|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 17:07:28 GMT 1
Det var en tidlig aften men solen var allerede gået ned, selvom sådan noget virkede meningsløst for man kunne ikke se solen for skyer alligevel. Neimi var gået en tur ind i skoven. Det hele var en lidt mystisk stemning for det var mørkt men alligevel lyste sneen nærmest vejen op og de nærlæggende omgivelser, så det var nærmest smuk til trods for at det var en mørk og dunkel over det hele, men ind i mellem skinnede halv månen ned og lyste det hele mere op.
Neimi gik i sneen som lige dækkede hendes fødder når hun trådte ned i sneen, så det var et lidt underligt og mystisk stemning i skoven men det gjorde den også bare lidt spændende at være i fordi sneen dalede ned som små glimtene stjerner. Hvilket havde drevet Neimi herud som hun gik i en nærmest drømmelignende land for der var ingen fugle sang men det blålige skær fra halvmånen der var ved at stå op gjorde det så drømme agtig at det havde været for fristende til bare at være inden for, selvom det nok ville have været det smarteste for hun var ikke helt rigtigt klædt på da hendes beklædning bestod af en lettere slidt kappe og under den havde hun dog en smule tyk trøje på men stadig kølig, sammen med nogle lidt tykke bukser. Hendes sko var slidte og egentlig ikke særlig varme som hun vandrede rundt i Darklias side af skoven.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 17:22:15 GMT 1
jakcki var i skoven efter en lang tur og var forviredt på hvor han var men blev helt fortryllet af skovens magi efter hvordan den ser ud om natte han blev helt glad inde i og gik lidt rundt efter han gik lidt kigged han lidt rundt og så en kvinde gå alene i skoven han gemte sig lidt men lige så stille ud til hende og sagde men en veldigt "hey undskyld mig"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 17:37:26 GMT 1
Neimi gik roligt igennem skoven kun ind i mellem oplyst af halvmånen når den dukkede op igennem skyerne, hvilket nok bare gjorde hendes unge udseende ville forvirre mange for hun lignede allermest et barn selvom hun var omkring de 19 år efterhånden måske en smule mere men hun kunne ikke helt selv fortælle det. Det overraskede hende dog ikke at der kom en fremmed imod hende, så længe han bare ikke angreb så havde hun ingen grund til at angribe ham. "Ja?" svarede hun roligt med et skævt sødt smil for der var ingen grund til at skjule at hun egentlig var glad.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 17:44:33 GMT 1
jacki kom til hende og spøder" uhm hehe hej ved du hvor er vejen til byen er jeg er en smule faget vild here"sagde han og smilte til hende med et lille smil og klødte sig bag nakken
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 17:54:24 GMT 1
Neimi betragtede ham lidt tænksomt men stadig med et smil på læberne "kommer da an på hvilken by du mener" svarede hun roligt for der fandtes jo flere forskellige byer, så det var da ikke til at vide hvor han egentlig kom fra. Dog forstod hun godt han kunne fare vild i skoven for med sneen over det hele så var det svært at kende Nirelia fra Darklia.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 17:58:27 GMT 1
jacki kigged lidt på hende og grinte en smule men sagde "ja den nærmste for jeg har ikke lavet andet en at gå her i skoven men skaovne er meget smuk lige nu hvor det sner ikke også"sagde han og kigged lidt rundt imens han kigged tlbage til hende med et lille smil og klødte sig lidt bag bag nakken
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 18:20:39 GMT 1
Neimi smilede skævt til ham for det var jo ikke ligefrem særlig nemt at give ham retningen til den nærmeste by "Den nærmeste by vil tage en dag at komme til, men kan føre dig til grænsekroen hvis det er et sted du vil have at sove og noget at spise" svarede hun roligt for det var nok det letteste hvis det kun var sådan nogen ting han gik efter.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 18:35:38 GMT 1
jakci kigged på hende og sagde"se det kunne værer skønt det gør jeg tak"sagde han med et smil og grinte lidt imens han kigged på hvordan hun var klædt og sagde "uhm fryser du ikke?"sagde han og kigged på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 18:41:37 GMT 1
Neimi smilede stadig skævt "Tja jeg er hjemløs og iklædt slidt tøj så hvad tror du selv?" spurgte hun drillende inden hun tog kort fat i hans trøje kant for at kort hive i den som tegn til at han skulle følge med hende inden hun igen slap hans trøje så han igen kunne gå for sig selv, men bare måtte følge efter hende hvis det var han ville ind i en varm kro i stedet.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 18:52:28 GMT 1
jacki gik med men sagde"det er da syndt her du kan låne noget af mig til vi kommer til kroen"sagde han og tog nogle varme sko op og nogle varm tøj op til hende og ville give det til hende for han syndes at de er da syndt at hun skulle gå rundt i kulden i så lidt tøj
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 18:59:43 GMT 1
"Det er okay, men ellers en sød tanke" sagde hun roligt og rystede på hovedet for det behøvede hun nu ikke få af ham selvom det kunne være rart at få noget mere varme, men hun skulle nok klare sig indtil de kom til kroen for den ville jo være dejlig varm med åben ildsted og det hele. "Men du kan få lov at byde på varm mad i stedet når vi kommer til kroen" sagde hun roligt med et sødt smil, men så blev han da heller ikke snydt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 19:06:23 GMT 1
jacki grinte lidt af det og tog sin tøj tilbage ne di tasken og sagde "jo det skal jeg nok hehe men hvad hedder du"sagde han og fuldte efter hende med et lille smil og gik med
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 19:12:10 GMT 1
"Jeg bliver kaldt Neimi af mine venner såvel som fjender" sagde hun roligt selvom hun ikke lige var kommet frem til hvilke fjender, men hun havde da sikkert nogen for det skulle da ikke rigtigt undre hende, hvis hun havde. "Og dig smukke?" spurgte hun roligt for han måtte da også have et navn eller noget han blev kaldt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 25, 2010 19:21:49 GMT 1
jacki blev en smule rød da hun sagde smukke til ham men sagde lidt "hehe jeg hedder jacki stromwing"sagde han og gik efetr hende inu men smilte til hende med et lille smil og grinte lidt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 25, 2010 19:28:16 GMT 1
"Dit efternavn er uden betydning, det er bedst kun at bruge sit foran eller et helt andet navn når du rejser rundt så tæt på grænsen med mordere og tyve samt lejemordere" sagde hun roligt med et skævt smil men han skulle jo lige advares om at nogen ting ikke var det bedste at sige om folk hvis andre ikke hurtigt skulle finde frem til en.
|
|