|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 11, 2018 21:33:42 GMT 1
Da Karou begyndte at løbe hen til cirklen var en række mindre dyr kommet frem og i fuld fart imod hendes hest og Griffith kunne ikke bruge sit sværd imod dem uden at ramme hesten så han gav slip på den og gik i mellem dem og hesten og begyndte at slå efter dyrene men for hver han ramte noget to af bide ham men da hun ødelagte cirklen fald de alle sammen om døde og alle planterne blev normale og de fem statuer blev til levende igen men døde med det samme eftersom de var gået i stykker men da hun var kommet over til ham havde han langt flere sår en før og han kæmpede for at holde sig oppe men han smilede lettere drillende til hende og sagde ”jeg er ret sikker på jeg vant og jeg beskyttet din hest” og da han havde sagt det faldt han om på jorden
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 12:29:17 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og hun gik ned på knæ for at begynde at rense hans sår før hun forbandt ham. Da hun var færdig med det begyndte hun at lave noget til ham af forskellige helbredende urter som hun gav ham, og lagde et tæppe over ham til at holde ham varm imens hun ville være ude for at finde brænde til et bål. Hun rejste sig op og gik ud for at samle brænde i nærheden, da hun kom tilbage begyndte hun at lave et bål og tænde det for at hun kunne lave mad over bålet til dem imens hun holdte øje med Griffith.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 13:30:55 GMT 1
Griffith lagde slet ikke mærke til noget som helst at det var hun gjorde til ham han havde tabt for meget blod til at mærke noget som helst sp han genvandt bevidstheden efter det havde været mørkt for et par timer og han åbnede sine øjne og sagde ”håber på du ikke bruger kødet fra de dyr som var påvirket af magien og hvis du kigger i min taske er der en lille rund flaske med noget lilla i den kan du give mig den” hans sanser var stadig for svage til at han kunne mærke om den var stadig var ved hans side eller Karou havde flyttet den og han prøvede at rejse sig op så han sad op men han havde ikke nok kræfter til at komme op så efter et par forsøg gav han op
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 14:14:40 GMT 1
Karou kiggede på Griffith og svarede ham. ”Nej det har jeg ikke gjort. Jeg har lavet en varm suppe af de bær som jeg har haft med mig.” Hun rejste sig op og gik hen til ham og ned på knæ, hvorefter hun fandt den lille runde flaske i hans taske og åbnede den for at give den til ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 15:36:42 GMT 1
Han tog mod flasken og hældte hele indholdet ned på en gang og skar at smagen det var den værste smag han havde nogensinde har smagt men det gjorde ham hurtigere kamp klar igen og han så på hende og sagde ”så hvem vandt du eller jeg og du har vel ikke brugt min krop til at have lidt sjov imens jeg var væk vel” det sidste sagde han mere for at drille hende lidt for han forventede ikke at hun ville gøre det selv han ikke ville gøre det men hans far ville have gjort det det eneste ting han havde brug for at der var en puls og så var han tilfreds
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 15:50:16 GMT 1
Karou kiggede på ham og sagde. ”Jeg ved ikke hvem af os der vandt, så jeg tror det er uafgjort? Og nej det har jeg ikke. Jeg har kun taget mig af dine sår, og har givet dig noget som gør at du bliver hurtigere rask. Det var så lidt.” Hun smilede til ham og rejste sig op og gik hen til bålet og hældte suppen op i to skåle.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 16:16:10 GMT 1
Han prøvede igen at komme op og sidde og denne gang lykkedes det selvom han brugte et træ som ryglæn det gjorde ondt som ild i helvede men han havde prøvet være og sagde ”så ingen vinder så når vi har spist skal vi ikke have lidt sjov sammen” han havde ikke været sammen med nogen kvinder for de sidste par dage eftersom han var mere koncentrerede om at få fuldført opgaven og normalt måtte han vendte til han kom til en landsby og kunne finde en som havde lyst til at være sammen med ham men Karou var jo her alligevel så han kunne lige så godt spørge hende om hun havde lyst til det
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 17:36:29 GMT 1
Karou gik hen til Griffith og satte sig ned ved siden af ham og gav ham hans suppe imens hun kiggede på ham og svarede. ”Tak, men jeg må sige nej tak da jeg venter og gemmer mig selv til manden i mit liv.” Hun gav ham en skefuld af hans suppe, hvorefter hun tog en skefuld af hendes egen suppe og sådan blev hun ved imens de spiste. Hun smilede og kiggede på stjernerne.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 18:19:25 GMT 1
Griffith så på Karou med et udtryk på hans ansigt og med åben mund som skreg af han havde hørt hvad hun sagde men ikke forstod hvad hun havde sagt hvad han rent faktisk ikke gjorde for det gav slet ikke mening i hans hoved hun var en levende person og kun ville gøre det med en enkelt person som hun nok aldrig ville møde det og hvis det ikke var fordi hun puttede suppen i hans mund ville han nok slet ikke få noget som helst spist og han havde stadig det udtryk i ansigtet da der var ikke mere suppe tilbage for han kunne ikke rigtig komme over så han sagde meget forvirret ”og hvordan tænker du vil finde ud af hvem det er uden lidt erfaring først” man kunne næsten se røgen fra hans hjerne som var ved at brænde sammen
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 18:34:02 GMT 1
Karou kiggede på Griffith med et smil og svarede ham imens hun vaskede op. ”Hvorfor spørger du om det?” Spurgte hun ham imens hun gik hen til ham og satte sig ned ved siden af ham. ”Jeg vil hellere vente på manden i mit liv end at være sammen med flere mænd.” Hun kiggede på ham med et smil imens hun følte sig en smule træt.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 12, 2018 18:57:56 GMT 1
”Og hvad nu den mand er nødt til at være sikker du var den rette og hvad nu hvis jeg havde vundet hvad ville du så gøre” sagde han mere forvirret end før det gav slet ikke mening hun var første som var interesseret i en enkelt person og hun vidste ingen gang hvem det var og hun virkede til ikke at have tænkt over den person måske kunne lide kvinder med erfaring hun var på grænsen af hver bindegal i hans øjne og i forsøget at prøve at forstå hende mistede han sin bevidsthed igen
|
|
|
Post by Karou on Nov 12, 2018 19:13:41 GMT 1
”Det vil han være, hvis han mener at jeg er den rette for ham og jeg med ham. Det kaldes kærlighed.” Sagde Karou og kiggede på Griffith før hun lagde et tæppe over ham og hende selv og hun sov med et smil imens hun følte varmen fra deres bål.
|
|