|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 21:16:15 GMT 1
Zill grinede som hun blev hevet med ned at ligge men smilede så bare i deres snav men selv det måtte hun finde en måde at stoppe på, så hun lod en finger prikke til hver side af hans krop bare for at drille ham og måske for at se om han ville stoppe, eftersom hvis det førte videre så ville de igen være uden deres fulde kræfter og blev nødt til at sove noget mere eftersom væggen nok blev en større udfordring.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 27, 2010 21:26:20 GMT 1
Rai så en smule undrende på hende, da hun stak ham i siden, for at få ham til at stoppe? Han stoppede dog kort snaven og grinte lidt, da han lige skulle ud med. Kilden var han da til tider, når han ikke var forberedt på det. Men det kunne jo ske. "Det er vi måske ikke tid til, min skat?" sagde han drillende og valgte at kysse hende ned af halsen, bare for at drille og måske pirre hende bare lidt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 21:39:17 GMT 1
Zill grinte af ham over hans kommentar "jo da men vi har en væg der skal bestiges, så kan det måske godt være du får en tur mere, hvis du overlever" sagde hun drillende men kom til at sukke over hans kys på hendes hals for det var en af de ting hun virkelig havde svært ved at stå imod når folk gjorde det, hvilket nok var derfor hun endte op med folk ind i mellem. Hun valgte dog stadig at prikke ham en smule i siden for at drille ham.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 27, 2010 21:46:56 GMT 1
"Ej kom nu skat, du vil jo gerne" sagde han mere eller mindre lokkende bare for at se om han ikke kunne ombestemme hende bare en lille smule. Han kyssede hende dog stadig ned af halsen og lidt hen over hendes bryst. Det måtte da være muligt at få hende bare lidt ombestemt. Han kunne jo lige så godt prøve, selvom de havde en væg at bestige. "Jeg overlever, hvis jeg er sikker på, hvad der sker bagefter" sagde han med et let grine og nussede hende i nakken, hvorefter han fortsatte sine kys ned af hendes hals og over hendes bryst.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 21:54:43 GMT 1
Hans kys og nussen var ret lokkende, men til sidst sukkede zill opgivende og brugte lidt kræfter på at sætte sig op i stedet så hun ikke helt blev lokket. "Du er hård at handle med" sagde hun drillende dog med et lidt frækt smil på læberne mens hun så ned på ham for hun skulle ikke lokkes lige nu, så måtte hun være stædig og sige nej. "Men fint du kan få lov at gå i bad med mig efter og tilbringe natten i min seng, hvis du overlever" sagde hun drillende selvom hun nok kunne finde på at gøre noget før.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 27, 2010 22:07:39 GMT 1
Rai sukkede let opgivende, men der var vel ikke så meget andet at gøre. Han satte sig op og lagde armene omkring hende. Han fortsatte dog langsomt og pirrende sine kys ned af hendes hals. Han lod også den ene hånd massere hendes bryst lidt, så godt det nu var muligt uden på tøjet. "Jeg vil gerne have noget før, men det kan jeg også være med til bagefter." sagde han med et lumsk smil og kyssede hende så på munden. Han nød altid hendes selskab og dette var bestemt ikke nogen undtagelse.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 27, 2010 22:17:07 GMT 1
Zill sukkede over hans kys og kærtegn for det blev da svære og svære at stå imod dem, men hun blev jo nødt til at være viljefast. "Fint, når vi kommer ud af hulen så" sagde hun med et mindre grin for han virkede jo ikke ligefrem til at han kunne vente på at få hende til de kom tilbage til slottet, men de blev nødt til at vente til de var kommet op af væggen. Hans kys gengældte hun da bare for lidt fortjente han da selvom det ikke skulle blive en vane med at han fik noget efter maden.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 28, 2010 17:38:21 GMT 1
Et bredt smil bredte sig over hans læber, da det lod som om han kunne få en del af gevinsten før end regnet med. Han smilte mere eller mindre til hende, men prøvede alligevel efter lidt tid at holde sin begejstring inde. Han smilte over kysset, som hun gengældte. Han rejste sig dog roligt op og tilbød hende sin hånd. "Så må vi hellere komme afsted" sagde han med et smil og en form for styrke. Da han jo gerne vil op til toppen hurtigst muligt, når han vidste, hvad der måske ventede ham.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 17:43:22 GMT 1
Zill smilede drillende til ham da hun tog hans hånd for at blive hjulpet op selvom hun egentlig ikke rigtigt gad at tage nogen steder hen så var de jo her på en opgave, som hun selv havde sat dem på så de måtte hellere overholde den, heller ihvertfald måtte hun selv holde den del. "Jamen dog så kunne man blive utålmodig var" sagde hun drillende da hun børstede hendes tøj rent selvom det ikke var fordi hun var blevet beskidt.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 28, 2010 18:29:59 GMT 1
Rai smilte blot til hendes kommentar og trak hende op eller hjalp hende i hvert fald bare en lille smule. Han vendte blikket mod væggen, det var ikke fordi han havde lyst, men han havde jo ikke noget valg, hvis han gerne ville videre til det, som der kunne ske bagefter. "Jeg er ikke født med den største tålmodighed og da slet ikke når jeg ved hvad der venter bagefter" sagde han med et drillende smil på læben. Imens at hans blik igen gled tilbage mod væggen, der ville blive lidt af en udfordring.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 28, 2010 18:36:14 GMT 1
"Nej det kan jeg ligesom gætte" sagde hun drillende for hun havde da set ind i mellem hvor utålmodig han egentlig kunne være, men igen hun kunne også selv være ret utålmodig når det kom til stykket. Hun fik rettet på hendes tøj og sørgede for den hemmelige pakke sad godt fast mellem hendes bukser og hendes krop bare så hun ikke ville tabe den undervejs før hun gik hen til væggen og så lidt op af den igen, men det varede ikke længe før hun begyndte at klatre op af den for i starten virkede det ikke til at stenene forsvandt men igen det ville jo heller ikke gøre ondt hvis man faldt ned så udfordringen lå længere oppe.
|
|
|
Post by Rai Mirriko on Nov 29, 2010 10:12:05 GMT 1
Rai blev roligt stående og lod bare blikket glide op af væggen, hvor ved at han kunne holde øje med hende. Men umiddelbart så det ikke ud til at være så svært. Endnu. Han smilte lidt over det han havde udsigt til. Det kunne da ikke være meget bedre lige nu. Han gik hen til væggen og begyndte roligt at klatre op af væggen. I et roligt men sikkert tempo, der ville ikke være så smart lige pludselig at blive overrasket, hvis stenene flyttede sig. "Bare lige ud i det" sagde han med et roligt smil og kiggede op på hende. Hans udsigt blev i hvert fald ikke værre. Så han kunne nok let blive distraheret.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Nov 29, 2010 10:17:33 GMT 1
Det var lidt svært for hende at se ned selvom hun lige havde lyst til at grine af hans kommentar, men det begyndte efterhånden at blive svære for afstanden blev bredere og når hun nåede over det stykke ville hun nå til stenene som forsvandt bare for at dukke op et andet sted, noget hun ikke ligefrem så frem til men i det mindste kunne Rai da nyde udsigten fra den afstand som han var i. Hun klatrede som om hun havde gjort det mange gange, hvilket hun jo også havde eftersom hun godt kunne lide at udfordre sig selv på mange punkter, så slottet havde hun da klatret op af et par gange.
|
|