|
Post by Hoshi Catrin Mill Phalfan on Jun 5, 2015 15:40:12 GMT 1
da han begyndte at sige elskede til hende tog hun fat i ham og traak sig ud af ham og satte sig på sengen med et blik ned i jorden. hun ville ikke kaldes elskede af nogle lige nu. hun følte sig ikke klar til det. hun så mod haze og trak vejret dybt ind. "undskyld. men det går ikke at du siger elskede til mig. eller siger min om mig. for jeg er ikke din. jeg betaler dig bare tilbage for at lade mig sove her." hun havde altid lært at bruge sin krop så at bruge den som betaling vidste hun jo hvordan man gjorde. hende skulle han ikke regne med at få på krogen. hun var ikke intrasseret i ham på den måde.
|
|
|
Post by haze on Jun 7, 2015 21:32:22 GMT 1
haze følte sig knus han trak på næsen og tog sit tøj på og smækked døren op " IGEN IGEN EN " sagde han lidt vred får at gå ud i sin have hvar han så forfærdige en mand at han skulle ud nyttets rolige kikket han op mod stjerneren og tog om sit Skafte med hånden så det begyndte at bløde der fra han fortrød sin handling stille bed han sig i læben ulven var gået lidt op i ham stille og rolige satte haze ig lidt ned på en Skammel og kikket på sin bløden hånd han fandt vis ikke en som kunne lig ham for den han var rolige kikket han op mod skyren hvorfor var han overhovet her stille og rolige kikket han rundt og kunne mærke varmen i sin krop og vidste ikke hvad han skulle gøre af den solen var ved at stå op det måtte være tidlige på morgen for det var stade mørkt uden for han tog en og trak været dubt mens en masse baldte følser kom ind i ham og han ikke kunne finde ud af sig selv mere
|
|