|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 12:02:51 GMT 1
Zill tænkte lidt over hvad hun kunne sætte datteren til men hun kunne egentlig kun komme på en ting "Tja det eneste jeg kan komme i tanke om er at du kan blive spion, så kan du få lov at rejse rundt og snakke med folk." sagde hun roligt for det var det eneste som lige kunne leve op til crystals eneste krav med at rejse meget rundt men stadig ville kunne komme hjem ind i mellem eller gøre lidt som hun havde lyst til, for det krævede jo kun at hun kom hjem ind i mellem.
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 12:07:53 GMT 1
Crys sukkede svagt det var ike lige det hun havde haft i tankerene. "jeg vil ike snakke med folk mere mor. du er gået glip af en masse de år jeg har været væk. jeg er ike din lille hjælpeløse pige mere. jeg kan ike sidde og snakke med nongle i mere end 4 minutter før jeg får startet et skænderi"sagde hun eligt ærligt. hun kunne klare at snakke med ash og hendes mor uden at komme op at toppes med dem. men med alle andre. tja der havde hun haft nongle vilde skænderier og slagsmål. så det var en dum ide at sende hende rundt og snakke med folk. det endte sikkert bare med et kæmpe skænderi og et godt gammeldasg slagsmål.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 12:15:24 GMT 1
"Tror det er en af de eneste du kan få.. Enten Spion eller Lejemorder det er de eneste hvor du kan rejse rundt" sagde hun roligt for hvis Crystal gerne ville rejse rundt og komme op og slås så handlede det vel om hun skulle være lejemorder i stedet for det var vel de eneste hvor man rigtigt kunne rejse rundt og opleve ting.
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 12:18:11 GMT 1
"zills datter lejemorder.. det lyder godt. "Sagde crys lettet tænkende men man kunne se. hun nød den tanke en del faktis. dog kiggede hun lidt på sin mor hva ville hun sige til at hendes datter blev lejemorder? hun kunne jo ende med at komme i problemer. "tror det ville være en god ide at gøre lille mig til lejemorder. så rejser jeg rundt. og slår ihjel. fint med mig"sagde hun med et smil på læberne.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 12:28:43 GMT 1
"Godt men du kan godt regne med hvis du tager et job hvor du skal dræbe mig eller dine søstre så er det dig der dør først" sagde hun roligt for hun ville ikke lade noget ske hendes familie, de voksne regnede hun godt med kunne klare sig selv men så længe hendes børn ikke var så gamle så ville hun ikke finde sig i noget og beskyttede dem lige så meget som hun var overbeskyttende overfor hendes panter Kaos
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 12:31:37 GMT 1
"det finder vi ud af til den tid mor. du kender ordsproget. vores børn vokser over de gamle"sagde crys bare drillende. og satte sig ned mens hun kiggede op på sit mor med sit lala glade smil på læberne. man kunne tydeligt se hun kunne lide det job hun havde fået. og hvis hun fik opgaven at slå sin familie ihjel. tja så måtte den opgave førest komme når hun var en koldhjertet mroder. som hun ikke var i nu. og nok førest ville blive om mange år. så sukkéde hun svagt. og tænkte på det ash havde sagt med han ville finde en mand til hende. det troede hun sårn set heller ike på det ville ske. for ingen tiltrak hende på den måde. og der var enligt aldrig riktigt nongle der havde gjordt det. så lagde hun sig bare ned på ryggen og lagde bene over kårs. og hænderne bag hovet.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 12:37:26 GMT 1
"Og folk troede jeg var egoistisk. Men du ville kunne finde på at lede Darklia til undergang for dør jeg uden en arving så tager jeg Darklia med mig i døden" sagde hun roligt men det var lidt tydeligt, dog regnede hun ikke med at crystal kunne slå hende ihvertfald ikke i nogen fair kamp og med det zill havde i tankerne så ville hun slet ikke kunne gøre det. "Træn nu, du får brug for det".
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 12:40:04 GMT 1
"jeg trænede før jeg kom her hen moder. jeg må ike træne for meget af gangen. så ender jeg bare som den gamle ged i bjergende. han overbelastede sin krop og sidder nu ned hele dagen. kan kun gå to km af gangen""sagde crys med et smil på læberne. så rejste hun sig bare op og kiggede rundt. og gik så ned mod porten. for hun ville ike bruge trænings gården. det var for... nyt for hende hun plejede jo at træne i skoven i den fine lille lysning hun havde lavet ved at fælde alle de træer der stod omkring.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 16:08:38 GMT 1
"Sandt nok det er bedst kun at træne et par dage i ugen" sagde hun roligt og fulgte efter crystal men hun manglede egentlig et at lave når hun nu alligevel havde et af de lyse øjeblikke hvor hun nu havde fået noget energi bare ved at få besøg ved af hendes ældste datter som hun ikke have set i meget lang tid efterhånden, egentlig meget rart at få besøg når hun alligevel ikke have været ude af slottet meget længe ikke siden hun tvang den pokkers stav ud af Anno.
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 16:14:05 GMT 1
"jeg træner hver dag på et for højt nevau. det burde næsten slå en ihjel når man altså ike er vantil det."sagde crys med et smil på læberne mens hun daskede vidre ned mod porten og gik bare ud. en stor sort hest stod og grassede lidt der fra og ventede på sin ejer. et smil gled over hendes læber i det hendes skridt blev alt for elegante og næsten svævende. mens hun bare smuttede hen til den smukke sorte hest der prustede som et hej. dog lod hun sine fingre glide hen over dens smukke fine pels på halsen. mens hun hviskede noget til den som hendes mor ikke ville kunne høre så lavt hviskede hun.
|
|
|
Post by Dallcan on Sept 20, 2010 16:23:46 GMT 1
Dallcan sad oppe på muren og så ned, han smilede kort før han tog en sten op og kastede efter hesten, og forsøgte at ramme den så den ville løbe lidt væk, han grinnede kort før han hoppede ned og stod nu og så på dem begge med et dumt smil på læberne, det var lidt svært at se at han faktisk var et spøgelse, han gik blot tættere på og klappede Zill i røven før han gik tættere på Crystal og smile stort, han så op og ned af hende før han sukkede kort og stod nu lidt fra hende, han begyndte at bevæge sig omkring hende "Den lille er da blevet stor.. og smuk" sagde han og lod øjnene glide tilbage på Zill "Hun kan da umuligt komme fra dig.. med så smukt et ansigt.. det må da komme fra faren.. eftersom du aldrig har haft et smukt ansigt" sagde han grinene og lod øjnene glide tilbage på Crystal med et roligt smil, øjnene hvilede bare på hende.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 16:28:40 GMT 1
Zill smilede skæt da hun mærkede Dallcans klap bagi for det hjalp jo ikke noget at blive vred på det spøgelse eftersom hun jo ikke kunne slå ham eller noget så hun gad ikke rigtigt. "Det kun hendes øjne der stammer fra faderen" sagde hun roligt selvom hun var lettere fornærmet over at blive kaldt grim på den måde men igen hun havde selv altid synes hendes datter var smuk dog mente hun bare ikke at hun overgik zill selv. "Og gider du godt lade være med at overbeglo min første fødte" sagde hun irriteret.
|
|
|
Post by crystal on Sept 20, 2010 16:34:09 GMT 1
Crys kunne ikke lade vær med at fnise over sin mor. hendes hest regerede dog ike på den sten der kom flyvende eftersom der altid kom sten og andre sager flynende oppe i bjergende. dog kiggede hun lidt på det spøgelse som dukkede op. og havde allerede regnet ud at det var et spøgelse "pas på med hvad du siger til min mor. hun er det smukkeste væsen på jorden. selv hendes skønne ansigt. intet kan måle sig med det"sagde hun dog alvorligt mens hun strøj sin hest hen langs halsen. den prustede dog lidt irrerteret og kastede let hovet mod ham som var dukket op. hun fniste og tyssede på sin hest mens hun lod sine læber møde dens alt for bløde mule "såså lille øjesten. smut du ud og æd nongle blomster eller hvad du kan finde"smilte hun bare men tog dog sin taske som var spændt fast til dens sadel. hesten lystrede med det samme og smuttede doven væk. så gik hun bare hen ved siden af sin mor. og puttede sig lidt ind mod ehnde mens hun lagde sin arm om hendes talje. for hun havde faktis savnet hende mere end hun ville savne nongle
|
|
|
Post by Dallcan on Sept 20, 2010 16:42:05 GMT 1
Han så bare på dem begge og begyndte at grine "Jo jeg har noget der er pænere" sagde han kort og kiggede rundt før han vendte sig om og pegnede på sin røv, han vendte sig om "Hun er så smuk som bylder og pest er godt" sagde han kort og gik bare tættere på "Og bare så du ved det.. så frygter jeg ikke din mor" sagde han i et grin og klappede hende på kinden, han sukkede kort og lod sine kræfter samle en lille sten op og lod den flyve hen over Zill, og forsægte at ramme ned mellem hendes to bryster, bare for sjov skyld som altid, han lagde derfter hovedet på skrå og lod sine finger glide hen ad Crys ansigt mens han gik forbi, Crus var jo ligesom sin mor, blev sur over ingenting, og det var jo sjovt når de blev sure "Glæd jeg til maden" sagde han i et grin og gav Zill endnu et klap bagi da han forbi hende bagfra.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Sept 20, 2010 16:48:14 GMT 1
Zill så irriteret på Dallcan for han var da kun ude på ballade hele tiden, men da stenen kom imod hende slog hun den væk med lethed "Som om du kunne finde en der var kønnere, hende kvinden du forlod mig for var jo grim" sagde hun køligt og lettere irriteret efter ham for hun havde virkelig lyst til at slå ham men med årene havde hun virkelig opgivet at slå ham eftersom hun jo bare ville ramme igennem og dermed ramme noget andet. "Det betyder vi spiser ude" sagde hun lidt roligt efter ham men så på crystal for så vidste hun udemærket godt hvad han havde lavet med hendes mad, eftersom det jo ikke var første gang.
|
|