|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 12:11:47 GMT 1
jacki smilte til hende og sagde "oh hehe jeg er en dusør jærer jeg jeg har aldri tampt en eneste kamp mød nogen"sagde han med et smil til hende og drak en smule af sin vand imens han sgade "og dig?"sagde han med et lille smil på
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 13:29:44 GMT 1
"Så må du da møde en masse mennesker" sagde hun med et skævt smil men så rendte han vel ind i nogle af de spændende folk som var efterlyst og egentlig mere interessante end så mange andre. "Jeg er blot en rejsende, overlever med det jeg kan få fingrene i" svarede hun roligt inden hun drak lidt mere af hendes vand.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 13:56:23 GMT 1
jacki smilte lidt til hende og sagde "ja jeg gør hehe men de fleste prøver på at dræpe mig "sagde han da han drak lidt af sin vand men så kom gryde ratten og nogle talakner og kniv og gafel og jacki kigged på maden og sagde "oh manner "men han kunne ikke spise så meget efter som han skal have dyrer blod til at klage sig men han spiste lidt af det
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 14:02:01 GMT 1
Neimi smilede bare da maden blev serveret for dem "Se det er jo kun hverdags snak når man er i Darklia" sagde hun med et skævt smil inden hun så lidt på retten og øste noget op til sig selv før hun spiste af det, som forventede så smagte det virkelig godt men alt smagte jo godt når det ikke var så tit hun spiste noget.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 14:10:49 GMT 1
jacki smilte og kigged på hende imens han sagde hurtig "oh hvor jeg mæt jeg kan ikke få et bid mere ned"sagde han og hoper på hun vil siger at det er ok med det men jacki hade kun spist en smule af den gryde rat som de fik
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 14:14:37 GMT 1
Neimi så lidt på ham som om hun ikke helt troede ham "Du behøvede ikke at spise det hvis det ikke er det føde som du skal have" sagde hun roligt og fjernede noget af håret på den ene side af halsen, hvor man kunne se 2 små ar efter et par vampyr tænder. Hun spiste roligt videre for så var der jo mere til hende.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 14:37:54 GMT 1
jacki kigged lidt på hendes bid men visked til hende "jeg er half vampyere ikke sige det til nogen"sagde han og kigged lidt rundt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 14:46:38 GMT 1
Neimi gjorde et ligegyldigt skuldertræk, "hvem skulle jeg sige det til?" spurgte hun roligt for der ville da næppe være nogen inde i kroen som ville være interesseret i at vide det. Hun spiste roligt videre for han skræmte hende ikke ligefrem men igen hun havde jo bevis på at hun ikke frygtede noget når hun havde bid fra en vampyr men stadig var i live.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 15:03:52 GMT 1
jacki kigge lidt på hende og sagde "uhm er du så vampyre?"sagde han lidt og kigged lidt på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 15:20:15 GMT 1
Neimi gjorde igen et træk med skuldrene "Jeg spiser da almindelig mad så nej, var bare føde for en" sagde hun roligt og spiste videre eftersom hun ikke kunne lade være da det smagte godt og hun var ret sulten, desuden skulle hun jo også have noget at varme sig på.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 16:36:04 GMT 1
jacki smilte lidt på hende og sagde "oh ok hehe "sagde han og drak lidt af sin vand
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 16:47:58 GMT 1
Neimi smilede lidt som hun fik spist hendes mad færdig "Jeg har aldrig mødt en dræber før, hvad er så dine evner?" spurgte hun roligt for hun var jo interesseret i nye væsner som hun stødte ind i under hendes rejser mellem landene.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 17:10:03 GMT 1
jacki kigged lidt og sagde "uhm hehe ja vi er som meneske vi kan gå i solen og vi har som en vampyernes evner og vi nære af had til andrer vampyer men vi kan godt dø som alderdom og sygedommme og vi kan drikke blod men helt dyre blod"visked han til hende og kigged på hende befter
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 17:35:25 GMT 1
"Så du er hurtig, stærk og gode reflekser?" spurgte hun roligt men måske lidt mest for sig selv men var det ikke lidt det som vampyrene havde? udover de nok havde andre fordele også. Hun drak en smule mere af hendes vand men intet skulle jo gå til spilde når hun endelig fik mad.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 18:02:45 GMT 1
jacki kigged lidt og sagde "ja det kan man sige hehe "sagde han med et smil og drak alt sin vand og smilte til hende med et lille smil og sagde "men hvad er du så?"sagde han for det kunne værer godt at vide nu hvor han har sangt hvad han er
|
|