|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 10:13:59 GMT 1
"nå ha så min lille pige er ved at vokse op" sagde han drillende over hun pralede over hun var blevet så stærk siden han sidst havde set da hun stak af fra sine pligter men nu ikke mere i det, tøsen havde det jo fint nok kunne han jo se selvom hun stadig var en del klodset men sådan noget fandt han da bare sødt. "Jeg kan godt finde dig en mand, medmindre du vil hjælpe lidt og sige hvad du helst ser i en mand" sagde han roligt med et drillende smil for han regnede ikke med hun ville sige noget men det kunne jo ske hun havde nogle krav alligevel til en mand.
|
|
|
Post by crystal on Sept 19, 2010 10:27:07 GMT 1
"han skal.... være... mhm hvordan skal jeg siger det. han skal være bestemt. hvis han vil ha noget. gir han ikke op før han får det. han skal ike være den fine søde fyr alle ville have. han skal være.. en smule dyster men stadig have en lille romantisk gnisk i sig. Han skal være en god kriger. så vi kan lege med svær sammen. og han må ike være vampyr på nogen måde!!. og så skal han være trodsig"sagde Crys lidt tænkende. hun ville jo gerne have en mand der var lidt som hende. trodsig. stærk og self skulle han være giga hot. ellers ville hun sikkert ikke ligge mærke til ham i starten. så kiggede hun ned på ash igen. og regte barnligt tunge. "og så skal han også... være voksen. ike barnlig. det er mit job. "sagde hun så hurtigt mens hun fniste let.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 10:56:37 GMT 1
Ash grinede lidt af hendes beskrivelse men så havde han da noget at gå ud fra, hvilket jo altid var noget selvom nogen ting havde han godt lidt gættet "Vampyr delen havde jeg godt gættet" sagde han roligt for den del var de fælles om eftersom Ash nu heller ikke var helt vild med vampyre så det var jo en fælles ting. "Jeg kunne nu godt regne ud du skulle have en mand til at holde styr på dig" sagde han drillende.
|
|
|
Post by crystal on Sept 19, 2010 11:00:04 GMT 1
"han skal skam ike holde styr på mig. bare være der"sagde crys lende. mens hun klappede sin hest på halsen og holdte øje med hans skridt. hun syns han gik alt for langsomt så hun sukkede dystert og lagde sig ned på sin hest bare for at kunne glo op i himlen.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 11:14:35 GMT 1
"Tror nu godt du kunne trænge en til at holde lidt styr på dig" sagde han drillende for det kunne da nok være noget for Crystal selvom han nu godt kunne lide den lille livlige og barnelige pige så han ville egentlig ikke have hun skulle forandres udover at hun måske igen troede på kærligheden og fandt en hun kunne være sammen med.
|
|
|
Post by crystal on Sept 19, 2010 18:57:55 GMT 1
Crys satte sig op og kiggede på ham. og satte sig så med bene ned langs hestens ene side. så hele hendes krop var vent mod ham. mens hun smilede sit barnlige elskelige smil "det tror jeg nu ikke søde ash. jeg kan klare mig selv. og hel og lykke med at fine mig en mand. jeg udnytter ham sikkert kun og smider ham så væk som min mor"sagde hun drillende. man kunne tydeligt høre hun kun lavede sjovt med det hun sagde om sin mor. for hun vidste godt selv det ikke passede. hendes mor var blevet såret så meget af folk át det ike var underligt. men aligevel så det nongle gange ud til hun kun brugte dem hun var sammen med. men det var hendes sag. så smilte hun bare barnligt og kiggede op i himlen. hun troede ike på kærlighed og havde ike troet på det i mange år nu. og ville sikkert aldrig komme til at tro på det igen. ikke før hun døde og blev født på nu da.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 19, 2010 19:11:52 GMT 1
Endnu en gang måtte Ash grine lidt af hende dog stoppede det hurtigt da hun nævnte sin mor i den sammenhæng for den var han ikke glad for, dertil havde han alt for meget respekt for Drazilla til at grine over sådan noget"Det kommer da ud på hvor vedhængende han er" sagde han drillende for han skulle da nok tage udfordringen op og høre om folk kendte nogle der kunne bruges til at opvarte en af hans små venner.
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 9:23:05 GMT 1
Crys smilte bare sit lala glade smil. selvom hun godt vidste han haede når hun lavede sjovt med sin moder. "ash du skal ike tage det alvorligt. du ved ligså godt som jeg. at jeg elsker hende mere end noget andet væsen på jorden. ligemeget hvad hun gør er hun min lille moar. nok laver jeg sjovt med det hun laver nongle gange. men jeg prøver selv at se hende fra den sjove nice side. for hun er faktis en vild nice mor. og er glad for hun er min. selvom jeg hader alt det konge ting ting" sukkede hun med med sit lala glade smil på læberne. hun elskede jo sin mor alt for meget.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 20, 2010 9:54:50 GMT 1
"Jeg kan ikke gøre for det, jeg har stor respekt for din mor og er loyal uanset hvad" sagde han roligt for selvom Drazilla måske ændrede sig så var han stadig der for hende eftersom han vidste det kunne være rart med en ven når man ikke havde det særlig godt, selvom hun måske ikke altid sagde det der gjorde hun blev trist. "kan godt ske du hader det konge ting, ville jeg også gøre for alt for meget magt kan godt stige en til hovedet"
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 10:00:27 GMT 1
"hey hey du jeg har ingen magt på nogen måde!! og det jeg glad for. lad min mor og søskende klare alt det kongelige. jeg vil bare ha et normalt liv. bo i byen og drille dig på hospitalet"sagde Crys med et stort grin på læberne man kunne tydeligt se hun mente det hun sagde. hun ville bare slappe af og nyde livet på sin egen måde. nok er hun kongelig. men det betød intet for hende. bare hun kunne passe sin mor. på nogen måde var hun glad. så lod hun glide ned af siden på sin hest og daskede hurtigt hen ved siden af ash. og gik på en temmelig fjollet måde. hun tog alt for laaange skridt. og havde follet hænderne sammen på ryggen. mens hun gik lænet lidt framad. så hun lige kunne se den vej de gik på. "og hvem er det så du har fået ind i dit lille fine hus va ash?"udbrød hun så med et giga smil på læberne. mens hun kiggede på ham ud af øjnkrogende.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 20, 2010 19:28:53 GMT 1
"Forstår dig nu godt, et frit liv kan være bedre end noget andet selvom man måske alligevel vil fortryde det på et tidspunkt" sagde han roligt med et skævt smil, ikke at han selv fortrød hans liv for han havde det jo meget godt så han kunne ikke klage, eftersom han havde den frihed han skulle bruge til ikke at blive sindsyg og havde han ikke den frihed så tog han den bare. "Bare en klodset kvinde jeg fandt i skoven" sagde han roligt med et drillende smil men han havde jo fundet den klodset Mimi i skoven og lige siden havde de ikke været særlig meget skilt ad.
|
|
|
Post by crystal on Sept 21, 2010 9:55:33 GMT 1
Crys fniste svag hende pigen lød som hende selv."en crystal klon ville jeg sige det er siden du fandt hende i skoven. og hun er klodset"sagde hun så leende. mens hun kiggede ned på ham med sit lala glade smil på læberne. men dog med et lille trist gnist i øjnende for.. hun var jo ikke glad selvom hun sikkert brude være det. men det var hun ikke for hun kede sig. og havde det som om noget mangledé i hendes liv... det var da heller ike underligt hun havde aldrig set sine søskende. eller snakket med sin mor i cirka 3 år nu.. så det ramte jo hårdt når man møtte en fra byen. som hun havde mødt ash nu. så rystede hun blot på hovet. og gik vidre på sin meget meget underlige måde. mens hun nynnede for sig selv.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 21, 2010 14:55:05 GMT 1
Ash tænkte lidt over det hun sagde "Tja næsten udover første gang jeg så dig var da jeg skulle tvinge den eliksir i dig, så fandt dig ikke i skoven. Men ellers ligner hun måske dig lidt udover udseende der er i en del forskellige, men er nærmest helt stolt af mig selv har ikke haft sex med hende endnu" sagde han roligt men det sidste var sagt med et skævt smil for det kunne overraske selv ham at han ikke havde gjort noget i den stil endnu ligesom han ikke havde gjort det med crystal, så der var hele 2 kvinder han ikke havde gjort noget med..
|
|
|
Post by crystal on Sept 22, 2010 7:41:43 GMT 1
Crys grinte barnligt og klappede ham svagt på hovet. og hvinede så som en stolt moar ville gøre. "hvor er jeg stoolt af dig lille manse!!!!.... oka kan ike sige hun går glip af noget for vi har heller ikke lavet noget sammen såh. hel og lykke til hende"sagde hun leende. og kiggede på ham. mens hun hævede det ene øjnbryn. det var altid sjovt at drille ham lidt. han blev aldrig så sur. som de fleste ville gøre.
|
|
|
Post by Ash Demonheart on Sept 22, 2010 8:13:29 GMT 1
Ash grinede over hendes opførelse men for at gøre gengæld på at hun klappede ham på hovedet, fik hun et klask i røven som en mindre røvfuld, dog var det egentlig ikke særlig hårdt men bare lige for at markere sig at hun skulle passe på, for han kunne stadig godt være en smule ond ved hende selvom han måske har fået en kvinde i hans hus. "pas du bare på, du er stadig lille nok til en røvfuld" sagde han drillende.
|
|