|
Post by Inja Hunter on Jul 7, 2014 18:39:15 GMT 1
Egentlig havde Inja ikke sovet da Zema vågende, hun lå bare og hvilede sig for hun havde været vågen det meste af natten og holdt liv i pejsen så der hele tiden forblev en god varme i den lille hytte, selvom det nu ikke var svært når de nu var 3 personer derinde, men for en sikkerhed skyld havde hun alligevel holdt gang i den. Hun så dog hen på Zema da hun lyttede til døren "Hvis du virkelig gerne vil hjem og væk fra mig så kan jeg godt følge dig hjem" sagde hun lettere dovent for hun havde nu egentlig ikke travlt med noget, specielt ikke i det her vejr men hvis Zema virkelig gerne ville hjem så kunne hun da godt tage ud selvom det kunne være farligt.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Jul 9, 2014 15:51:41 GMT 1
Zema fik et chok da Inja talte og så mod hende. nej nej hun misforstod hun ville ikke væk fra inja hun havde bare et arbejde at tænke på også. hun gik over til inja og satte sig ned ved hende og smilte venligt. "nej det er ikke fordi jeg vil væk fra dig, det er mere fordi ash forventer jeg er der, han er min chef." hun strøg lidt over Injas hår og smilte venligt over at inja havde ligget hos hende hele natten.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Jul 9, 2014 20:22:08 GMT 1
Inja så roligt på hende men lettere dovent, for nu var pelsene lige så rare at ligge i, selv Goth virkede ikke til at ville rejse sig men han endte alligevel med at gøre det som han stillede sig hen til døren da Zema kom hen til Inja for at sætte sig ved hende. "Og du tror ikke han ville være forstående? Hvilken chef ville ønsker en skadet medarbejder? det vil tage flere timer at komme til hospitalet og i den her storm måske dobbelt så lang tid." sagde hun blot roligt for Ash måtte være forstående overfor det, så hun troede allermest det var Zemas dårlige samvittighed der talte. Inja rejste sig op og gik hen til døren for at lukke den op men måtte ligge alle kræfter i for at lukke den igen . Ilden i pejsen gik næsten helt ud på grund af den kraftige blæst som kom ind, men efter meget besvær fik hun den lukket igen og gik hen til ildstedet for at se om hun kunne få noget mere liv i flammerne igen.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Jul 10, 2014 18:21:11 GMT 1
Zema havde måske dårlig samvittighed. hun var jo meget pligt opfyldeene så det kunne det sagens være. hun så på goth og synes det var synd at lukke ham ud i det vejr. men han måtte kende til det. Zema så på inja og sukkede som hun lagde sig ned på ryggen. "det plejer han at være, jeg ved ikke, jeg er måske plot fortvivlet over ikke at kunne passe mine pligter" hun så op på loftet og så på alle revnerne i træet. hun så mod inja og smilte stille. hun var sød. mon hun kunne lig Zema som Zema kunne lig hende
|
|
|
Post by Inja Hunter on Jul 10, 2014 18:36:54 GMT 1
Når man skulle så skulle man jo, og Inja ville hellere have at Goth gjorde det uden for end inde i huset for så skulle hun tage og gøre det hele rent, selvom det var slemt nok bare at holde bestanden af lopper nede. Hun fik gang i ilden igen men hun vidste godt at så snart Goth lavede lyde imod døren så skulle hun til at starte helt forfra. "Du tænker for meget, det er ikke altid godt at tænke så meget, det kan være skadeligt" blev der sagt med drilleri i stemmen for Zema skulle passe på med alt den tænken, det kunne næppe være godt. Hun rettede sig op og gik hen til Zema men i stedet for at sætte sig ved siden af hende, satte hun sig med et ben på hver siden af Zemas krop og lænede sig over hende med et drillende smil. "Gad vide om du er kilden" sagde hun drillende for det kunne jo være at det kunne få Zemas tanker væk fra arbejde og pligter. Inja satte fingrene i siden på Zema og forsøgte at kilde hende.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Jul 10, 2014 19:48:20 GMT 1
Var det at tænke skadeligt? det kunne da ikke være rigtigt. at tænke gjorde man overlevede. hun så mod Inja og da hun kom over til hende og satte sig med et ben på hver side rødmede Zema og så ned i gulvet til inja talte. Zema fik store øjne og da Inja kildede tog Zema fat i injas hænder og grinte og prøvede at få hende til at stoppe men fordi det kildede kunne hun ikke få krafter til at hive inja fra sig. "nej nej.... stop... det ki... kilder" Inja var ikke særlig tung men når man var ved at dø af grin var det svært at få vejret. Zema prøvede grinene at få inja til at stoppe men det var nærmest helt umuligt at grine og kæmpe på samme tid.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Jul 10, 2014 20:08:03 GMT 1
Det var ikke ligefrem fordi Zemas bøn hjalp hende til at Inja ville stoppe med at kilde hende, for hun morede sig gevaldigt selv og hun skulle jo have Zemas tanker væk arbejde og pligter, for de tanker nyttede alligevel ikke noget i denne storm, så kunne hun lige så godt få hende til at grine. Dog da hun mente det var nok og Zema alligevel havde hat i hendes hænder sørgede hun i stedet for at holde hende nede ved at holde hænderne imod pelsene over hendes hoved som hun selv lænede sig over hende og trak vejret en smule tungt. "Har man fået nok?" spurgte hun drillende for hun kunne nu godt blive ved lidt endnu men hun skulle jo have chance for at trække vejret. Dog hørte hun nogle dunk imod døren som fik hende til at kigge kort over imod døren inden hun igen så på Zema med et drillende smil før hun hurtigt plantede et kys på hendes læber, før hun nærmest løb de få skridt over til døren og fik den åbent så Goth igen kunne komme ind, før hun måtte kæmpe lidt med at få døren lukket igen på grund af vinden så nogle ting faldt ned fra hylderne og pejsen truede med at gå ud selv efter hun havde lukket døren.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Jul 14, 2014 18:22:18 GMT 1
Zema grinte varmt og prøvede stadig at få inja til at stoppe og da hun endelig stoppede grinte Zema lettet hun så på Inja med et varmt smil og da hun pludselig kyssede hende rødmede hun stort og slap hende. hun log bare der og så lige op helt rød i hovedet. der gik noget tid før hun så mod inja der kæmpede med døren. Zema så på ilden og tog sin stav frem og lavede en ild besværgelse så ilden blev levene igen og ikke døde. Zema rejste sig op og så på Inja og begyndte at klø sig på armen for hvordan spurgte hun om hvad inja følte for hende.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Jul 14, 2014 20:21:15 GMT 1
Efter Inja havde fået lukket døren og Goth var kommet ind og havde smidt sig igen i nærheden af pejsen, nærmest som om intet var sket, dog skubbede han en skål væk som var faldet ned fra hylden og lagde sig til trods for han var både drivende våd. Inja så rundt med et lettere opgivende suk men det blev altså ikke nu at hun ville rydde op og fjerne skår for Goth flyttede sig alligevel ikke mange centimeter fra det sted han havde lagt sig, efter hendes suk så hun igen på Zema. "Nu ved du hvordan jeg havde det. Forvirring og uforstående overfor det der var sket, så tror jeg har fået min hævn" sagde hun roligt med et skævt smil for hun havde vidst fået den hævn hun ville have efter at Zema bare pludselig havde kysset hende og så var stukket af, udover Inja ikke havde mange steder at flygte hen men hun var smuttet som om intet var sket men det var jo mest fordi Goth skulle ind. Hun så væk igen for hun besluttede sig alligevel for at gå hen og samle de ting op som var røget ned denne gang fordi hun havde det lidt svære med at lukke for døren, så hun samlede dem bare op og de mest hele ting stillede hun på plads de andre smed hun ned i en spand så det kunne blive fjernet når det blev bedre vejr.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 9, 2014 19:28:03 GMT 1
Zema så på Inja lidt uforstående men da hun kom i tanke om første møde forstod hun og rødmede mere over at hun havde gjort det. hun rejste sig op og gik over til Inja og havde lyst til at ligge armende om hende men gjorde det ikke. "det må du undskylde. jeg var bare... genert den dag. Du er jo både smuk og sød og nu også drille syg har jeg fundet ud af" sagde hun og hentyede til kilderiet. hun så mod goth og vidste at hun også var sød ved ham. noget der kun gjorde Zema glad. hun så på Inja og trak vejret dybt. nu skulle det være. hun ville spørger. "Inja? hvad føler du for mig?"
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 17:59:17 GMT 1
Inja så kun kort på Zema med et skævt smil før hun koncenterede sig mere om at samle de ting op som var faldet ned og de som var gået i stykker, for ellers kunne de jo ende med at skære sig eller Goth kunne risikere at få noget til at sidde fast i hans klove. "Det giver dig nu stadig ikke ret til bage at smutte, så kunne du jo lige så godt have ladet være med at gøre noget" sagde hun roligt for Zema kunne jo bare have ladet være med at kysse og dermed få Inja til at blive så forvirret og få hende til at undre sig i længere tid, for det jo gjorde jo ikke situationen bedre men skabte nærmest en pinlighed imellem dem, som en kløft der var svær at komme over. Ved Zemas næste spørgsmål rettede Inja sig op og så undrende på Zema, som om hun ikke var helt med på spørgsmålet. "Føler hvordan? Som ven, som bekendt som familie eller hvad?" spurgte hun en smule undrende for hun skulle jo lige være med på hvad det egentlig handlede om det her.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 18:06:38 GMT 1
Zema så ned, ja hun kunne jo ha ladet vær... og dog, noget i hende kunne ikke lade være. hun sukkede og da Inja svarede på hendes spørgsmål rødmede hun og så ned på goth. "nej... som, mere end en ven" hun vidste ikke hvad hun ellers skulle sige. hun havde håbet på et kort og kongret svar så Zema vidste hvad hun skulle stille op med sine følelser. selv om hun vidste det var forkert så ville hun så gerne ha det ikke var forkert. hun vidste at hendes opdragelse sagde "du skal finde dig en mand" men hendes følelser var ikke for en mand. de var for kvinder.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 18:15:41 GMT 1
Inja så stadig meget undrende på hende, for hvad var mere end en ven? Ville det ikke være som en slags familie?.. Hun var ikke helt med på hvad det egentlig handlende om for det var ikke særlig mange informationer og når hun havde levet herude så længe så var hun ikke helt med på visse ting som folk sagde. Hendes blik dog mere roligt og et stille smil bredte sig på hendes fyldige læber. "Jeg er ikke sikker på hvad det handler om, men jeg vil da gerne prøve at være mere end ven" sagde hun roligt for hun kunne jo ikke sige hvad hun følte om et emne når hun ikke vidste hvilket emne Zema forsøgte at fiske frem, men det kunne da ikke skade når det nu var Zema som spurgte? det følte hun ihvertfald ikke lige nu
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 18:22:50 GMT 1
Inja var da også svær at forklare ting men hun kunne stadig godt lig hende. hun anede dog stadig ikke hvordan hun skulle fortolke sig. hun så på Inja og da hun sagde hun gerne ville være mere end en ven så hun med store øjne på Inja og gik over til hende og gav hende et kram. "tak, men er du sikker på du føler mere for mig end en ven gør. føler som en mand føler for en kvinde? hun slap krammet og så på Inja med undrene øjne og håbede på et ja. hun ville dog ikke tvinge Inja til noget.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 18:31:22 GMT 1
Inja smilede som hun gav Zema et kram, selvom hun ikke rigtigt forstod hvorfor men hun slap da krammet da Zema selv begyndte at slippe det. "Jeg er ikke sikker på om mænd føler noget for kvinder." sagde hun stadig en smule forvirret over det, men det blev dog mere klart over hvad Zema egentlig mente for hun havde da set en kvinde og en mand gå hånd i hånd og kysse eller bare snakke, så hun gik mere og mere ud fra at det var sådan det skulle forstås. "Hvis jeg skal være ærlig så er jeg ikke sikker på hvad jeg føler lige nu, men det vil vel komme med tiden" sagde hun med et stille smil for så sagde hun jo ikke nej, men lige nu var hun ikke helt sikker for det her virkede jo stadig en smule forkert inderst inde, men hun regnede da med at de følelser enten vil komme med tiden på den måde at hun enten helt faldt for hende eller aldrig ville se hende for sine øjne igen.
|
|