|
Post by spurv on Jul 12, 2010 23:58:58 GMT 1
hun bed sig i læben og rystede på hovedet " ikke rigtigt" sagde hun så og så på ham. hun smilede " så de vil gerne bade med mig " sagde hun glad. hvisdste godt hvad begær var i teorien men kendte ikke følsen, det var noget underligt noget for hende var det da helt naturligt at være nøgen når man badede
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:16:13 GMT 1
Kelvin grinede og fjernede sin skjorte med et overfladisk skuldertræk og spredte den ud over den flade sten, hvor den ligeså godt kunne lægge sig til at tørre. "Jeg gør det for Deres skyld," svarede han med et dansende blik, fjernede skoene og hoppede i. Han beholdt bevidst bukserne på, for hvem ved hvis der pludselig skulle dukke fjender op i området? Det ville ikke være særlig kønt, hvis Kelvin pludselig befandt sig i en situation, hvor han enten kunne vælge at kæmpe eller flygte fra sin modstander, splitterragende nøgen. Det ville nok skade hans omdømme at blive ydmyget på den måde, og den tanke tiltalte ham ikke synderligt. Kelvin sprang op til overfladet med et frisk suk og sprøjtede vand ud til alle sider.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 0:30:19 GMT 1
liv smilede *han taler så fornemt* hun kiggede roligt på ham mens han klædte sig i men der var kun uskyld i hendes blik. hun svømmede ligt væk og så ham oppe i han havde bukser på men det var vel mindre mærkeligt end at hun havde en fløjte spændt om liet. det var som om hun ikke rigtigt var nøgen når bare hun havde den på sig. hun smilede og dykkede sel kort under men kom op før ham og fik vand i hovedet da han plaskede hun grinte og lyden af hendes latter der lød som små fine klokker ringede ud i de omkring liggende trær
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 0:42:44 GMT 1
Kelvin plaskede for sjov skyld lidt vand i hovedet på hende. Han smilede drillende og opførte sig normalt ikke på denne måde. Drillende på den mere barnlig, frem for flirtende måde. Derefter dykkede han, sprang op igen og plaskede på ny en ny mængde vand i retningen af hende. "Lad os se hvor meget vand De kan holde til," udfordrede han med et glimt at morskab i de grå øjne og undrende sig kort over den fløjte, som hun havde ved livet. Men han skubbede tanken til side og valgte ikke at spekulere over det, eftersom det ikke rigtigt var relevant for ham på nogen måder.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 0:48:14 GMT 1
hun grinte vider og plaskede vand mod ham også med et stort smil. " de lyder som om de udfordre mig" grinede hun igen og sprøjtede vand på ham igen
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 1:02:54 GMT 1
Kelvin dækkede sig grinende for øjnene med armen. "Pas nu på jeg ikke drukner. Jeg svømmer ikke så godt," sagde han, men det var ikke rigtigt noget han mente alvorligt. Faktisk svømmede Kelvin ganske udmærket. Kelvin dykkede igen og nød det kølige vand om sig. Dagen før havde han nær brændt sig i solen, hvilket gjorde hans nuværende oplevelse endnu mere fristende. Kelvin kom igen op til overfladen og stirrede et øjeblik på hende. "Jeg fik aldrig Deres navn, gjorde jeg?" spurgte han med et smil. "Mit navn er Kelvin." Kelvin kiggede over mod hans skjorte. Det ville nok tage et stykke tid, før den blev helt tør.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 1:08:34 GMT 1
liv smilede stort "Liv" sagde hun glad og stoppede kort med at sprøjte vand. og smilede glad il ham. hun elskede selv fornemelsen af van mod sin hud, den var så dejlig, og man blev ren. hun dykkede og kom op lige foran ham ,tæt nok på til at hun kunne se hans ansigt i måneskæret, men ikke så tæt at det virkede påtrængende " hej Kelvin" sagde hun varmt og mødte hans blik
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 21:15:53 GMT 1
"Godaften, lille frøken," hilste han med et høfligt nik og kiggede derefter på hende med hovedet let på skrå og et eftertænksomt hævet øjenbryn. "Det er ikke for at virke uforskammet, men sig mig lige engang... hvor gammel er De?" I Kelvins øjne så hun ret ung ud, men han kunne ikke rigtigt vurdere hendes alder. I Livs tilstand ville hun være ganske udsat for fare, så det var heldigt for hende at han ikke var en eller anden syg voldtægtmand eller psykopat. "De burde ikke vandre rundt herude så sent på natten," advarede han. Især ikke inde i skoven, hvor de færreste mennesker gik.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 21:21:06 GMT 1
liv smilede og tak på skuldrende " det ved jeg ikke" sagde hun eftertænktsomt "mhee men jeg gætter på det er et sted mellem 15 og 20, men hvem ved" hun smilede og så på ham, hun syntes da slet ikke det var uhøfligt. til gengæld var det sjovt som flere og flere fortalte hende at det var farligt. hun lagde hovedet på skrå "hvorfor ikke?"
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 21:42:33 GMT 1
"De kunne nemt blive... overfaldet," svarede han langsomt, og vurderede stadigvæk indvendigt, hvor gammel hun kunne være. 20 var hun helt klart ikke. Så meget kunne han da se. *14-15 år, vil jeg gætte på*, tænkte han med et kort nik. Kelvin slog kort armen ud for at indikere hvad han mente. "Deres tøj ligger dérovre. De står alt for langt fra bredden til at kunne at at flygte op i land, hvis en ondsindet person skulle finde på at jagte Dem, og desuden...," Kelvin grinede og ruskede op i hendes hår som man gør ved at sødt barn. " så godtroende som De er, ville De sikkert ikke engang opdage vedkommendes beskidte hensigter, før det var forsent."
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 21:53:21 GMT 1
liv grinede og rystede undrende på hovedet. "hvorfor skulle nogen dog gøre det" sagde hun undrende og så på ham med det nu uglede hår hun grinede igen med den fine klokke latter. " jeg ved ikke hvor gammel jeg er, men jeg er kommet her ofte i de sidste 10 år,uden der er sket mig noget" hun var alvorlig, virkede ældre end ellers, men hun virkede ikke beder vidende hun smilede "desuden kan jeg jo bare svømme ned af floden, tøjet er kke vigtigt " sagde hun grinende og lod sig vælte bagover i den køligevand
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 22:01:17 GMT 1
"Fordi det ikke er sket indenfor de sidste 10 år, betyder det jo ikke nødvendigvis, at det aldrig vil ske. Én gang skal jo være den første," svarede han roligt og smilede svagt da hun kastede sig tilbage i vandet hvilket resulterede i at han fik lidt vand plasket i hovedet. "Og hvad så hvis der ikke var tale om et almindeligt menneske, men et langt størkere væsen, der uden besvær ville kunne nå at indhente Dem herude?" spurgte han med et øjenbryn løftet let over det ene øje. "Hvis jeg greb ud efter Dem nu, ville De ikke kunne nå at reagere," tilføjede han for at forstærke alvoren i hans ord. Men selvom han lød så opsat på at få hende til at forstå faren ved hendes nuværende bade rutine, ville han sandsynligvis vende ryggen og gå, hvis hun nu endte med virkelig at blive overmandet af en fjende. Kelvin blandede sig sjældent i andres problemer.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 22:21:37 GMT 1
hun kom op af vandet og så forundrende på ham , liv kun ikke forstå hvorfor nogen skulle gøre sådan nogen overhovedet,men hun smilede roligt " hvis jeg ikke kan være her hvor skulle jeg så gå hen?" hun så på hamog smilte ", man kan ikke gå rundtog frygte for noget der muligvis kan ske. så skulle jeg jo også være bange for at få et træ i hovedet eller blive ramt af lynet", hun tog et svømme tag hen imod ham.
|
|
|
Post by Kelvin on Jul 13, 2010 22:36:40 GMT 1
Kelvin greb ud efter hende for at låse hende fast i sin favn. Med læberne mod hendes hals, sagde han i et dæmpet tonefald:" Jeg kunne tage alt Deres blod nu, og efterlade Deres krop som et tomt hylster." Hans stemme var truende, og det ville sikkert have overrasket hende, at han var i stand til at skifte personlighed så brat. Han knugede hende uvenligt ind mod sig. "Desuden er det ikke helt smertefrit at få andres tænder boret ned gennem Deres delikate hud," tilføjede han. Det var næsten heldigt, at hun ikke kunne se hans øjne på grund af deres position, for de ellers fjerne øjne var knivskarpe. Og den sædvanlige kulde var transformeret til en ildevarslende glød.
|
|
|
Post by spurv on Jul 13, 2010 22:47:09 GMT 1
liv blev overesket men ikke bange hun smilede stadig, men strittede ikke imod hans greb, men lappede af hendes ånd gled ned omkring den lille sølvfløjte. hun kunne mærke hans læber mod sin nakke, et minde sprang frem i hende,det var ikke s meget smerten med den havde kløet forfærdeligt mens det healede. der havde vret to små sår på hendes hals men de var så godt som healede, nu var der kun nærmest to fregner tilbage på hendes hals. " nej det er ikke rat " sagde hun bekræftende med den blide stemme
|
|