Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 21:28:43 GMT 1
Brylluppet havde være perfekt, festen perfekt, ægtemanden perfekt og nu stod de foran det, som vel egentlig var deres hjem og ikke kun hans mere. Hvad mere kunne hun drømme om? Her stod hun i sin smukke hvide kjole, helt oppe og køre efter et fantastisk bryllup hvor hun var blevet forenet med sin elskede og han stod ved siden af og lignede en drøm. Hendes blik faldt på ham og hun gik i staver, hvor var han dog fantastisk dejlig at se på. Det var nu han skulle bære hende over dørterskelsen, som bevis på han ville bære hende hele livet igennem. Hun havde heldigvis ingen som kunne være vidne til deres bryllupsnat og det passede hende fint! Mon ikke at de nok selv skulle kunne finde ud af at blive fuldt og fast forenet som mand og kone. Tanken fik hende til at rødme, hun vidste at det kom til dette og hun glædet sig. Dagene herefter skulle de starte deres nye liv sammen, nu kom hun rigtig i arbejde og der var så mange ting hun skulle blive bedre til, da de fleste ting var blevet gjort for hende. Men hun havde da lidt styr på en køkkenhave, da hun elskede at bruge tid med tjenestefolkene. Det samme med madlavning, hun havde da set lidt og ellers måtte hun vel bare lære sig selv op? Måske finde hjælp i byen, få nye venner, et helt nyt liv med hendes elskede Gizon. "Åh hvor jeg dog elsker dig min dejlige mand." Grinte hun lykkeligt og kyssede ham dybt som hun løftede lidt, dog ikke så meget, da hun havde høje sko på i dagens anledning. Dagen som nu var slut, ja det var faktisk blevet nat. Mørket blev brudt af månen, hun smilte saglig og nød hvert lille øjeblik, sugede det til sig.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Dec 8, 2013 21:46:57 GMT 1
et bryllup der var som det skulle være. en fest uden for mange gæster. en brud som så fantastisk ud og som nu skulle bo hos ham og var hans elskede. han ville gøre alt for hun fik hvad hun ville ha, frihed, have, venner, og det vigtigste kærlighed. Gizon smilte da hun rejste sig lidt og kyssede ham. han kyssede igen og tog fat om hende med den ene hånd og lod den anden glide ned af ryggen og ned til under knæende og løftede hende op og kyssede hende. "jeg elsker dig min elskede Amadea, og vil gøre dit liv fyldt med kærlighed." Gizon gik over til huset og åbnede døren der heldigvis åbnede indaf. han gik ind med amadea og lukkede døren med foden. han gik op af trappen og lagde roligt amadea i sengen og kyssede hende varmt og lidenskabligt på munden og kærtegnede hendes ene arm og nød følelsen af hende.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 8, 2013 21:58:08 GMT 1
Der kom en mild lykkelig latter fra hende. "Jeg vil nyde hvert sekund Gizon." Hviskede hun så, som hun gispede da han løftede hende, hun nussede ham lidt i nakken som hun holdte fast i ham. Ikke at hun var bange for at tabte hende, nej hun elskede bare simpelt at være tæt på ham og det var vidunderligt at mærke ham så tæt på, at være i hans arme. Da de var inde i huset, så hun rundt, nu var det også hendes hjem og hun fik lov til at være husmor og ordne hjemmet, gøre alt for at gøre hans dag lettere i marken og ude ved dyrene. Amadea kunne næsten ikke vente, det ville blive så vidunderligt. Da hun blev lagt i sengen, lukkede hun blidt øjnene og smilte, der fløj tusinde af sommerfugle i hendes mave lige nu. Kysset blev taget godt imod, hun gengældte det og sukkede lykkeligt i det, hun endte dog med at gribe lidt fat i ham og trække ham helt ind til sig som hun lå der og nød deres kys og nu ville nyde mere af ham.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Dec 9, 2013 12:04:30 GMT 1
Gizon gav et let gisp fra sig da hun trak ham ned til sig. han kyssede hende dybt og lagde armende om hende og åbnede hendes kjole stille og roligt for det ikke gik for huritgt. Gizon var lettere nervøs for dette øjeblik. hvad vis hun ikke synes om det? hvad vis hun synes han gik for hurtigt frem? Gizon glædede sig mest af alt til hverdagene hvor Amadea kunne hjælpe ham med maden. opvasken. og hvor hun kunne smile til ham hver dag. han havde allerede før brylluppet lavet en lille indhegning hvor hun kunne få sin egen have. "Og det vil jeg også Amadea, min elskede Kone. . . Kone, det ord er fantastisk at sige når det er til dig" Han smilte varmt og nussede hendes hår blidt og kunne ikke fatte hun var hans kone, en fantastisk smuk og talentfuld kvinde.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 9, 2013 15:43:40 GMT 1
At han åbnede hendes kjole føltes så naturligt for hende, hun var helt forberedt oppe i hovedet på dette her. Det fandt hun i hvert fald ud af, for hendes lyst til ham steg som de kyssede og kælede for hinanden. Hendes fingre gled hen over hans tøj før hun lige så stille også begyndte at klæde ham af. Hun spekulerede ikke på om det blev godt nok, bare det var Gizon, så var alt perfekt. Det var utroligt som hver lille muskel i hendes krop dirrede efter ham, hun rødmede lidt, det var faktisk første gang de kom til at se hinanden, nøgne. "Hvad tænker du på?" Spurgte hun så stille, hun kiggede på ham og smilte kærligt. Hun spurgte mere af nysgerrighed end af grund, for der var ingen speciel grund.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Dec 14, 2013 23:14:31 GMT 1
han mærkede hvordan hun langsomt også begyndte at tage hans tøj af. Gizon så på hende da hun pludselig spurgte hvad han tænkte på. han så på hende med store øjne og så ned af hende. "jeg tænker bare på om du mon synes det går for hurtigt? vil jo ikke ha det gør dig utilpas" sagde han stille og roligt og log stille sine hænder køre ned af hendes krop og mærkede hendes former og hendes varme. hun var så dejlig. tænk at ha fået sådan en dejlig kvinde som ægtefælle. men hvorfor mon hun ikke havde spurgt ind til hans race. der fandtes jo så mange racer så hvorfor mon ikke der var udspurgt til hans fra hendes side af.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 14, 2013 23:20:30 GMT 1
Der kom en fnisen fra hende, hun trak ham ind i et dybt kys og sukkede nydende, hun fandt ham så fantastisk dejlig, han tænkte på alle andre end sig selv. I stedet for de snobber hendes forældre ville have giftet hende væk til, føj for nogle uopdragne forkælede møgunger. "Det er vores bryllupsnat skat, det er vores pligt." Grinte hun så, efter at have brudt et helt fantastisk kys, som egentlig gerne måtte have varet ved. Der skulle faktisk være folk til vidne, sådan var gamle traditioner, men heldigvis var der ingen til vidne, kun dem selv. Det synes hun alligevel var rimelig grænseoverskridende. De kunne vel selv finde ud af det, det lå jo i deres natur. At vide hvilket væsen han var, var hende ligegyldigt, hun vidste han var en god mand og hun fandt vel ud af det på et eller andet tidspunkt. Der var en del hun allerede nu havde udlukket og så kendte hun ikke til så mange racer igen og slet ikke den som han faktisk var. Så når det engang kom frem, ville hun nok blive noget chokeret, men sikkert også nysgerrig. Hans hænder på hendes krop fik hende til at vride sig lidt, det føltes så dejligt og så rigtigt. Det måtte han gerne blive ved med.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Dec 15, 2013 0:07:35 GMT 1
hun havde som sædvandelig ret. det var deres pligt at skabe kontant til hinanden med mere end plot kys. han så på hende og kyssede hende dybt som han fik kjolen åbnet helt og fik den af hende. han lagde den ved siden af sengen og vendte dem om så han var øverst og kyssede hende varmt og kærligt ned af halsen og længere ned imens han lod hende tage hans tøj af.
Efter bryllups natten.
Morgen begyndte så småt at stå op og Gizon vågnede med en dejlig varm følelse i kroppen. han så ved sin side og smilte. hun log der endnu. Gizon kærtegnede hendes pandehår og kyssede den varmt og blidt. han smilte roligt og så på hende med kærlige øjne. han forstod virkelig ikke at hun var hans i krop og sjæl nu. det var altid dejligt med en der elskede en. men denne kærlighed var bedre end en tante eller onkels. dette var ægte kærlighed.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Dec 15, 2013 0:20:23 GMT 1
Bryllupsnatten var mere end hvad hun nogensinde havde drømt om, at blive forenet med Gizon på den måde var både skræmmende, overraskende og vidunderlig. Hendes hoved var blevet tømt for tanker og begæret havde taget over. Da det var overstået var hun faldet forholdvis hurtigt i søvn, det havde været en lang og udmattende dag. MOrgenen efter havde hun godt rodet hår, hun sov som en engel, helt stille og bevægede sig knapt nok ved vejrtrækning. Dog i det hun mærkede Gizon's hånd, gled et smil hen over hendes ansigt, hun åbnede forsigtigt øjnene og smilet blev større. Det var ikke kun en god drøm, det var hendes liv og hun havde det smukkeste og dejligste at vågne op til hver dag. Første morgen som mand og kone, hun bed sig i læben og så lidt genert på ham. Faktisk vidste hun ikke helt hvad der var kommet over hende natten før, men det havde været skønt og hun ville bestemt gentage det. "Godmorgen min elskede." Mumlede hun søvndrukken og skjulte et lille gab, det havde været blevet meget sent og hun kunne egentlig godt blive liggende her lidt længere. ROligt puttede hun sig ind mod ham, hun var stadig nøgen og lod sit bare bryst presse sig blidt op af hans. Hendes hoved lå lige under hans, hun lyttede til hans hjerte, den mest beroligende lyd.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Jan 1, 2014 19:28:12 GMT 1
Et liv som mand og kone. det var helt underligt at tænkte på, men det var alsår det som det var nu. Han smilte til hende og trykkede hende ind til sig da hun pressede sit bryst mod hans. "godmorgen min elskede kone" Han så på hende og strøg et lille hår væk fra hendes pande. han så på hendes smukke ansigt og hans hjerte slå et slag over pga den skønhed han havde ved sig. han var helt fortryllet over at ha en han elskede ved sin side og han glemte lidt at han faktisk havde nogle pligter han skulle ordne nu. han så på hende og hørte pludselig hanen gale. han så mod vinduet og grinte bare blidt og kyssede Amadea på panden
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Jan 7, 2014 22:08:59 GMT 1
Da han grinte blidt kiggede hun nysgerrigt på ham og satte sig halvt op ved at støtte på sin albue. "Hvad er det som er sjovt?" Spurgte hun nysgerrigt og smilte sødt, men uvident. Roligt satte hun sig helt op, inden hun valgte at kravle hen over ham og sætte sig der. Her sad hun som en stolt gudinde der havde kapret sin fangst, hun lænede sig forover og kyssede ham dybt. Da hun slap det, måtte hun strække sig så hendes bryst blev presset frem. Herefter kørte hun en hånd igennem håret et par gange så hun bare så nogenlunde ud. "Du er godt klar over at du kommer til at skulle lære mig op i alt ikke?" Kom det fra hende med et sødt uskyldigt smil.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Jan 8, 2014 12:36:11 GMT 1
Gizon smilte. han sttrøg hendes kind. hun var smuk. og hun var hans kone, det var et ren eventyr. "det som er sjovt er at takket være dig kommet jeg forsent til mine pligter" sagde han grinene da hun satte sig op på ham. han kyssede hende dybt med og satte sig op på albuerne og smilte blot til hende. hun var så dejlig. og da hun sagde han skulle lære hende op grinte han bare igen. "det skal jeg da nok elskede. vi kan starte med at du for din ægtemand ud af døren og ud på arbejde, det er det vigtigste en kone skal gøre ellers for vi ikke mad på bordet" sagde han med et stort smil og havde ikke lyst til at forlade hende men han havde ingen gård hjælper til at fodre dyrene så det måtte han jo selv klare.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 15, 2014 13:43:21 GMT 1
Uden et ord forlod hun sengen med et stort smil, hun tøffede rundt og fandt tøj frem til ham, allerede nu følte hun sig hjemme og vidste præcis hvor tingene lå. Hun havde før været på opdagelse, så hun kendte lidt til de forskellige ting. Amadea bed sig lidt i læben, hvordan skulle hun turde lave et morgenmåltid til ham? Hun kunne godt huske hvad hendes folk havde lært hende og hun måtte jo se hvad hun kunne trylle frem. Ellers, var det nok bedst han startede ud og hun måske tog en dag på markedet og fandt lidt frem til dem så hun kunne lave et dejligt aftenmåltid til ham? "Så må du jo hellere komme op og i sving min elskede. Jeg selv vil tage en tur på markedet, hvis det er okay naturligvis?" Kom det muntert og glad fra hende, ingen tvivl om hun var lykkelig.
|
|
|
Post by Gizon Kaitseb on Feb 15, 2014 15:20:41 GMT 1
Gizon så på hun rejste sig og satte sig op på albuerne og smilte til hende. da hun fandt tingene frem følte han at hun havde boet der mere end en dag. han satte sig ud over sengens kant og rejste sig da hun sagde han skulle i sving. han startede med at tage bukser og bokseshort på og derefter trøjen. "det skal jeg nok min elskede. og du skal ikke spørger om lov til sådan noget her" sagde han roligt og smilte til hende. han var rigtig glad for hun var der. det var ikke så ensomt med hende der. det var rigtig skyndt.
|
|
Deleted
Posts - 0
Likes -
Joined - January 1970
|
Post by Deleted on Feb 16, 2014 13:43:18 GMT 1
Det kom et lille listigt smil frem på hendes læber, hun gik roligt hen til ham og gav ham et dybt og længselsfuldt kys. Hun havde slet ikke lyst til at forlade soveværelset, men gården skulle jo tages sig af. "Det kunne jo være du havde planer for mig, men jeg lover det ikke tager særlig lang tid, jeg skal blot have lidt praktisk tøj mig selv og ting som kan sætte lidt præg herhjemme af mig." Der kom en tydelig piget klukken fra hende som måtte minde en om hvor ung hun faktisk var, hun begyndte at flette sit hår og gøre sig ordenlig klar til at tage afsted. I aften, ville hun forkæle sin ægtemand med lækker mad, et dejligt bad og massage. Derefter kunne de snakke om hvad der var vigtigt hun kunne lære, hvilke ting hun kunne overtage så pligterne var hurtigere overstået. Desuden ville hun gerne lave en køkkenhave, hendes tjenestefolk havde lært hende lidt af hvert i det skjulte.
|
|