|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 18:37:25 GMT 1
Zema var glad for hun ikke fik et nej. hun smilte og strakte sig lidt. hun så mod døren og overvejede hvor længe en storm som denne ville vare. hun så igen på Inja og kyssede hurtigt hendes kind som et tak. hun gik roligt over til tpperne og satte sig ned med et smil på læben. hun så på sin bog. skulle man lige studere lidt? eller skulle man øve magi? eller måske bare underholde Inja? det var ret svært at finde ud af hvad man ville lige nu. alt kørte i hovedet på hende.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 18:43:11 GMT 1
Inja smilede stille for hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle og da hun fik kysset på kinden som tak, så hun kort efter Zema da hun gik væk før hun vendte sig rundt og satte spanden med de knuste stykker op på en hylde så den ikke stod på gulvet og ville ryge udover det hele. Efter hun havde stillet den på plads gik hun hen til Zema og satte sig på tæpperne ved siden af hende. "Jeg har dog lige et spørgsmål" startede hun ud, for hun skulle lige finde ud af at formulere sig rigtigt. "Nu da jeg er med på at prøve noget mere, kræver det så vi kysser på munden?" spurgte hun undrende for hun var ikke sikker på om det var formuleret rigtigt men det var den bedste måde hun kunne spørge om det.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 18:48:55 GMT 1
Zema kunne ikke lade vær at fnise over det spørgsmål. hun så på hende og lagde hovedet tilbage. "man behøver ikke gøre det med det samme. den mand jeg engang havde med at gøre han kyssede da både på hænder og kinder. men vis du vil må du da godt få et på munden også" Zema så mod Inja og rykede hovedet mod hende for at se om hun ville ha et eller om hun måske bare spurgte. hun ville gerne ha et men hvem sagde inja ville ha et?
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 19:14:16 GMT 1
"Så du har været sammen med en mand før?" spurgte hun lettere undrende for de vidste jo egentlig ikke særlig meget om hinanden når det kom til stykket, for hun anede jo ikke at Zema havde haft en mand, sikkert ikke helt på den måde men hun havde da været tæt på ham, det var jo nærmest mere end det Inja havde været. Hun rykkede hovedet en smule tættere på Zema for det var jo ikke ligefrem noget som skulle skille dem ad, selvom Zema havde mere erfaringer end hende. Hun bed sig kort i læben inden hun plantede et kys på Zemas læber, for hun kunne nu godt lide at mærke hende på den måde.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 19:21:38 GMT 1
Zema havde været sammen med en mand. men det var ikke noget hun havde følt for. hun havde ikke følt samme glæde som nu. og nu var det jo fortid selv om hendes opdragelse sagde dette var forkert. hun kunne godt lig at Inja ikke holde sig tilbage og kyssede hende igen. Zema smilte varmt inden i. hun lagde en hånd på injas kind og nussede den imens hun kyssede Inja kærligt så det ikke blev for meget. da hun endelig slap smilte hun glad og så på hende. "ja. men kun fordi jeg skulle. Jeg fik aldrig lov at være... mig, det er min opdragelse som... som sagde jeg skulle, men kan bedre lig dette det gør mig glad" hun smilte varmt til Inja og strøg hendes kind blidt.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 19:44:49 GMT 1
Dette gav Inja en form for tryghed, men det var måske fordi hun havde fundet et andet væsen som faktisk kunne holde af hende og snakke med hende, noget Goth jo ikke kunne men hun ville nu ikke undvære det vildsvin for noget som helst, men hun ville da også blive lidt trist så snart Zema skulle afsted igen. Hun smilede inden i mens de kyssede for det føltes nu dejligt at kysse med Zema, men igen hun havde jo ikke prøvet at kysse rigtigt med andre før. "Det er også lige meget, det var bare rart at vide for jeg har aldrig været sammen med en mand eller en kvinde for den sags skyld" sagde hun med et stille smil for hun havde jo aldrig prøvet det ene eller det andet men var bare løbet nærmest skrigende væk hver gang nogle kom for tæt på hende. Hun tog hendes ene hånd og lagde den over Zemas hånd som strøg hendes kind, men det var kun for at stoppe hende kort så hun kunne kysse hende på undersiden af hånden.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 10, 2014 19:55:12 GMT 1
hun smilte da hun blev kysset under hånden. hun så på hende og smilte venligt og varmt. hun havde kun været sammen med en mand pga hendes familie men hun havvde aldrig været glad for det. hun var dog glad for Inja ikke afvidste hende. ellers ville hun nok bare gå i sig selv og i bøgerne. "en mand er heller ikke noget særligt. de tænker ikke med hovedet. de tror vi er deres små tjeneste piger" hun kyssede Inja igen på munden men kun kort og smilte venligt til hende. hun ville ikke forlade inja for nogle. ud over hendes chef når han kaldte hende på arbejde, ellers ville hun helst blive lige her.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 10, 2014 20:16:40 GMT 1
Inja smilede bare for hun anede jo ikke hvordan det foregik når man havde et forhold, selvom hun havde mange ideer og mange indtryk fra folk havde studeret så var det jo ikke sikkert det var rigtigt. "Det er sikkert rigtigt, de skræmmer mig ihvertfald temmelig meget." indrømmede hun for hun var jo frygteligt bange for mænd, men det kunne Zema måske godt gætte en smule efter det der var sket på hospitalet, hvor hun ikke har ville blive behandlet af Ash selvom han havde virket flink nok. Hun smilede som Zema kyssede hende på munden igen, et kys som hun gengældte. Men da kysset var brugt slap Inja hendes hånd og lagde sig ned på tæpperne for hun anede ikke helt hvad hun skulle sige eller gøre lige nu, for det var jo lidt underligt det her, ikke ligefrem sådan hun havde forstillet sig hendes dag.
|
|
|
Post by Zema Alenjando on Sept 11, 2014 18:16:50 GMT 1
dagen havde jo været overraskende på mange måder. men den var endt godt i følge Zema. hun lagde sig ned ved siden af Inja og smilte varmt. "nogle grund til de skræmmer dig?" hun var nysgerig om alt om inja. hun ville gerne vide alt. hvorfor hun leved med et vildsvin. hvorfor hun var jæger. ja alt ville hun gerne vide.
|
|
|
Post by Inja Hunter on Sept 11, 2014 18:30:35 GMT 1
Inja så smilende på Zema som hun lagde sig ned ved siden af hende, for nu kunne de bare ligge her og vente på stormen rasede af, for det lød stadig til der var gang i den uden for, hvilket jo ikke gjorde noget. "Jeg er ikke helt sikker.. Det gør de bare.. Jeg bryder mig bare ikke om den" sagde hun med et stille uskyldigt smil for hun var nu ikke sikker på hvorfor det var hun var så bange for dem, udover de måske var for frembrusende og meget gerne ville have kvindelig nærhed i stedet for bare at tage det stille og roligt.
|
|