|
Post by Lionel Canine on Jul 4, 2015 18:30:38 GMT 1
Det var længe siden nogen havde været nede i kælderen på besøg hos de mange der sad bag de tunge metaldøre, udover selvfølgelig personalet der kun kom der ned 3 gange dagligt med mad til alle de indsatte og hvis nogle af de indsatte havde fundet en metode de kunne slået sig selv ihjel på men det var længe siden sidst det var sket, for dem man havde mistænke om kunne finde på det, havde fået spændetrøjer på. I det værelse længst fra trappen og vagternes plads var aldrig blevet besøgt i den tid den nyeste tilflytter til kælderen havde siddet i værelset. Messi åbnede sine øjne og kiggede rundt i det lidt mørke værelse der kun blev lyst op månens skær, han prøvede at rejse sig op fra sin seng men der var lidt svært eftersom hans arme ikke kunne bruges på grund af spændetrøjens faste grab om ham, men han fik da endelig kæmpet sig op og stå, han var lidt øm i kroppen men det var der ikke noget at sige til efter han ikke havde brugt sin krop i lang tid, og ikke lavet andet end at ligge og sove siden han kom, udover de flere vredes udbrud han havde haft for at være blevet anbragt i denne afdeling, for han var jo ikke sindssyg eller var han? Messi gik meningsløst rundt i det lille værelse, mens han prøvede at huske hvordan han var blevet anbragt der, men hukommelsen kunne ikke hjælpe ham med det, han gik hen mod døren og inden han nåede helt hen til den, hoppede han så sin skuldre ramte døren, som gav en genlyd ned gennem kældergangen, inden man kunne høre hans råbe og skrig "LUK MIG UD HER FRA! JEG HØRER IKKE TIL HER! men ingen gjorde noget ved det lige som altid for i følge alle der sad der nede hørte ingen af dem jo der til der nede.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 5, 2015 10:37:58 GMT 1
Det havde været som en ganske normal uge her i sommer varmen, der var dog flere patienter man skulle holde styr på og sørge for de fik rigeligt med vand at drikke sådan at de ikke bukkede under for varmen, hvilket nogle allerede havde gjort, nogle var allerede døde fordi de havde nægtet at drikke eller var for svage til at overleve alligevel. Det var nu den ældre herre Ash tur til at komme ned i kælderen og se hvordan de forskellige patienter havde det fysisk, selvom han dog havde selskab af nogle kvindelige sygeplejersker, en enkelt mandlig lærling og et par store fyre frivilligt som ville kunne spænde patienter fast hvis det var nødvendigt, selvom Ash havde sin stav med i nødstilfælde. Ash havde roligt gået igennem de mørke gange, kun oplyst af fakler, og tilset hver af de forskellige patienter denne nat for han havde ikke tid om dagen, selvom han havde fået fri dagen efter så han kunne tilbringe den med sin familie. Nok var Ash efterhånden oppe i årene men hans mening var respekteret fordi han havde stor erfaring eftersom han havde gjort det her nærmest hele hans liv og han var Dronning Drazillas personlige healer når hun havde brug for det, sådan havde det også været i mange år, specielt det årlige sygebesøg for at tjekke helbredet på hende og hendes børn og senere også når der skete specielle lejligheder hvor ham og hans familie var inviteret med. Som sagt vandrede Ash roligt sammen med de andre fra rum til rum for at undersøge patienterne helbred og for at tjekke hver eneste rum for om der var nogle derinde, da der havde været lidt uorden de noterne om rummene i kælderen. Langt om længe nåede de til den sidste dør og det passede med at Messi bankede hans skulder imod døren og råbte op, selvom folkene på den anden side tog det meget roligt. Ash bankede roligt på døren med nogle få hårde slag nærmest for at advare om at nu kom der nogle ind, før han trådte til side og lod de 3 frivillige store fyre gå ind først for at sørge for patienten kom ned i den anden ende inden han selv trådte ind med sygeplejer og lærling efter sig. "Godaften mit navn er Ash, jeg er healer og skal tilse deres fysiske form i aften.. Derfor forventer jeg at vi alle tager det stille og roligt så dette kan blive gjort uden nogen kommer til skade" sagde han roligt men også for at sige han ville have at Messi tog det roligt, selvom han ikke ligefrem genkendte ham, men en patient var og blev jo en patient. Hans påklædning var nu meget afslappet nemlig med en løs hvid skjorte og et par brune bukser, samt hans sædvanlige skuldertaske fyldt med eliksirer og andet han skulle bruge til hans arbejde. Håret var lille finger langt og havde nogle tydeligt nogle grå hår sidst og her som lyste i det forskellige lys.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 5, 2015 11:00:26 GMT 1
Messi gik lidt tilbage i værelset da han hørte det bankede på døren, kunne der være for at løslade ham for det var jo slet ikke meningen han skulle være her nede, han var jo slet ikke sindssyg der var bare sket en misforståelse på kroen, eller sådan kørte historien ihvertfald i Messis hovede. Messi var kommet helt til den anden ende af værelset mens blikket var fast låst på døren for det kunne være det måske kun var en af ældre læger eller sygeplejersker som han kunne komme forbi. Messi var ikke helt den samme at se på som han engang var, håret var groet langt helt ned forbi ørne og øjne mens skægget også havde fået en god længde, så selv folk der havde kendt ham i mange år ikke ville kunne kende ham med det, når Messi normalt havde kort hår og kun lige lidt skægstubbe eller helt glat. Da Ash trådte ind i rummet virkede han bekendt på en måde som om han havde set ham et sted men Messi kunne ikke lige sætte tid og sted på det, Messi blik kørte fra Ash hen til de 3 store gorillaer der var trådt ind i værelset først og kunne nok godt se at de ikke var her for at følge han ud her fra. " Det kommer da an på gorillaerne du har taget med. sagde Messi roligt mens blikket stadig lå på de store fyre, inden det forsatte ned til sygeplejeren og lærlingen som fik Messi trække lidt på smilebåndet. Messi lænede sig op af muren men lod sig falde ned at sidde og lod hovedet hvile. " Men som du kan se, er jeg i bedste form nogensinde " sagde Messi og kiggede op på Ash med et roligt blik inden han begyndte at smågrine lidt for sig selv, for han vidste jo udemærket godt at det ikke var sandt, han var blevet lidt tynder og han fik ikke rigtig brugt musklerne så de var måske lidt slappe så måske var det ikke det klogeste at prøve at flygte forbi 6 mennesker var 3 af dem var 3 gange Messis størrelse.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 5, 2015 11:29:18 GMT 1
Ash virkede meget rolig ligesom de andre gjorde, udover en af sygeplejerne tydeligvis ikke var særlig trygt ved at være hernede i kælderen, men igen man vidste ikke hvad der kunne ske hernede. Ash nærmede sig roligt Messi mens de frivillige gik tilbage til døren for at sørge for ingen kom ud eller ind for den sags skyld. Ash valgte dog ikke at kommentere på det første Messi sagde med gorillaerne for det gav ikke mening i hans hoved, der fandtes ingen gorillaer her, men igen det var vidst bare en tale måde, selvom det var en sær en for der var nærmest ingen som vidste hvordan en gorilla så ud. Han satte sig på knæ foran Messi efter denne havde sat sig ned. "Det er jeg nu ikke så sikker på. Der er tydeligt noget galt med dit hoved ellers ville du ikke havne her og finde situationen morsom" sagde han roligt før han tog løftede en finger. "Jeg vil bede dig følge fingeren med øjnene" sagde han roligt fordi han ville tjekke Messis reaktionsevne ved at følge fingeren som han ville bevæge til forskellige sider og op og ned.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 5, 2015 12:07:35 GMT 1
Messi kiggede op på ham og kunne ikke lade vær at smile over hans kommentar til han mentale helbred, " Er vi alle lidt sindssyge " sagde han mens et lumskt smil bredte sig hen af han læber inden han kigged hen på sygeplejeren der ikke var helt tryg ved situationen " Bare rolig, jeg bider ikke... ihvertfald ikke særlig meget " sagde han og blikkede til hende, for han kunne jo lige så godt have lidt sjov ved denne situation og eftersom hun ikke kunne lide at være her nede, så var hun det nemmeste offer at gå efter. Messi blik kom hen på Ash igen da han ville have ham til at følge hans finger op og ned fra side til side, men Messi øjne gik i modsat retning af den som Ash lod sin finger gå. " Kære unge mand, jeg burde slet ikke være her, der var bare nogen som misforstod en situation fludstændig... men det virker bare som om at alle ansatte her ikke forstår det sagde Messi med et roligt blik og uden en mine på sit ansigt
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 5, 2015 15:11:44 GMT 1
"Nogle mere end andre, det er derfor de er her mens jeg kan gå frit omkring" sagde han roligt for der måtte jo være en grund til at personen var her, grunde som Ash sjældent blandede sig i alligevel for det gad han alligevel ikke. Det var jo ikke rigtigt hans patienter, han tog sig jo mere af børneafdelingen nu hvor han var blevet ældre. "Vær sød at lade pigebarnet være, det er hendes første tur hernede og de skræmmer hende bare" sagde han roligt før han kort viftede med den ene hånd for at sende pigen ud på gangen igen, lige ude for døren så de 2 store fyre også kunne komme hende til undsætning hvis der var brug for det, men stadig så de stod i døren. Da Messi ikke virkede til at ville følge fingeren, kom et lavmælt suk fra Ash. "Og alligevel gør de intet for at bevise de ikke høre til her. Det ville hjælpe hvis de gjorde som der blev sagt i stedet uden at være så rapkæftet, for det er ikke til at sige om de er sindsyg eller bare en irriterende person" sagde han roligt som han rettede sig op igen og gik nogle skridt tilbage igen før han vendte rundt med fronten imod de andre. Han så på en ældre sygeplejer "Manden skal have noget mad og noget vand.. Send Harold ned med det når det er. Han burde kunne styrer ham hvis han tager Carl med" sagde han roligt til sygeplejeren som nikkede og forlod rummet. Ash var den sidst der gik hen til døren men han vendte sig dog imod Messi igen. "Måske noget mere tid hernede vil få dem til at opføre dem ordentligt overfor dem som kan hjælpe dem" sagde han lettere fast fordi han havde ikke tid til at undersøge en som bare ikke virkede til at ville undersøges. Lærlingen kom frem bag Ash for at sige noget lavmælt til ham hvilket fik Ash til at nikke. "selvfølgelig, vi kan ikke lade hendes højhed vente" svarede han lavt tilbage før han vendte rundt og ville forlade rummet, med de 2 store fyre til holde øje med hans ryg.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 5, 2015 15:44:45 GMT 1
" Hvorfor tage hende med herned, hun kan lige så godt vende sig til det " sagde Messi med et lille smil på læberne for han regnede lidt med at de fleste her nede af de mandelig patienter måske var lidt mere lummer end Messi var, men han viste det jo ikke rigtig eftersom han ikke havde mødt en eneste af dem før, det var kun de ansatte han havde mødt. Messi hørte på hvad Ash sagde til ham, men det kunne ikke andet end få ham til at smile " Ja det er måske sandt, men det kunne bare dejligt hvis de ikke ville snakke ned til mig som om jeg var et barn... Jeg er tilgengæld ældre end de fleste her på stedet sagde Messi mens smilet forsvandt for hans læber mens han blik stadig var fast låst på Ash, men han ville nok ikke forstå det lige med det samme, eftersom Messi lignte en på 20 år alligevel, det fik ham måske til at lyde sindssyg i hans øre. " Det er helt fint for jeg har ikke andet end tid tilovers... og for det andet er der ingen her der kan hjælpe mig alligevel " sagde Messi roligt inden blikket forlod Ash, så han kiggede ned i Jorden hvor han så lukkede øjne. Messi begyndte lidt at pusle med spændetrøjen han havde fået på, for hvis han nu kunne få den af kunne han måske overmande de 2 vagter eftersom nok var en bedre i kamp end de var. Messis blik fløj op på Ash, da han hørte ordet 'hendes højhed', kunne det være Zill " Zill? " sagde Messi lavt til sig selv, måske kunne hun få ham ud her fra, men igen så havde hun nok ikke meget tilovers for Messi efter alt det han havde udsat hende for i fortiden og han ikke set hende i rigtig lang tid så måske ville hun ikke andet end grine af ham og gøre hans tilværelse værre her på stedet.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Jul 6, 2015 18:51:16 GMT 1
"Fordi hun skal lærer at se på folk om de er sindssyge eller ikke og fordi hun skal lærer hvor farlige de kan være, ikke fordi hun skal vænne sig til det" sagde han roligt for han brød sig heller ikke særlig meget om de sindssyge hernede, det var derfor han sjældent kom her, men i forhold til den unge kvinde så havde han efterhånden lært at skjule hans afsky for disse personer. "Så opfør dem som en mand og så skal jeg nok snakke til dem som om de var det.. Selv en ældre herre bør vide hvornår det er tid til at være alvorlig og hvornår der er tid til leg" sagde han en smule køligt for hvis Messi ville have han skulle snakke ordentlig til ham så måtte han opføre sig som en voksen mand i stedet. Alle kunne have deres barnlige sider men der var tidspunkter hvor det handlede om alvor og en tidspunkter hvor der var plads til leg. I Messi situation var der ikke ligefrem plads til leg, det gjorde bare Ash ville lade ham blive længere dernede, selvom det i sidste ende ikke var op til ham men den overordnet her på hospitalet. Han valgte dog ikke at kommentere på det andet hans sagde, for hvis Messi virkelig ville sidde hernede og glo så kunne han da godt få lov til det, Ash havde andet at lave end at være hernede. Så han ville forsætte med det han nu havde igang med men Messi overhørte ham selvom Ash nu ikke virkede til at registrere at Messi sagde noget for den mand kunne jo lige så godt sidde og vrøvle. "Giv besked om jeg er på vej.. Jeg skynder mig så hurtigt jeg kan, vi har ikke råd til en dødende dronning" sagde han roligt med et nik for at sende lærlingen af sted så lærlingen kunne få nogle flere hjælpere klar mens Ash ordnede det sidste. "Jeg tror vi er færdige hernede." sagde han en smule højere for at alle kunne høre det. De var jo færdige her for når Messi ikke ville lade sig undersøge så ville han ikke bruge tid, ikke med den besked han havde fået.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 6, 2015 22:44:15 GMT 1
Messi blik lå på Ash inden det gik hen på lærlingen og hendes ansigtsudtryk fik ham til at smile roligt til hende " Pas på, det er for det meste dem der ser mest normale ud som kan være de farligste her i verden " sagde Messi stadig med det rolige smil mens blikket vandret hen til Ash. Det var ikke altid at dem der faktisk så sindssyge der var de farligste. Messi fik kæmpet sig og stå i en nobel stilling med ret ryg og det hele stadig med et smil på læberne, " Når man ikke har andet end tid i denne verden, hvad er grunden så til at opføre sig som en voksen, så det lidt sjovere at være den umodene " sagde Messi til Ash og eftersom Messi havde brugt meget af starten på sit liv på at prøve at være den voksene i en stor søskende folk især siden Messis forældre aldrig havde tid til deres børn så de blev altid blev tørret af med en babysitter indtil Messi blev stor nok til selv at se efter dem, men det var en lang tid siden og Messi ville hellere nyde livet frem for at prøve at kontrollere det. Messi kiggede hen på dørvagterne og grinte lidt for sig selv over dem men blikket kom hurtigt hen på Ash igen da han nævnte dronningen igen" Hvis det er Drazilla, du skal se til så må du give en venlig hilsen fra den ældste hun kender " sagde Messi, og gad ikke sige ven eftersom han ikke viste hvor de stod henne men det var helt klart ikke som venner. " Men det kunne da være nu hvor du går om du så tager dumrian 1 og 2 med dig, måske give dem bog så de kunne blive lidt klogere, men det skal nok være noget med en masse billedere " sagde Messi mens smilet bredte sig over hele Messis ansigt for han prøvede bare på at irritere dem, se om det kunne give en handling fra dem som han kunne til hans fordel.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 12, 2015 22:01:58 GMT 1
Ash havde allerede sendt den kvindelige sygeplejer væk inden Messi havde talt og da Ash stod ved den mandlige lærling virkede han ikke til at høre hvad Messi sagde, men igen kvinden ude på gangen hørte det vidste heller ikke, hun så sig lidt mere nervøs i den anden retning, den lange vej tilbage til trappen. Ash virkede også til at ignorede ham da han igen talte for når han ikke ville tage noget seriøst så var han jo også selv ude om at Ash ikke ville sige god for ham, så han kunne komme ud, men i Ash hoved måtte denne mand jo også selvom han ikke ville tages seriøst bare for en kort stund. Da Messi nævnte noget med Drazilla vendte Ash roligt sig rundt og så kort på ham. "Nu har jeg tilfældigvis mødt den ældre hun kender, og de er ikke Hr. Valentin.." sagde han roligt før han vendte rundt og trådte ud på gangen, for der var ikke mere sige at i den sag, der var ingen tvivl om hvem der var den ældste som Drazilla kendte, det havde hun nemlig selv fortalt ham en af de gange han havde mødt hende. "Vi går nu" sagde han roligt før de sidste fulgte efter ham og lukkede døren og slog låsene til så Messi ikke ville kunne slippe ud igen, for der var også magiske låse. Ash havde ikke brug for at høre på sådan en irriterende person og det havde de andre heller ikke, så de forlod alle sammen kælderen så Messi kunne være alene med sine tanker og en mindre staf for ikke at opføre sig ordentlig og mere voksent når der var brug for det.
Ash gik op af trapperne og hele vejen op til øverste etage, som var forbeholdt de kongelige. Ikke ligefrem en tur han havde brug for, og så en mand i hans alder! Måske var han nok stadig i god fysisk form, men det kunne godt tære på ham at tage hele den tur derop. Så han var lettere forpustet da han nåede op på syvende, hvor lærlingen ventede for at føre ham ind i et af special værelserne hvor dronning Drazilla sad med fødderne udover den ene seng og bare smilede for sig selv som hun havde hænderne på sengen. "Du burde få dig nogle lærlinge som ikke lader sig skræmme så let" sagde hun blot med et lidt grinende smil på hendes læber. Ash sagde dog intet til det men gik i gang med at undersøge de sår hun nu en gang havde fået sig under en eller anden kamp. De talte godt nok sammen og det blev nævnt at der var en i kælderen som påstod han kendte hende, noget der gjorde hende lidt nysgerrig men hun ventede til hun var blevet lappet sammen før hun bad om at komme ned og hilse på denne person som kendte hende. Hun fulgte med Ash det meste af vejen ned men han skulle videre til børneafdelingen så han smuttede fra hende på en af salene og hun blev i stedet fulgt med nogle af de store typer fra tidligere ned i kælderen og ned til cellen som blev låst op af en af de 2 store vagter, som lod Zill træde ind som det første. Zill smilede dog bare ved det syn der mødte hende men løftede kort en finger som tegn til at Messi skulle være stille før hun vendte blikket fra ham og så efter de 2 store fyre der lukkede døren efter hende. Da døren blev lukket og fyrene forsvandt vendte hun blikket imod Messi igen med et lettere frækt smil på hendes læber. "Hvorfor har jeg ikke sådan nogle vagter? De er jo lige til at bide i" sagde hun med et lettere frækt smil som hun sænkede hånden igen for dem kunne hun godt sætte tænderne i, som i hun godt kunne bruge dem i hendes seng. Andet sagde hun ikke som hun bare stod og så på ham med rolige øjne selvom hendes tanker allerede var henne ved nøgne personer som hun kunne hygge sig med.
//Ash er out for nu
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 13, 2015 21:34:25 GMT 1
Messi så på Ash som han forlod rummet, og hørte på at døren blev låst, det fik ham bare til at vende sig om og kiggede ind i væggen der bare var der ligesom Messi også bare var, så måtte han jo bare blive her nede men sådan kunne det jo gå, men alligevel så havde Messi alt den tid han havde brug for eftersom han var udødlig. Da døren så gik op igen, vendte Messi lige sit hoved for at se hvem det var der kom ind og da synet af Zill der trådte ind, fik et lille smil på Messis læber, men da hun løftede sin finger af vendte han hovedet tilbage og kiggede på væggen igen. " så må¨du jo bare tage dem med hjem, hvad kan de da gøre for at stoppe dig? " spurgte Messi roligt mens han vendte sig om og kiggede på hende med et roligt blik " Hej Zill, Længe siden " sagde han og blikket kom kort hen på døren inden det kom tilbage hen på Zill igen. Messi kunne godt se på hende at han ikke rigtig havde hendes opmærksomhed, så hvad mon hun tænkte på, Messi tænkte lidt for sig selv over det, for det var enden hvordan hun kunne pine Messi nu hvor han var fuldstændig hjælpeløs eftersom han havde spændetrøje på ellers var det bare om kødlige lyster. Messi vendte sig igen og gik hen til sin seng og satte sig ned i den, og kiggede lidt ligeglad ind i væggen overfor.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 13, 2015 21:49:49 GMT 1
Da Messi talte til hende var det som om hun vendte lidt tilbage til den virkelige verden i stedet for at hendes tanker bare vandrede tilbage til soveværelset. Ved Mørkets Gud det var efterhånden længe siden hun havde haft en i hendes seng og hun kunne godt mærke de kødelige lyster lurer lige under overfladen og hvis hun ikke snart gjorde noget ved det så var det ikke til at sige hvad hun kunne finde på af mere onde ting. Hun smilede dog stadig lettere frækt til ham. "Hvis du ikke ved det så er vi i grænselandet, her har jeg ingen magt så kan ikke tvinge nogen" sagde hun roligt for hun havde jo ingen magt her så hun kunne ikke tvinge nogen selvom hun måske gerne ville, men hun blev nødt til at være et eksempel for hendes folk, ihvertfald på det punkt, men det ville nok ikke stoppe hende i at forsøge at overtale en eller anden til at tage det værste af hendes lyster. "Og Hej Messi.. Det ser ud til at du er der hvor du høre hjemme" forsatte hun roligt for hun havde egentlig ikke tænkt sig at hjælpe ham på nogen måde, ikke med den fortid de havde sammen hvor han på et tidspunkt havde spærret hende inde. Så det her var jo bare et passende sted for ham at udleve hans udødelige liv eller ihvertfald nogle år så han kunne føle hendes ensomhed og kedsomhed som den gang han havde spærret hende, for hun havde aldrig følt sig så ensom som hun havde den gang eller kedet sig så meget på et tidspunkt, hvilket var utroligt når hun normalt kedede sig derhjemme allerede efter få timer. Hun blev roligt stående henne ved døren men lod blikket vandre fra ham og rundt i rummet, for det var virkelig ikke gode vilkår han havde her og det morede hende nu lidt.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 14, 2015 19:07:15 GMT 1
Messi kiggede op på Zill og hendes frække smil, han kunne hurtigt se på hende at det havde været noget tid siden at der havde været besøg i sovekammeret, men det var lidt lige meget for Messi alligevel, hvad kunne han dog bruge det til, hun kunne jo være ligeglad med hvad han sagde, for han var jo bare en patient som var blevet anbragt i en spændetrøje for ikke at lave mere ballade, når der blev serveret mad til ham eller drikkelse. " Så du tror ikke du kunne overmande de 2 der står der ude og tage dem som du ville havde dem? " sagde Messi med et smil på læberne mens hans blik vandrede fra hende hen til døren, for de 2 vagter der stod ude foran burde da ikke være noget som Zill ikke ville kunne klare, men så igen så var hun jo alligevel også en Dronning, så Messi tænkte lidt på at hun måske hellere ville opfører sig som en adel end en forvirret teenager, hvor hjernen er slået fra og de kødlige lyster tager over. " Lidt mindre end hvad jeg er van til, men ellers er det samme tilstand som det jeg boede i før " sagde han og lænte sig tilbage i sengen inden hans ryg ramte væggen. Messi kiggede engang rundt i rummet som sagtens kunne være et rum hans hjem. Hans øjne og hovedet vendte langsomt hen mod Zill igen, indtil at hun var centrum af hans blik, *Gud hvor hun egentlig ligner sig, måske lidt ældre dog* tænkte Messi kort for sig selv inden hans øjne fulgte Zill krop fra hovedet og hele vejen ned til hendes fødder og op igen, hvor efter han så smilte lidt for sig selv. " Men hvordan går det så, det er jo noget tid siden, hvor meget er jeg så gået glip af denne gang? " spurgte Messi roligt mens han stille smilte til hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Jul 14, 2015 20:19:01 GMT 1
De gamle velkendte lyster var stadig i hende, og hun stod kort og overvejede om hun egentlig ikke skulle prøve at overtale dem, men kom ligesom frem til at hun hellere måtte lade være af respekt til lovene og af respekt til Ash. "Jo kunne jeg sagtens, men skal jo nødig ødelægge de stakler eller fjerne gode vagter fra det her sted.. " sagde hun roligt for hun kunne jo sagtens forsøge men det kunne godt ende med de ikke kunne holde til hende i længden og så det at hospitalet nok ville være ked af at miste deres vagter. Hvilket også betød at hun måtte sige fra med det samme her, inden hun kom for godt i gang, så hellere tage hen til kroen og finde noget der eller hvad hun nu fandt på for hun skulle jo bare have tankerne hen på noget andet, og så gik det lige så stille over. Hun valgte dog ikke at kommentere på det han sagde omkring hvor han boede før, fordi hun kunne nu ikke selv få sig selv til at være i sådan et lille rum i længere tid, hun var jo født med at have mere plads at brede sig på og sådan foretrak hun det nu. Hendes øjne havnede igen på Messi efter have studeret rummet for der var jo alligevel ikke meget at se når det kom til stykket, så han var lidt mere interessant, i det mindste morede han hende fordi han sad der og nærmest ikke kunne gøre noget. "Eftersom jeg ikke husker sidste gang vi mødtes, så er der vel ikke sket det store udover det sædvanlige.." sagde hun roligt med et skævt smil og et lettere skuldertræk for hun kunne ikke komme i tanke om noget specielt der var sket. Hun nogle skridt og gik hen til sengen hvor hun nærmest smed sig ned i siddende stilling i nærheden af ham.
|
|
|
Post by Lionel Canine on Jul 16, 2015 2:19:29 GMT 1
Messi vendte sig om mod Zill så han kunne føre en samtale lidt bedre, eftersom han havde haft tid nok til at kigge på rummets fire vægge men det ville han jo nok have massere tid til alligevel når Zill tog afsted igen, siden Messi ikke kunne tage hele det her seriøst så når hvergang de kom her ned for at se til og se om han havde fået det bedre mentalt, blev de jo ikke overrasket over at han stadig bare så det hele som en stor joke, men Messi kunne ikke lade hver. " Forhåbentlig burde de da kunne holde til bare lidt, siden de nu er så store " sagde Messi og smilte for sig selv. Messi kunne hellere ikke rigtig huske sidste gang de mødets, men han mente nok det var efter han havde holdt hende fanget i alt den tid i hans slot i bjergene selv det var ved at være en del tid siden han havde været der, og det sidste møde havde nu nok ikke været helt i den venlige del. " så der sker slet intet udenfor disse vægge, lyder kedeligt " sagde Messi og vendte blikket hen på væggene igen for så kunne det jo næsten være lige meget om han var her inde eller der ude eftersom der ikke rigtig skete noget. Messi lod blikket kommet tilbage til Zill " Så der er ingengang noget nyt legetøj i dit liv " spurgte han roligt og hentydede til en mand i hendes liv, siden Messi bare gik udfra at hun måske havde fundet en der kunne holde til lidt og havde Zills opmærksomhed ligesom Messi havde haft engang.
|
|