|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 9, 2018 18:09:10 GMT 1
Griffith gik ned på den ene knæ så han nemmere kunne kigge på en kæmpestor bjørnefodspor som var på størrelse med en voksen mands overkrop Griffith havde et par meget slidte læder bukser og en kappe med hætte som var lavet af grønne blade og en lille taske på siden af hans hofte og han havde en meget stor to hånd sværd på hans ryg den var så stor at den var lidt større end ham og han så op på solen som var midt på himlen med ingen sky på himlen og hvis han måtte gætte hvor varm ville han nok sige mellem 25 til 30 grader varmt hvad var grunden til han ikke havde en trøje på og han rejste sig op og gik efter sporet i en forhåbning at han snart ville finde den bjørn
|
|
|
Post by Karou on Nov 9, 2018 18:36:30 GMT 1
Karou kiggede rundt med et smil imens hun red i skoven på hendes brune hoppe Sandra. Hun havde hendes brune hår ned langs ryggen og hendes bue og pile med sig, da hun havde hørt, at der var en bjørn i området. Karou kiggede rundt imens hun holdte udkig efter bjørnen. Hun havde hendes lædertaske og hendes træningskjole på, da hun vidste det var alvor med en bjørn.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 9, 2018 19:03:30 GMT 1
Griffith så en kvinde på en hest og havde en bue frem hun så ikke så dårligt ud i hans øjne hvis det ikke var fordi han var på jagt efter bjørnen ville han nok have spurgt hende om de kunne lidt sjov sammen men desværre havde han ikke tid til den slags nu så han løftede en arm op som hun nok ville få øjnene på ham og sagde ”frøken hvis jeg var dig ville jeg tage tilbage til den nærmeste landsby der er en unaturlig bjørn herude og med mindre dine pile er fortryllet ville de nok ikke kan du høre det” og lige da han havde sagt det brut en bjørn som var fem gange så stor som en normal bjørn og den havde tyve pile i dens ryg og et par spydspidser også i dens ryg og enkelt pil i dens venstre øje ud af et par fra et par træer og løb mod heste så hurtigt den kunne og Griffith hev sit to hånd sværd frem i kamp klar stilling
|
|
|
Post by Karou on Nov 9, 2018 19:33:35 GMT 1
Karou kiggede på ham med et smil imens hun gengældte hans hilsen. ”Herre det er jeg udmærket godt klar over. Jeg har magiske pile med.” Svarede hun ham, hvorefter hun kiggede på bjørnen. Hun tog hendes bue og pil og tog sigte imens hun hviskede en dødsbesværgelse over pilen som ville gøre det af med bjørnen. Hun affyrede og gennemborede den i panden.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 9, 2018 20:15:01 GMT 1
Da pilen ramte den i panden og faldt hurtigt sammen og Griffith blev lettere skuffet da kvinden på hesten dræbte bjørnen med et enkelt skud han havde håbet lidt på han kunne have haft en god kamp mod den men det blev ret hurtigt afsluttede så han bukkede let til kvinden og sagde ”så du ved hvordan den bjørn blev så stor og om der er andre som den” og gik mod bjørnen og satte den på plads på sin ryg og begyndte at undersøge den for at få en ide hvordan den blev så stor og hvis det var forbundet til et bestemt sted som havde gjort det til bjørnen men det var ikke så nemt nu
|
|
|
Post by Karou on Nov 9, 2018 20:40:07 GMT 1
Karou kiggede på ham med et smil og svarede ham. ”Det kan jeg desværre ikke svare på, men hvis der er det så skal jeg nok lade Dem få lov til at kæmpe. Beklager at have taget den fornøjelse fra Dem, men den var på vej efter min hest.” Hun kiggede på ham og bjørnen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 9, 2018 21:14:22 GMT 1
”Ja det giver mening kunne du måske komme herover og hjælpe mig med at finde nogle spor” svarede han roligt tilbage og han hev en kniv frem og skar op dens mave op og hev dens mavesæk ud fra dens krop og åbnede mavesækken op og begyndte at gå igennem indholdet for et spor han håbede på der var en plante som kun vokset et bestemt sted i skoven men desværre kunne han ikke finde noget planter han kunne se så han begyndte at flå skinnede af bjørnen og sagde nysgerrig ”så hvad er årsagen til en nydelig frøken som dig ude i skoven og for resten mit navn er Griffith Falconsoul Den 13 og dit er” det var et beskidt arbejde så havde en del blod på sine arme og hænder han havde ikke rigtig nogen problemer med det var ikke den første gang der var så meget blod på ham og han havde haft så meget mere på sig en han havde nu
|
|
|
Post by Karou on Nov 9, 2018 21:31:56 GMT 1
”Ja selvfølgelig.” Svarede hun og steg af hesten, hvorefter hun gik hen for at kigge på de bjørnefodspor, som den døde bjørn havde efterladt sig. Hun fulgte sporene imens hun svarede ham. ”Jeg var ude at ride en tur med Sandra, og en af landsbyboerne fortalte om en bjørn i området, så jeg ville kigge på det. Hvad med dig? Mit navn er Karou.” Hun havde ingen problemer med blodet, og tænkte på at hjælpe ham, men han virkede til at vide hvad han gjorde og hun fulgte sporene lidt af vejen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 9, 2018 22:11:53 GMT 1
Da han havde fået alt bjørnes skind at rullede han den sammen og lagde den på Karous hests ryg og løb op til hende og sagde ”en landsbyboer var blevet angrebet af bjørnen og dræbt op til flere så de hyrede mig til at finde den og dræbe den og finde ud af hvordan den blev sådan” og han brugte et øjeblik på at se hvor god hendes fordel og bagdel og han ikke skjul på det han endda skubbede sin kappe bag sine skuldre så hun kunne se hans muskuløse over krop det var trods alt kun rimeligt stoppede op for at se op til flere nye par spor men de gik i den samme retning som de var og sagde eftertænksomt ”hmmm et vildsvin fem ulve og to los fem gange større end normalt så der er noget som påvirker dyrene men hvad dog” og han hev sit sværd frem og lagde den flade side på den ene skulder så han var klar til at svinge hvis noget stort kom frem
|
|
|
Post by Karou on Nov 10, 2018 16:25:12 GMT 1
Sandra kiggede på ham og gav et lille prust imens hun gik efter Karou og bar på bjørneskindet. Karou kiggede på sporene imens hun gik og lod ham bare kigge på hende. Hun tænkte det kunne være mørk magi eller noget andet der havde påvirket dyrene i skoven. Hun kiggede på ham med et smil og sagde. ”Ok. Udmærket, så kan vi slå os sammen og dele fortjenesten ligeligt imellem os. Hvad siger du til det?” Hun ventede på hans svar til hende. ”Jeg er ikke sikker, men det kan være mørk magi eller noget andet der påvirker dyrene.” Svarede hun og gik.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 10, 2018 17:11:29 GMT 1
Han nikkede og sagde ”det er en aftale og ja det kunne det men ikke direkte ellers ville bjørnen ikke have været alene så nok et sted som blev brugt til ritualer” det ville ikke være den første gang han havde oplevet men de gange var dyrene ikke noget at blive særlig store og han hev et æg frem som var dækket af et stykke papir over ægget så tæt at man skulle have et godt syn for at man ville lægge mærke til papiret var der i det første sted og havde den roligt i hans frie hånd og sagde ”hvis du er op til det kunne vi have et lille væddemål om hvem kan slå flest af monster dyrene ihjel bjørnen vil tælle hvis du var interesseret” han spurgte hende om det mere at letter kedsomhed selvom det de jagede var monstre havde de en gang været et normalt dyr så de stadig tænkt som dyr og slet ikke som et monster ville så det ville ikke være det samme
|
|
|
Post by Karou on Nov 10, 2018 17:28:09 GMT 1
Hun nikkede og sagde. ”Det er en aftale. Det kan godt være fra et ritual, men hvor skal vi starte? Og hvad vædder vi om og hvad får vinderen?” Spurgte hun og kiggede på ham med et smil imens hun gik ved siden af ham. Hun kiggede rundt i skoven.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 10, 2018 17:58:31 GMT 1
Han så på hende og sagde ”vi kunne følge efter sporene og hvem slår flest dyr ihjel som er påvirket af magien du har allerede et point fra bjørnen vinder og prisen det kunne være at taberen skal give noget til vinderen og vi kan diskutere hvad vi gerne vil have fra den anden vi kan selvfølgelig sige nej til prisen den anden vil have” han vidste allerede hvad han gerne ville have fra hende men han ville lade hende sige hvad hun ville have fra ham først men det var meget nemt at gætte fra den måde han kiggede på hendes krop at han ville sige han ville være sammen med hende for en nat han havde aldrig lært at ligge skjult på den slags ting selvom han troede han havde gjort sit bedste på at gemme det og han begyndte at gå i et roligt tempo så han stadig kunne holde øje med deres omgivelser og koncentrere sig om deres samtale
|
|
|
Post by Karou on Nov 10, 2018 18:12:01 GMT 1
Hun kiggede på ham og sagde. ”Udemærket det er en aftale.” Hun vidste ikke helt hvad hun ville have, men det fandt hun ud af senere. Hun gik i et roligt tempo så hun kunne holde øje med omgivelserne og koncentrere sig om deres samtale. ”Hvorfor kigger du sådan på mig?” Spurgte hun.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Nov 10, 2018 18:49:10 GMT 1
Han smilede en lettere forførende smil og sagde roligt ”jeg kan bare godt lide din krop og hvis det er i orden med dig vil jeg gerne have min pris skal være af vi to skal dele seng for en nat og hvis det er ikke i orden så vil jeg bare se dig helt uden tøj” og lige da han havde sagt det sprang to kæmpe losse ned fra et træ den ene faldt imod ham og den anden Karou men han nåede at svinge sit sværd men han kunne ikke ramme dem begge uden at skade Karou så hans sværd ramte kun den som var efter Karou og delte den i to men da den anden landet på ham kom den store vildsvin fra træerne i fuld fart i mod dem begge men Griffith kunne ikke gøre noget imod den så han gav slip på både sværdet og ægget og tog fat i losen på ham med begge hænder i dens mund så den ikke kunne bide ham men den gik fuld løs med dens klør på ham og da ægget landet på jorden gik det i stykker og en kæmpe lysglimt kom fra den han havde på forhåbning at hun ville klare vildsvinet imens han var optaget og han flåede losens underkæbe at kastede resten af den ind i en træ med nok kraft af det helt ødelagt dens kranium
|
|