|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 16:15:15 GMT 1
Hoshi så på ham og da han sagde der ingen var i hans liv nikkede hun bare. hun var ikke den som frygtede men hun ville jo bare ikke være til besvær eller skabe jaluoxi. Hoshi så på ham og forstod ikke hvordan man kunne forelske sig hverdag. "okey. men så skaber jeg jo ikke problemmer." Hoshi så på Haze og vidste ikke lige hvad hun skulle spørger om. hun anede faktisk ikke hvad de skulle tale om lige nu.
|
|
|
Post by haze on Apr 10, 2015 17:43:47 GMT 1
Haze smilte og kunne se hun ikke kunne få nogle ord frem rolige drak han ud og rejste sig stille ” jamen så må jeg vel heller vise hvor jeg bor ikke sandt ” sagde han stille og rolige tog han stille sin hånd frem for at tag hindens hånd stille og prøvet at vente på at hun begynte at sige noget men han sagde ikke noget til det han var glad for at at støt ind i Hosih i dag han kunne også mærke efteråret var kommet og det gjorder ham lidt kulderet i hovdet mere ind han pelget at være rolige kikket haze lidt hvad skulle han gøre ved det han var ulv og det var svært at styre sin lyster af og til men han prøvet da rolige kikket han mod Hoshi igen og smilte varmt til hinden hvad skulle han gøre han var ikke god til den slags ting og selt ikke om føsler som sådan rolige lod han gå lidt tætter på hinden men kikket mod byen og smilte ” her er virkelige smukt om aften ” sagde han glad og tilfeds sind også
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Apr 10, 2015 17:53:58 GMT 1
Hoshi tog hans hånd og rejste sig op. hun tog sit glas og drak det ud og stilte det roligt på bordet. hun fulgte med over til døren hvor hun tog sin kappe over sig så hun var dækket til igen. hun fulgte med ud og kunne faktisk ikke mærke det var efterår rigtigt. hun så på ham da han talte om aften. hun så op på himlen og sukkede lidt. "det er den vel. selv om jeg er mere til fuldmåne" hun så op på måen der kun var halv. hun nød fuldmånens skær og det den gjorde ved nattehimlen.
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 14:09:59 GMT 1
haze smilte bare af Hoshi og nikket stille og forstånde, til det hun sagde mens de var på vej hjem til ham. hvad der ind måtte komme så var haze klar på det rolige lage han sine øre stille og rolige ned der kom dog et hurtigt et smil fra ham igen og lage stille armen om hinden " såå jeg formoder du enlige er lidt langt hjemme fra ", et stille smil bedte sig over. Haze da han prøvet at charme sig lidt .Ind men han var også forsgite med det med ,rolige skridt kom de til en stort hus i byen som stod ved siden af andre huse det var ikke, et snavset sted men fint sted hvor der vokset træer og blomster stille åbnet Haze døren og lage sin kappe på en knage han gik rundt og tændte op så der kom noget lys ind og kom tilbage til Hoshi han lage også sit svær der så han ikke virkede turne på nogle måde og så ind i stuen tændte haze i pajsen " tja det så mit hjem "
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 16:59:02 GMT 1
Hosi gik oligt med ham og mærkede hans arm om hende. det generede hende nu ikke. hun så på ham da han spurgte om hun var langt hjemmefra. "det er jeg rent faktisk" sagde hun med et smil. og gik roligt med til de kom til et stort hus. hun standsede op og så lidt på det. det var da et fint hjem men ikke hendes drømme hjem. hun gik roligt ind i hset da han hade tændt op. hun så rundt og smilte til ham. "det er da et fint lille hjem " sagde hun og gik ind i stuen og satte sig ved pejsen og lag sin hale ligge sig rundt om hendes ben. hun så ind på ilden og vendte så hovedet mod ham. som før at spørger om han kom.
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 17:51:24 GMT 1
Haze smilte rolige og kom ind med et glas mælk og tæppe til hinden og lage tæppet om hinden mens han gav mælken ved siden af, han tænkte ikke regitit over hvad hans fremtid ville bære men måske slå sig ned og få sig nogle pa børn, ville ikke gøre noget for ham skønt han næsten hadet foget sin hukommelse tilbage halen lovret glad Rundt som han satte sig lidt tæt på Hosih og smilte varmt til hinden varmen gjorder godt men han syntes selv det bliv for varmt og sidde der ” jeg enlige glad for jeg støtte ind i dig ” kom det med en vam og stille smil fra hazes læber stille nippet han sin til mælk og lage så sin loveren hale lidt om hosihs
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 18:06:35 GMT 1
Hoshi så bare ind i pejsen imens han hentede mælk. hun nød ildens varme og ildens leg. hun så på ham da han kom med et tæppe. hun smilte og nikkede tak til ham. Hoshi tog imod mælken og drak det roligt. "tak og i lige måde. dog er jeg ikke sikker på hvordan jeg skal takke dig" hun drak lidt mere mælk og mærkede hvordan hans hale snorede sig om hendes. Hoshi var van til sex men ikke van til kærtegn. hun havde jo været slave så der blev smukke kvinder jo brugt til sex og ikke kærlighed.
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 18:19:49 GMT 1
Stillle så haze stille og rolige ned mes et smil kom over ham,” der er ingen grund til takke mig jeg hælper en vær som har brug for det ” sagde han glad. Han vidste ikke hva han skulle lave for natten var jo kommet på måske skulle de bare komme lidt i seng rolige rejste han sig op igen og maseret Hosihs ryk stille og rolige mens haze selv måtte tænke lidt over hvad de skulle lave han virkede træt ” måske vi skulle gå til ro der er en lag dag i morgen ” sagde han blidt til hinden og gav et kys på kinden mens han stille tog sin hånd ned mod hosih og lage ikke mærke til noget at hun hadet været slave måtte hun selv sige ofr haze var ikke en tanke læser på nogle måde
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 18:24:32 GMT 1
Hoshi så stille på ham og grinte. rart med nogle venlige sjæle. hun så på ham da han begyndte at massere hendes ryg. hun spandt. hun nød det faktisk. rart nogle ville gøre sådan ved hende og ikke omvendt. hun så på ham da han talte om at gå til ro. hun nikkede og rejste sig op. "god ide" sagde hun stille og så på ham for at vente på han vidste hvor hans gæste værelse var.
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 18:39:55 GMT 1
Haze fulgte hinden stille op af tapperen og åbet stille en dør ved siden af sig lidt lille og med kun et vindu stille vente han sig om og kikket mod Hosih og sagde blidt ”tja det så her du kan sove ” sagde han glad og lod en hånd glide op til hindens kind og lage den rolige om den haze ville ikke tage det første skrid det måtte hun vis hun ville ham noget altså rolige tog han blidt om hindens hånd og lage den rolige op til hans enge kind det var en rag følse at der var en i nærheden af ham halen slog sig dog stille og rolige om hinden og trykket hinden rolige tætter ind til sig han ville kn hoish det godt
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 18:43:14 GMT 1
hun så det lille værelse og smilte. da hun mærkede hans hånd så huun på ham. hun kunne mærke på ham at han gerne ville mere end bare dette her. hun så på ham og grinte lidt. "du vil gerne sove sammen med mig ik?" hun kunne mærke han trykkede hende ind til sig med hans hale og hun nussede blidt halen. hun havde da intet problem i at sove sammen med en.
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 18:49:46 GMT 1
Stille grinte haze og sendte hinden nogle rae øjne og nød hindens nussien mod sig hale ” er det så tydeligt ” sagde han for sjovt og lød overrasket, stille lage han panden mod hindens og lukket øjne lidt hvad var det her for en følse en varm der kom over ham stille han lod sin hånd rører lidt hved hindens hale også og nusset den lige så blidt en kat og en ulv var noget af en kombi syntes haze selv men det kunne blive sjovt og godt for ham at prøve noget nyt og så kunne det måske være at der ikke virkede så tomt her hjemme stille og rolige kørte han sine læber mod hindens haze ville have hun skulle have det godt nåt hun var her og ikke omvendt han tygget sig lidt mere mod hinden så deres læber ramte hinaden han vidste ikke hvad han skulle gøre andet ind det dog rødmet han lidt
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 18:54:42 GMT 1
hoshi grinte og nikkede til at det var tydeligt. hans kys blev roligt gengældt dog var hun ikke van til kys. hun så mod sengen. den var lidt lille i det til to mennesker. hun så på ham og kyssede ham igen da han trykkede sig ind til hende. hun vidste godt hvordan man havde sex men ikke andet
|
|
|
Post by haze on May 9, 2015 19:01:02 GMT 1
Et stille og veldtrilfed smil kom over haze og stoppet dog kysset rolige mens han stille gik tilbage ” skal vi tage ind til mig i stede for ” sagde haze rolige til hosih og holdte om hindens hånd han hadet måsek fundet sig en mage men nu måtte tiden vise hvordan og vor ledes rolige tog han hånden om hindens og gav den i et klim og gik hen til sit sove værlse her satte han sig rolige på sengen og nærstuderet Hosih og smilte varmt smuk var hun men han ville ikke udnytte hidnen det var hun for god til og det var vel bare sådan det måtte være rolige lage haze stille sine foltte øre ned det var længe siden han hadet gjort det så det ville blive godt at gøre det men han ville også passe på hosih
|
|
|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on May 9, 2015 19:04:57 GMT 1
Hoshi fulgte med ham ind til hans værelse. hun stderede værelset roligt og så han satte sig på sin seng. hun saatte sig ved siden af og smilte roligt. hun var ikke tyben der behøvede beskyttelse hun havde lært at bruge sværd og bue og pil så hun var ikke forsvarsløs hun skubbede ham roligt ned og ligge og kravlede oven på ham og kyssede ham på halsen og på munden. blyfærdig var hun ikke.
|
|