|
Post by Ishtar on Oct 16, 2010 22:36:44 GMT 1
hun så på hende og nikkede igen og så lidt rundt "Jeg tror ikke han kommer idag" hun så på hende igen og så så væk før hun langsomt begyndte at gå rundt i køkkenet "Sulten? jeg kan hurtig lave noget suppe af en art?" hun stoppede og så på hende med rolige øjne og prøvede at smile lidt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 22:42:04 GMT 1
"Tror jeg heller ikke han er vel ude på en af sine rejser til grænsen eller Nirelia" sagde hun lettere irriteret for hun kunne jo nærmest gætte sig til hvad han lavede der når han ikke var med hende og han ikke ligefrem var her, det var så typisk af hendes mænd bare forsvandt i længere tid og efterlod hende til sindsygheden "Nej tak har rigeligt at spise oppe på slottet desuden er det ikke længe siden jeg spiste sammen med mine børn" sagde hun roligt for der var jo ikke nogen grund til at hænge ud her særlig meget længere.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 16, 2010 22:48:57 GMT 1
hun nikkede let og så på hende "Skal jeg sige de har været her hvis han kommer hjem i nat eller imorgen tidlig?" hun smilte let men så hurtigt før hun vendte sig om og begyndte at lave noget mad til hende selv, hun tog noget kød frem og begyndte at skære det i skiver " Det begynder at tynde ud i maden.. og han er endnu ikke kommet hjem.. jeg må vel tage hjem til min plejefamilie" mumlede hun til sig selv.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 22:56:28 GMT 1
"Nej kan være lige meget, hvis han ved jeg har været her så ved han allerede at der venter ham den største skidebalde på jorden, meget sjovere hvis han ikke ved det" sagde hun roligt for det tog jo ligesom alt det sjove ud af det ihvertfald fra hendes side af. Hun betragtede dog roligt den unge pige "Kom nu med op på slottet og få noget ordentligt at spise, du trænger til at få noget mere fedt på kroppen".
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 16, 2010 23:02:03 GMT 1
hun stoppede let midt i det hun var igang med og så mod hende "Jamen.. alle de vagter.. jeg er.. virkelig bange for vagter" hun så hurtigt ned på det hun var ved at lave men tog en dyb indåndning og så mod hende igen "men dine vagter er vel meget bedere til deres job end de andre landes?" spurgte hun stille.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 23:15:15 GMT 1
"Det er de ja og de adlyder da også ordre fordi de er bange for mig så de gør altså ikke noget som helst, de er harmløse" sagde hun roligt med et skævt smil for de var jo harmløse som små børn der ikke rigtigt forstod vigtigheden udover de fleste var bange for hende eller respekterede hende for meget til at gøre noget forkert fordi de kendte straffen for forrædderi.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 16, 2010 23:18:40 GMT 1
hun så på hende og smilte før hun nikkede "De styre deres mænd med hård hånd kan jeg høre.. gid andre gjorde det lige så vel.. for så var der nok andre der gad at arbejde hos folk istedet for at blive slået ihjel for at blive beskydt for noget andet" hun hentydet til sin familie som var blevet troet de var soldater når de slet ikke var.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 23:29:42 GMT 1
"Selvfølgelig styre jeg dem med hård hånd, noget skal jeg jo lave" sagde hun roligt dog smilte hun en smule skævt for hun straffede jo også folk uden videre grund ind i mellem bare fordi hun kedede sig og havde da sendt lejemordere efter dem bare fordi hun ikke kunne lide dem eller sådan noget.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 16, 2010 23:35:15 GMT 1
hun smilte lidt og så på hende før hun langsomt lod mad være mad og satte sig hen til hende ved bordet "Jeg vil meget gerne med op til slottet, men jeg bliver stadig nød til at snakke med herren om arbejde, jeg skylder ham meget" hun så på hende og smilte, hun syntes faktisk om hende, som dronning også fordi hun kunne sidde der hos hende og snakke uden at vise sig for fornem og snoppet som folk nu engang kunne blive med for meget magt.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 16, 2010 23:40:21 GMT 1
"Det skal du have lov til, det er jo også bare så jeg er sikker på du får noget at spise, bagefter kan du jo tage hjem igen" sagde hun roligt med et skævt smil for der var jo ikke nogen bindinger i det eller ikke endnu ihvertfald medmindre hun blev meget vred på hende så kunne det jo godt ske hun smed hende i fangehullet men tøsen virkede ikke ligefrem til at turde at gøre hende vred.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 17, 2010 0:13:23 GMT 1
hun smilte og nikkede kort, men man kunne se på hende at hun var glad"Mange, Mange tak" mere sagde hun ikke, hvad skulle hun også kalde hende, deres nåde, højhed.. det vidste hun jo ikke endnu om hvad hun helst ville kaldes, hun bed sig lidt i læben og så ned som om hun allerede lavet en fejl og følte sig uforskammet og fuld af fejl.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 17, 2010 10:50:42 GMT 1
Zill stillede kruset fra sig inden hun rejste sig op og så roligt på Ishtar inden hun gik hen imod døren "Kommer du?" spurgte hun roligt for de kunne jo lige så godt komme afsted så tøsen kunne komme før selvom Zill jo nok ville sørge for der var en der fulgte hende hjem da det ikke var praktisk for en ung kvinde at gå alene hjem i Darklia ihvertfald ikke hvis de virkede svage og ikke kunne forsvare sig selv.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 18, 2010 19:28:43 GMT 1
hun nikkede hurtigt og rejste sig op, et stort smil var på hendes læber " Vent lidt" hun vendte sig om og styrtede ovenpå for at hente en tyk trøje, og tog den på samtidig med at hun løb ned af trappen igen. hun så på hende stadig med et smil på læberne og gik så hurtigt efter hende. "Hvis herren ikke kommer hjem forløbig tror de så at jeg kan lade smeden være lukket? jeg mener han tjener jo penge på at jeg holder den åben for ham" hun så lidt skamfuldt ned i gulvet og bed sig i læben, måske var det ikke det rigtige at spørge om.
|
|
|
Post by Drazilla Dragoens on Oct 18, 2010 19:33:18 GMT 1
Zill ventede roligt på den unge pige selvom hun faktisk var fristet til at efterlade hende så gjorde hun det ikke ligefrem, hun smilede stille men skævt til pigen. "Hold du den bare lukket, de penge han vil tabe får han alligevel af mig" sagde hun roligt for hun var jo nok en af hans vigtigste kunder da hun tit købte sværd, dolke og andre våben af ham til hendes krigere så de havde noget bedre at træne med når alt det andet lege tøj gik i stykker. Hun begyndte roligt at gå op imod slottet igen bare for at de kunne komme videre og nu var den unge pige jo kommet og fulgte efter hende som hun ledte vej.
|
|
|
Post by Ishtar on Oct 18, 2010 19:36:49 GMT 1
hun nikkede let og så på hende før hun skyndte sig ud i smeden og slukkede for det hele, så der ikke var noget tændt til at kunne brænde. hun vendte sig hurtigt mod hende igen og begyndte at løbe hen mod hende for at kunne komme med, igen med et smil på læben. "Hvordan er det enlig at bo på slottet?"spurgte hun stille. hun så sig roligt om før hun låste døren og begyndte at gå ud af smeden.
|
|