|
Post by kitty on Mar 12, 2010 0:34:17 GMT 1
hun fjernede hurtigt sit hår fra øjnende. og trak drillende bukserne af ham. og kyssede ham kærligt på halsen. hun ville godt havde haft bidt i ham. men gjorde det ike. og nød bare hans berørring og lod et lille støn af ren nydelse og begær komme fra sig og klemte sine ben lidt imod hans side. mens hun kyssede ham på halsen og ned. det hele føltes så riktigt for hende. det var sjældent hun ville knytte sig til nongle på en dag.
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 0:43:14 GMT 1
han nød det og bed sig i læben af nydelse, han havde halv åbne øjne da han var i den 7. himmel, han kom mere til sig selv og rev hendes trusser af, han kunne ikke vente mere, han ille have hende nu, han kunne mærke noget der var stift mellem hans ben, han væltede ned og ligge og tog sine egne underbukser af og lagde sig hen over hende "klar?" spurgte han med en rolig og blid stemme
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 0:46:07 GMT 1
hun gispede kort oer hans hurtige bevægelse men lagde bare sine arme om hans hals og bed ham kærligt i øret og hviskede stille og tøvende"helt klart"hun var enlig lidt usikker på om hun faktis var klar. men var villig til at gøre det med ham. bare det var ham og ingen anden. og kyssede ham så længende og hårdt på munden mens hun lagde sine ben omkring hans hofter og lod en hånd glide igennem hans hår og ned langs hans ryg.
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 0:52:11 GMT 1
han lod sig langsomt og forsigtigt glide ind, det var jo nok hendes første gang, så det ville nok gøre en smule ondt, han nød at mærke varmen og det våde, det var en dejlig følse af intimhed, at være tæt på hinanden, han lod langsomt sin ene hånd glide op af hendes mave og tog fat i hendes ene bryst, han masserede om det og nød hende fuldt ud, han var ikke begyndt på noget før han var sikker på at hun var klar
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 0:55:09 GMT 1
hun spirrede øjende op med det samme og lod et et lidt højt støn komme fra hende både af nydelse og lidt smerte. hun ahvde kom til at sætte neglende i ryggen på ham og klamrede sig lidt ind til ham og lukkede øjnende i og bed sig hårdt i underlæben for ike at skrige. og kyssede ham så hårdt og inderligt. hun nød det hele fuldt ud. bare følsen sammen med ham fik et lille smil frem på hendes læber. selom hun havde været en god klovn og havde bidt huld i sin underlæbe. så lidt blod piblede fram.
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 0:58:36 GMT 1
han kyssede hende på underlæben så han fik blodet og nød det, han nød smerten fra hendes negle i hans ryg og begyndte lige så stille, han trykkede hårdt en enkelt gang for at være sikker på at hun ikke var jomfru mere hvis hun nu var det, hun havde lige haft en smerte ved det, så det regnede han med, han begyndte lige så stille at komme ud og ind, og det var helt ud af hende, og så ind igen, han vidste da noget om sex, det ville tirre hende højt sandsyneligt
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 1:03:03 GMT 1
små støn kom fra hende. hun klamrede sig lidt mer ind til sig mens hun lod sine negle kradse ham lidt på ryggen ike hårdt eller noget. hun gjorde det enlig bare af ren nydelse og begær. og kyssede ham hårdt og inderligt. mens hun fandt hans bevægelser vildt pirrlige. i det noget slog ned i hende"kan vampyre enlig blive gravide"spurgte hun så. nok jordens væreste tidspunk. eller måske bedste.
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 20:12:03 GMT 1
"ja" sagde han og smilede "hvordan tror jeg kom til?" spurgte han med inden hun nåede at svare havde han kysset hende og taget om hende, han kom længere op i hende, han lukkede øjnene da det føltes så rart og dejligt, han bed sig i læben men kyssede hende bare igen, nu havde de begge smagt hinandens blod
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 20:24:16 GMT 1
"oka oka du har fat i noget"sagde hun med et svagt grin.og kyssede ham længe igen g blev lidt tørsigt efter hans nummer med blodet"lad vær med det"sagde hun så en smule klagede og lagde sine arme om hans hals. og kyssede ham inderligt og kærligt. mens hun lod sintunge prikke til hans mund for at få den op. mens små lange støn stadig kom fra hende hun . bevægede lidt urligt sit underliv mod hans
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 23:36:03 GMT 1
mens de lå der fik han en meget underlig følse i kroppen, en følse som han ikke havde haft før, han lod langsomt sin mund åbne og legede med hendes tunge, han stoppede helt og trak sig ud af hende og lagde sig ved hendes side "undskyld jeg har gjort det her... men... men jeg kan bare ikke... jeg ved ikke hvorfor... undskyld" sagde han og satte sig op mens han lagde begge hænder mod hovedet og klemte mens han ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 23:39:29 GMT 1
kitty satte sig op og trak bene op til hagen. og lagde armende om sine ben og kiggede lidt væk."mhm det er vel oka"mumlede hun. og krevlede så ud af sengen. og trak sin top over hovet. og fandt hurtigt sine trusser hun tog på. og tog så sin ødelagte nederdel i hænderne. og satte den sammen med to klemmer. før hun tog den på. hun sagde enlig ike noget til ham mere. han havde jo enlig lige kastet hende væk som de fleste."tror bare jeg går"sagde hun så stille og uden svar. gik hun hen til vinduet og åbnede det. og hoppede ud af det.
|
|
|
Post by damian on Mar 12, 2010 23:44:58 GMT 1
han fik hurtigt et par bukser på og hoppede fter, han greb hendes arm "ikke misforstå mig... jeg kan godt li dig... rigtig meget enda... du er speciel... anderledes... på en dejlig måde... men jeg fik en følse af at det var forkert... måske fordi vi ikke kender hinanden så godt endnu? hvem ved... du må bare ikke gå... vær sød at bliv.... jeg kan godt li dit selvskab" sagde han og så hende ind i øjnene med et seriøst blik
|
|
|
Post by kitty on Mar 12, 2010 23:47:45 GMT 1
kitty så ludt studernede på ham og nikkede så med et svagt smil. "mhm oka. på en betingelse"sagde hun så. hun ville enlig lige være lidt led mod ham bare for sjovs skyld. og stilte sig så lidt ind til ham og så lidt på ham med et svagt lille smil på sine læber. hun kunne godt lide ham mere end hun sikkert måtte. selom hun knap kendte ham. vidste hun han var unik på alle de måder hun kendte indtil vidre.
|
|
|
Post by damian on Mar 13, 2010 0:35:49 GMT 1
"og det er?" spurgte han med et smil og så lidt rundt før han lagde armen om hende og trak hende med tilbage til porten og ind af den, han vidste ikke hvad han nu skulle sige, han trak hende bare med op på et nyt værelse og satte hende på sengen "du skal have noget nyt tøj... noget i den stil du allerede har på" sagde han med et smil
|
|
|
Post by kitty on Mar 13, 2010 0:38:06 GMT 1
"jeg vil ha lov til at give den yngste vampyr her tæsk mindst en gang i ugen"sagde kitty lidt klagende. hun ahvde jo ike leo at slåsse med mere. og hun ville ike ha tæsk af ham igen. og fulgte frivilligt med mens hun tog hans ene hånd og gav den et lille klem. og så så lidt på ham med et let smil og kiggede så på sit tøj"det er gammel dags.... har haft det..... mhm i 50 til 60 år nu"sagde hun og skar en kort grimasse.
|
|