|
Post by crystal on Sept 18, 2010 20:37:08 GMT 1
"han... tror han er min far... og så friede han bare uden at snakke med mig om det? og så... smadre han mig op i en væg.. jeg hader det dyr... nok er han hær føre. jeg hader ham. han tror.. jeg ike ved en skid om det jeg snakker om når jeg faktis gør. han ter sig som om han er alt overfor mig.. hans tittel stiger ham til hovet. jeg vil helst være fri for at se ham for altid"sagde crys stille og ærligt. hun kunne virkelig ike lide damian. og vil aldrig komme til det. hellere geralt. han var sød mod hende. selv da hun stak sin stav i benet på ham. så smilte hun let "jamen nu kommer jeg jo tilbage til byen. så jeg får nærmest brugfor at være sin lærling så jeg en dag kan tjene penge. så køber jeg mig et lille hus i byen. så jeg ike skal bo sammen med min mor... men stadig være i nærheden af hende. hvis hun får brug for mig"sagde hun med et let smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 20:43:41 GMT 1
Ash kunne ikke lade være med at grine over den måde hun beskrev Damian på for han forstod da godt hvorfor hun hadede ham hvis han virkelig opførte sig på den måde "Overvejet at lave numre med ham nu hvor du alligevel ikke kan lide ham?" spurgte han roligt for den crys han kendte elskede jo at lave nogle numre med folk, ikke at han selv lige havde været udsat for så meget af det. "Det kan vi da godt aftale, men skal vi ikke lige fikse det ben?" sagde han smilende og trykkede lidt mere på det inden han tog hånden ned i sin taske og tog en eliksir op "Her du kan være min første forsøgs kanin, selvom jeg dog har testet den på dyr".
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 20:51:43 GMT 1
Crys tog den. og lavede så en dramatisk lyd og lod som om hun skålede med ham. men hev hurtigt proppen af. "ned med den "sagde hun så med et lettet grin. og drak så det hele i en mundfuld. men skar en grimasse det smagte forfærteligt. [/b]"nej tør ike han ved det er mig der laver de numre så. og han er ikke bange for ike at slå mig... og jeg vil ike ha slag igen. det var hårdt nok da min mor slog mig. vil aldrig ha slag igen h´vis jeg da kan slippe for det[/b]"mumlede hun og kiggede lidt ned i jorden. hun var virkelig bange for ham damian som man faktis tydeligt kunne se på hende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:01:22 GMT 1
Ash smilede skævt af hende også fordi hun skålede på den måde og det udbrud hun havde kommet med var da lidt sjovt, selvom han lige nu forventede at hun ville få en pludselig smerte i nogle sekunder inden benet igen kunne bruges helt som om intet var sket, det var ihvertfald sket med de dyr han havde testet det på. "Tja så se om du kan pudse nogle spøgelser på ham hvis han er på besøg, hvis Dallcan er så pigeglad som folk siger burde det jo ikke være noget problem for en skønhed som dig" sagde han lidt drillende for de skulle jo bruge tiden på lidt inden hun ville få smerterne.
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:09:11 GMT 1
"hvis jeg er så smuk ash. hvorfr....""mere nåede hun enligt ike at sige før hun skar grimasse. og tog hårdt fast omkring sit ben. og krøb lidt sammen. det var en ny smerte en hun ike havde prøvet før. hun, lignede dog et kæmpe ? mens hun vred sig svagt. og satte sig så op efter nongle sek. og gloede tosset rundt. og flækkede så af grin. over det anfald hun lige havde haft.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:15:45 GMT 1
Ash smilede roligt da hun ikke nåede at fuldføre sin sætning mens han bare så på hende da hun fik anfaldet for han kunne jo ikke rigtigt gøre noget men han skulle jo se om hans nye eliksir virkede på mennesker og da hun begyndte at grine efter så det da ud til at lykkes, det betød mange færre personer ville være på hospitalet så der ville være plads til de mere alvorlige i stedet for dem med brækket knogler.
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:20:47 GMT 1
"oka det var sjovt.. og sygt!!!"grinte Crys og kom på bene. og strejte sig. og var glad for hun ike var død pga den nye eliksir han havde lavet. den virkede også hurtigt og det var det bedste syns hun så slap hun for at havde en brækket knogle.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:24:15 GMT 1
Ash smilede skævt og rejste sig op da hun selv kom på benene igen "Gid folk vil tage det ligesom dig" sagde han roligt med et skævt smil for det kunne da være sjovt hvis folk tog det ligesom hende, så ville han slippe for så mange vrede folk som han skulle håntere hver eneste dag nærmest. "Men så skal du altså også besøge din mor i morgen som du lovede, i nat kan få lov at sove i lærlingenes hus hvis det er noget du vil og måske få noget mere at spise".
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:26:19 GMT 1
"ash jeg har været væk hjemme fra mere end et år.. eller to faktis jeg overlever sku da en nat ude mere. slap af jeg er ike en lille pige. og alle kan ike være som mig. men jeg kan prøve på at vise dem det slet ike er så slemt"sagde Crystal med et lettet grin. og kyssede så ash på panden. før hun smuttede op på sin hest ryg. og kiggede nu ned på ash med et smil på læberne. men ventede enligt på han skulle sige noget før hun red vidre.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:31:27 GMT 1
"Nej det ved jeg godt du ikke er, du er en smuk kvinde derfor ville jeg være mere tryg hvis du sov hos de kvindelige lærlinge eller på min sofa" sagde han roligt for han havde aldrig ligefrem lagt skjul på hvad han mente om folk og da slet ikke overfor kvinder, men igen det var bare hans mening nu hvor han endelig havde set at hun egentlig var i god behold selvom han jo kunne have frygtet det væreste.
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:37:55 GMT 1
"ash ingen vil ha mig. tro mig jeg ved det. ellers havde jeg sikkert gemt mig for længe siden. vi ses sikkert snart eller... jeg følger dig hjem. en gammel mand som dig skal ike gå heeelt alene i skoven på denne tid det ville ike være pænt af mig bare sårn at forlade dig. helt alene i skoven uden beskyttelse"sagde hun så med et drillende grin. og nussede sin hest over pelsen. før hun rekte en hånd ned til ash. for at trække ham op på hendes hest. så han slap for at skulle gå hele vejen hjem.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:42:15 GMT 1
Ash grinede lidt af hun kaldte ham gammel "Bare pas på måske finder jeg en mand til dig og så vil du se jeg har ret." grinte han af hende for det var da en lidt sjov udfordring for ham nu skulle han jo bare finde en der ville være med på ideen om det. Han begyndte dog bare at gå for han var ikke lige den bedste rytter og foretrak egentlig lige at gå for sig selv i stedet for at ridde, det var da kun når han havde en karet han kunne finde på at gøre noget andet end at gå.
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:46:47 GMT 1
"din kylling. og værsgod prøv. jeg skrammer ham væk på to sek som jeg gør med alle andre. udover dig. du elsker mig så gude meget"sagde Crys drillende og blinkede sit drillende blik. mens hun fik hendes hest tik at daske stille efter ham så han slap for at skyndes sig. dog nynnede hun muntert for sig selv. og nød enligt sit liv som single selvom det tit blev trist. hun ville bare have et barn så var alt det andet ligemeget mente hun selv. "jeg elsker bare denne skov den er så stille om natten er det ike bare skønt ash?"spurgte hun nu med et kæmpe smil på læberne.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 18, 2010 21:53:32 GMT 1
"Selvfølgelig elsker jeg dig men som en lille søster så jeg skal nok finde en mand til dig der ikke bliver skræmt væk" sagde han roligt men med et drillende smil for hun skulle bare passe på eftersom han jo ville gøre noget ud af det, nærmest uanset hvad der skulle til måske begynde at snakke med de mandlige lærlinge bare for at se om en af dem kunne være noget og have lige så meget energi som hende. "Sandt det er den men der lister også vampyre omkring og ikke ligefrem alle er af interesse" svarede han lige så rolligt som før.
|
|
|
Post by crystal on Sept 18, 2010 21:59:20 GMT 1
"jeg har da slået en vampyr ihjel.. så stærk er jeg faktis blevet siden sidst vi sås ash... "sagde hun så en smule alvorligt. hun havde også slået andre mennesker ihjel imod hendes vilje bjergende var jo ike det bedste sted at være. de forkerte folk kom tit der. så kiggede hun bare på ash "søde rare ash du finder mig aldrig en mand.. jeg er for kræsen.. simpelthent"sagde hun godt enig med sig selv. dog nikkede hun ikke med sig selv som hun plejede at gøre når hun var enig med sig selv. i noget
|
|