|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 4, 2013 10:49:32 GMT 1
Math grinte lidt af hendes komentar mens han rystede lidt på hoved af hende "hør nu her snut du er ikke en diamant det har du ikke klasse nok til og du er sku heller ikke smuk som en så hvorfor kalder man dig det og hvorfor skulle jeg fortålle dig hvem jeg er så ved drazilla bare hvem hun har med at gøre" math og drazilla havde jo mødes før for mange år siden dengang Gina var i live og dengang var zill også en so i hans øjne og han regnede heller ikke lige frem med zill var glad for ham og slet ikke vis hun viste hvad han havde tænkt sig at gøre med hendes slave math løftede tre små klumper jord op i sin ene hånd han havde savnet følsen af jorden men nu hvor den var ved at tø godt op kunde han mærke det helle igen og det gjorde kun det helle nemmer for ham
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 11:00:53 GMT 1
Der kom et grin fra hende, det var sjovt at høre ham prøve at fornærme hende, hun vidste andet, så hans ord rørte hende ikke. "Lad os lægge fornærmelserne til side, de er spild af tid. Jeg har noget du vil ha, du skal blot tilbyde noget til gengæld, hvor svært kan det være?" Kom det lidt irriteret fra hende, hun himlede med øjnene og lagde armene over kors. Det var tydeligt at Io var på vagt, men hun var ikke bange, hvis der endelig var noget, så var det et fair match og det var jo kun en god ting. Io lagde hovedet på skrå og kiggede lidt op og ned af ham, kunne den lille elvertøs virkelig godt holde til sådan et brød? Den sindssyge hun så her stod tydeligt langt ud af halsen på ham, ligesom med Tom, kærlighed.... Bwah, kun til besvær og gjorde en svag og uden en eneste holden tanke. "Bare giv mig noget guld, ædelsten, et eller andet. Så er hun din." Kom det roligt fra hende, hun kiggede lidt rundt, Okume var sikkert vågnet nu, liggende et sted helt ude af den. Tanken var lidt morsom, hun burde vide bedre end at skulle flygte fra Drazilla, ikke mange lykkedes det for at nå uskadt igennem det. Desuden blev de vel fundet før eller siden, da prisen var rimelig stor. Alligevel var Selena ikke fundet endnu, hvad grunden så end var til det.
|
|
|
Post by mathayus on Dec 4, 2013 11:24:59 GMT 1
Math lod de tre jord klumper dompe ned på jorden igen han stod og tænkte lidt "fint så kan du også få et lille klap i måsen med på vej så" math havde ikke tænkt sig at betale den her tøs noget som helt han gik tætter på hende og lage roligen hånd på hendes kind "det er da et tilbud du ikke kan sige nej til" hans stemme var provokerende han lod sin hånd stryge ned af hendes kind hvor efter han blidt gav hendes kind et par klap "drop den hårde skal og spørg pænt så kan det være du få det du vil havde lille skat" math skulle nok få det han ville havde det skulle hun ikke tvivle på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 11:42:34 GMT 1
"Morsomt. Jeg tror ikke du ville være min krop værdi, end ikke et klap i røven." Kom det så fra hende, nok kunne Io virkede som en der var løs på tråden, men det krævede endten at manden eller kvinden hun valgte var usædvanlig køn eller faktisk var værdi i forstandens tegn. Io daskede hans hånd væk da han havde klappet hende et par gange. Den opførsel gav da en kvalme, hun knipsede med sine fingre og fik ild tændt for at lade den blusse op omkring hende. "Fingrene væk! Du kan tydeligvis ikke give mig det jeg vil have, så se at smut fra min vej, jeg skal have fundet mig en ny køber." Kom det vredt fra hende, hun gik væk fra ham og vendte ham ryggen, dog havde hun styr på hvis noget kom mod hende. Kun få skridt blev taget før hun igen vendte rundt og så på ham. "Du kan komme med hvis du ombestemmer dig og giver mig noget til gengæld, i stedet for at være så pokkers stædig og højrøvet." Kom det roligt fra hende, hun vendte rundt igen og begyndte at gå.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 4, 2013 12:07:15 GMT 1
Math grinte lidt af hende igen "du opføre dig som en lille pige på 100 år og du gå ingen steder unge dame" math frem tvang 3 store væge rundt om hende så hun var tvunget til at gå tilbage mod ham "du kan lave alt det ild du kan det er stadig langt fra nok til du slipper væk her fra før jeg ved hvor hun er" math lod langsomt vægne køre tætter sammen så han tvang hende tætter på sig "brug nu hoved tøs du har tabt" math var ved at være træt af hende nu var det på tide hun blev sat på plads han gjorde sig klar til kamp hun kunde bare komme and hun havde ikke noget at byde på som han ikke havde set før
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 17:56:26 GMT 1
Hvis hun ikke havde været på vagt var hun vadet lige ind i væggen, men hun stoppede så hendes bryst pressede roligt mod væggen. Der kom et suk fra hende, hun vendte rundt og kiggede på ham med et opgivende blik. Mage til stædige mandfolk skulle man lede længe efter. Men var det kamp han ville have, var det kamp han skulle få. Io knipsede igen og lod en ildstråle af så kraftig styrke den sendte hende op i luften og væk fra disse vægge danne. Da hun kom ned igen, gjorde hun meget for at han ikke ville kunne regne ud hvor på jorden hun ville lande. Det ville jo ikke være så godt hvis han kunne se det og det hun gjorde for det var ham umuligt, for hun landede med høj fart og rullede væk og kom op og stå i en glidende bevægelse. "Jeg har ikke tabt noget som helst lille skat, er det kamp du vil ha, skal du nok få det. Sådan en er jeg altid frisk på snut." Grinte hun, ilden løb op langs hendes arme, som slikkede de hendes hud. Hun så på ham med et provokerende smil, her havde hun jo tankerne med sig, hvor hans vrede og utålmodighed blændede ham. Var hun først opsat på en kamp, var det alt hun fokuserede på, selv grunden blev hende ligegyldig.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 4, 2013 22:21:27 GMT 1
Math havde ingen intention om at fjerne jorden ynder hende da hun ville lande han så roligt på hende med et roligt smil på læben "når jeg vinder over dig giver du mig så information om elveren så giver jeg dig en lektion i at bekæmpe jorddæmoner så lover jeg dig at du også få noget ud af dit nederlag idag" math mente hvad han sagde han ville ikke angribe hende vis hun ikke gik med til hans forslag han var en mand som kæmpede med ære og ikke blot for sjov han fik vægene til at forsvinde igen "en kriger som dig mener ved at kamp træning er mere hver ind noget andet jeg angriber dig ikke før vi har en aftale dia" maths sin var måske ikke klart men han kunde godt adskille sine følser og hans tanker vis han skulle i kamp
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 4, 2013 22:29:23 GMT 1
Egentlig ville det være mere nyttigt at få viden for en jorddæmon end bare af erfaring, så hun kiggede på ham lidt undersøgende, han virkede jo rimelig stærk i sit væsen. Det var faktisk slet ikke så tosset en handel igen, hun stod lidt og tænkte på hans forslag, det kunne være en rigtig god ting det her. Så hun valgte at nikke roligt. "Jeg tager gerne imod træning til bekæmpning af din slags, det ville være nyttigt for mig i krig. Du har dig selv en aftale." Kom det roligt fra hende, hun gik mod ham og rakte ham sin hånd roligt. Det var irriterende hun ikke havde sin rustning på, men sådan var det, man skulle jo også være forberedt når som helst, det var derfor det var slidske i hendes kjole. Fri bevægelighed til hendes ben. Og så hendes handsker som kunne antænde ild, hendes stærkeste våben. "Halv lektion, så får du dine informationer og så derefter må vi se om du afslutter som en sand mand af sit ord." Lød det roligt fra hende som hun sendte ham et opmunterende smil og lusket blik. Dog havde hun tænkt sig at holde ord, hun ville efter en halv lektion give ham den viden han søgte.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 4, 2013 22:53:06 GMT 1
Marh gav hende hånden "mit navn er mathayus og hvad er dit rigtige navn så" mens han presenterede sig selv tømte han sit hoved for tanker om okume han var nød til at slå hende ud af hoved vis han skulle vise hende sin fuæde styrkke "vi kæmper til du siger stop også stopper jeg men prøv ikke at snyde mig for så bliver det ikke behaligt for nogle af os det her er en lektion ikke en kamp om liv eller død husk det" math var ikke bange for hun skulle skade ham men han var bange for hun ville sige stop for sent math hev sin hullet t-shirt af og gik lidt væk fra hende "jeg er kæar når du er snut" hans stemme var lidt provokerende men det var kun for at se hvad der gik hende på
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 20:29:36 GMT 1
Hendes smil bredte sig, hun smagte lidt på navnet og nikkede. "Io. Mig en glæde." Grinte hun og bukkede, for at neje var ikke lige hendes stil. Det så som regel så kejtede ud, desuden var det kun et halvt buk og ikke helt ned som så mange gjorde. Mere en gestus. Det kunne godt være svært at tro, men Io var faktisk en kvinde af sit ord, når hun lavede en aftale holdte hun den. Alt afhængig af modparten, men det ville være dumt at prøve på noget her. Desuden, så var det en fair nok handel. Da han rev sin overdel af smilte hun blot mere, det var kun rart at se lidt kød fremme, det drev hende. Hun behøvede ikke selv at gøre noget, hun kunne godt arbejde i dette, hun stilte sig parat og nikkede roligt. "Kæmper vi kun, eller stopper du op og lære mig ting?" Spurgte hun så, dog stadig klar, for hun kunne godt snakke mens hun kæmpede. Det var længe siden hun sådan havde haft en træningskamp, hun havde haft for travlt med alt muligt andet så det skulle nok blive rart.
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 8, 2013 22:05:49 GMT 1
Math smilte lidt da hun sagde sit rigtige navn og tænkt lidt over hendes spørgsmål "hmm jeg syntes vi skal kæmpe lidt og der efter lære jeg dig hvad du har brug for" han knyttede roligt sine næver så hans muskler op af hans arme spænde op han fik sine bryst muskler til at hoppe lidt for sjov og lidt for at vise sig "vis mig hvad du kan snut" maths hoved var tømt for tanker og han var klar på hun skulle lave et angreb
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 22:22:01 GMT 1
Det var sjovt at se en rapkøftet idiot i sit spil, hun morede sig allerede ekstremt og det skulle nok blive fantasifuldt og højst sansynlig frækt i hendes øjne. Sådan var det med en kamp, hun elskede det! Io rullede med hovedet og knipsede igen, hun savnede sit sværd lige nu, men hun måtte tage ilden med sig. Og i betragtning af hun var hæmmet af det fugtige vejr, klarede hun det ret flot som hun angreb og undve. Dog blev hun da ramt og han kæmpede virkelig godt, overraskende godt og angreb som hun mente hun var forberedt på, blev tacklet på en anderledes måde, han var godt nok noget for sig. Io stod til sidst, med sine skræmmer her og der, blod løbene hist og her, svedigt og kamp liderlig. Hun smilte sit skæve smil og rettede sig op. "Godt, fortæl mig så hvad jeg kan gøre bedre." Hun var småforpustet, han havde udkørt hende lidt og det nød hun. At skulle stå foran ham i en krig eller ved siden af ham, ville hun ikke have noget imod. Overhovedet!
|
|
|
Post by Mathayus Blackwood on Dec 9, 2013 0:19:20 GMT 1
Math stoppede op og så på hende med et roligt smil hans pustede en lille smule men han fik hurtigt et roligt ånderdrat igen han gik over mod hende og gav hende et blidt klap på kinde "du klare dig ganske godt men der er nogle ting du skal arbejde med når du bruger dit element skal du være mere aggressiv i dine beværelser det vil give din ild mere kraft da ilden er aggressiv lige som jo kraftiger jeg er i mine jo kraftiger er min jord" math forklarede hvider og viste hende nogle ting og hvor hun skulle ramme en jord dæmon for at svæge den "men nu til din del af aftalen hvor er hun" hans stemme gik fra at være rolig til at være mere hård og kold igen hans føelser flød rundt i hans krop igen og han havde ikke mere tid at spilde
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 9, 2013 0:26:12 GMT 1
Det havde været ganske læreridt at møde ham, en skam at det snart var forbi, men hun nød at blive oplært af en dygtig kriger. Io var ikke for højrøvet til at anerkende andres talent og denne mand havde tydeligvis noget af det. "Det hjælper når jeg ved jeg må slå ihjel, men her var det ikke tilfældet." Grinte hun så og blinkede til ham. Som han fik sagt de sidste ting færdige og hun var en del viden rigere, nikkede hun til hans ord. Roligt fiskede hun en nøgle op fra hendes barm af, der stod et nummer på nøglen, Okume var lukket inde på et værelse på en nærliggende kro. "Opgiver du mit navn til dronningen, er du en død mand. Men, så lavt handler en brag kriger ikke. Tak for denne gang." Lød det roligt fra hende, hun vendte rundt og begyndte at gå fra ham, hun kastede nøglen over skulderen og satsede på han ville gribe. Så pegede hun i den retning han skulle gå, nu var hun færdig her og klar til at tage videre på sin rejse.
//out
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 9, 2013 0:31:39 GMT 1
De klæder hun havde på, kunne man ikke engang se hvad havde været, hendes flugt havde ikke givet hende chancen for nyt tøj. Det var trevlet og dækkede ikke meget af hendes krop mere, håret sad uglet og filtret, hun var ikke blevet behandlet pænt af sig selv, tiden havde ikke været til det og alligevel havde Io fanget hende. Hun sad lige nu og græd lysløst, hun havde bind for øjnene og var blevet kneblet, samt bundet til sengen i kroværelset hun var låst inde på. Der var ikke mange flugtmuligheder for hende og hun havde næsten opgivet sit håb, hun havde opgivet nogensinde at se Mathayus igen, så han var et rart minde hun tog frem en gang imellem i stedet. Okume var sikker på at det var sidste gang hun så ham sidst, det var snart flere år siden og her var hun, på flugt som en af Drazilla's slaver, bange og fortabt. Hendes håndled var røde og ømme, hun havde prøvet at komme fri, men uden held. Der var ikke nok mad i hendes system til at hun ville kunne være stærk nok. End ikke væske var der nok af. Hun var blevet ufatteligt tynd og mager at se på, livet havde været hårdt og hun manglede håb i stor grad. Lydløst, forsatte hendes gråd som gennemblødte stoffet for hendes øjne.
|
|