|
Post by damian on Mar 13, 2010 0:59:24 GMT 1
"så får du bare noget helt nyt og morderne... til vampyrer af den smukke slags" sagde han og åbnede døren og sagde noget til en tjener som straks løb afsted så hun havde det når hun vågnede op efter solen havd eværet der
|
|
|
Post by kitty on Mar 13, 2010 1:01:39 GMT 1
kitty grinte lodt over hans sidste ord."til vampyre af den smukkeste slags. det sku vel ike være os"sagde hun let drillende. mens hun så kort ud gennem vinduer. og haede enligt at hun skulle sove når solen var der. og vente så sit blik mod ham igen. og fik et lille nuttet skævt smil på læberne.
|
|
|
Post by damian on Mar 13, 2010 17:01:06 GMT 1
"ja som os" sagde han med et smil og gik hen imod døren "du skal sove nu for imorgen blir en hård dag... og der ligger noget tøj når du står op... der er bad når du vågner" sagde han og åbnede døren og begyndte at gå ud, han sukkede og lukkede døren efter sig og gik op mod sin værelse oven på
|
|
|
Post by kitty on Mar 13, 2010 17:04:59 GMT 1
"hva mener du med en hår dag"spurgte hun efter ham. og linede et ? og satte sig så på sengen. og to puden der lå der og krammede om den. mens hun kiggede lidt rundt*hva mener han med en hår dag i morgen*tænkte hun for sig selv og fandt så en lille sedl i sine støvle. og læste højt for sig selv"natten er slut solen står op. luk øjnende i og lig dig i dvale til du vogner. lad intet vække dig før mønens skær rammer dit ansigt og siger godmorgen"læsted hun stille og vente sedlen så om"husk solen er for stærk du kommer til skade i den. og husk blot 5 ord. livet er kun lige begyndt.."hun lagede hovet på skrå og knugede den lille sedl ind til sig før hun lagde sig på siden og kiggede ind i vægen. hun savnede enligt sin lære. mere end hun burde.
|
|
|
Post by damian on Mar 13, 2010 23:59:29 GMT 1
han gik oven på og satte sig på sin seng før han sukkede og lagde sig ned, han så rundt før han lukkede øjnene i det solen stod op, han tænkte på hvorfor han stoppede det de var igang med og faldt hen i dvale til månen atter en gang ville ramme godset, tjenerne ville gøre rent mens han lå og hvilede
|
|
|
Post by kitty on Mar 14, 2010 0:01:43 GMT 1
hun lå og sov tungt indtil. der lød et lille brag fra hendes værelse da hun faldt ned af sengen. heldigvis var det da månen igen stod højt på himlen. hun lå og blinkede vildt med øjnende forvirret over hvordan hun kunne ende på gulvet. og lå enlig bare stille og gloede op i loftet. hun rystede kort på hovet og kom så på bene. hun snuste lidt efter dams lugt. og smuttede så op på hans værelse og hoppede op i sengen til ham og sad på knæ ved siden af ham og så ned på ham"op du sagde det ville blive en hård nat i dag"sagde hun. hun håbede enligt på hun skulle lære noget sejt eller noget.
|
|
|
Post by damian on Mar 14, 2010 15:24:37 GMT 1
"mmhmm... oka" sagde han og rejste sig op "oka oka... så kom" sagde han og så på hende i det han strekte sig og gned sine øjne, han gapte og så på hende "vi skal ind til byen" sagde han og smielde sødt før han smilede frækt og løb for at komme først ned
|
|
|
Post by kitty on Mar 14, 2010 15:31:23 GMT 1
!ej vent"sagde hun klagend.e og satte dovent i løb efter ham. hun gad enligt ike til at løbe serligt hurtigt så hun daffede nærmest kun efter ham. indtil hun endeligt var kommet op på siden af ham"hva skal vi i byen"spurgte hun nu temmeligt nysgerrigt mens hun kiggede på ham
|
|
|
Post by damian on Mar 18, 2010 13:42:18 GMT 1
"finde ting til dig... eftersom du skal bo her... og du skal vælge et af værelserne... bare ikke mit... som du så skal have som dit... ooog... nu skal vi ind og se på tøj, ting, møbler og alt til det" sagde han med et smil og så lidt rundt før han sukkede, han stoppede med at løbe og gik ind i kareten som stod ude foran godset
|
|
|
Post by kitty on Mar 18, 2010 13:46:41 GMT 1
"hva er der da galt med mit tøj"spurgte hun og så ned af sig selv så sine alt for slitte shorts og hendes hullet top. hun havde jo altid haft det på. eller det der lå som reserve i hendes lille hule. hun så lidt dumt på ham"og hvorfor skulle jeg lige vælge dit værelse"spurgte hun nu nysgerrigt og fulgte lydigt med ham som en lille hvalp.
|
|
|
Post by damian on Mar 18, 2010 13:51:50 GMT 1
"fordi mit er størst?... og du SKAL ha nyt tøj... jeg er ligeglad med hvad for noget... bare ikke det du har på... det skal brændes... jeg vil ikke se på det ødelagte tøj mere" sagde han og smilede skævt, han så lidt rundt da de gik ind i kareten
|
|
|
Post by kitty on Mar 18, 2010 13:54:21 GMT 1
"jeg kan bedst lide små rum"forsvarede hun sig lidt og så på sit tøj og fnøs så"ike alle har råd til nye ting"sagde hun så for at forsvare sit tøj lidt. hun havde jo selv lavet det derfor elskede hun det så meget. og fulgte stadig lydigt efter ham. od lod ham bestemme det hele efter som hun var vandtil hendes mening bare var luft."og du må ike brande mit tøj. mig gemme det"sagde hun enigt med sig selv
|
|
|
Post by damian on Mar 18, 2010 14:01:40 GMT 1
"hmm... hvis nu jeg gir dig noget nyt tøj... må jeg så ikk godt brænde det? du kan få lige det tøj du vil ha bare ikke det du har på... plus at du sagde selv ja til at bo hos mig... så skal du heller ikke brænde det... vi kunne jo oss få en skrædder til t lave noget magen til? eller du kunne se få tingene til det så du kunne sy det?" spurgte han og så lidt rundt da han kunne se lys
|
|
|
Post by kitty on Mar 18, 2010 14:04:06 GMT 1
Hun fik et stort smil på læberne."jeg vil selv lave noget nyt så"sagde hun med et let smil. og kiggede lidt på ham."hvem er hende pigen enligt"spurgte hun så efter som han sagde han havde en kvinde tidligere. hun ville gerne havde spurgt tidligere men turde enligt ike riktigt. hun ville lige lære ham lidt mere at kende.
|
|
|
Post by damian on Mar 18, 2010 14:10:06 GMT 1
"det... det... det er... dronningen" sagde han og så ud af vinduet, han vidste hun ville hade ham efter han havde været sammen med Kitty, ikke fordi han skammede sig over det for hun var jo en dejlig og skøn pige, men han havde jo dronningen på en måde, og hun ville nok ikke have ham efter det her
|
|