|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 18:17:08 GMT 1
Neimi smilede skævt "Jeg er blot en simpel magiker" sagde hun roligt for det var jo ikke det helt store, desuden var hun ikke nogen særlig dygtig magiker, derfor skiltede hun ikke ligefrem med det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 20:19:28 GMT 1
jacki smilte til hende lidt og sagde "nå ok hehe ja det skal der jo også væere hhee "sagde han og grinte lidt men kigged på hende og sagde "nå men det ser ud til at du er færdi med at spise så ville jeg lige lege et vælse og vi måske ses en dag"sagde han til hende med et lille smil på
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 20:24:12 GMT 1
"Jeg kan da også komme med op på værelset, for gør jeg ikke det skal jeg sove ude i kulden" sagde hun roligt men med et lille uskyldig smil for hun havde jo ikke ligefrem lyst til at sove uden for hvor kulden var og det ville sikkert begynde at sne på et tidspunkt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 20:27:05 GMT 1
jacki blev en smule rød af det og kigged lidt på hende men sagde "uhm.....ok"sagde ahn og sagde til kroværten "et v-værlse til 2 "sagde ahn og kroværten gav ham nogle nøgler og jacki kigged på hende og sagde "s-sådan hehe"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 21:08:52 GMT 1
Neimi fulgte roligt efter ham for hun blev nødt til at holde øje med ham, da hun ikke ville risikere at miste udsigten til en nat inde i varmen i selskab med ham. "Du er sød og hvorfor er du begyndt at stamme?" sagde hun roligt selvom hun kunne undre sig lidt over hans pludselig stammen og rødmen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 21:11:46 GMT 1
jacki kigged lidt på hende imens han var påvej til sin værlse "uhm j-ja det er få jeg er i-ikke lige vandt til k-kvinder"sagde han imens han avr rød men blev mere rød da hun sagde søde til ham
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 21:30:25 GMT 1
Neimi fulgte roligt efter ham "Bare rolig, jeg kan godt nøjes med at sove på gulvet hvis det er problemet" sagde hun roligt med et skævt smil, men for hende var der ikke noget problem eftersom hun havde prøvet det nogle gange før.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 21:34:50 GMT 1
jacki kigged lidt på hende og sagde "nej uhm nej hehe d-det skal du ikke det ville v-være syndt "sagde han imens han oped døren og der var en 2mands seng og nogle stole der og et bad men jacki kigged lidt på hende men var en smule rød inu
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 21:45:37 GMT 1
Neimi fulgte stadig roligt med ham og så lidt rundt i det værelse som de nu havde fået, det var da altid noget de ikke var i nærheden af de ludere som fandtes på kroen for så fik de nok ingen nattesøvn overhovedet.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 22:05:34 GMT 1
jacki kigged lidt på hende og sagde "uhm.. s-så hehe "sagde han for han kunne ikke sige meget men han kigged op hende og var en smule rød
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 22:10:21 GMT 1
Neimi så roligt på ham med et smil "Hvor vil du ellers havde jeg skal sove hvis jeg ikke skal sove på gulvet?" spurgte hun roligt for han virkede jo ikke glad for at skulle ligge sammen med hende.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 22:18:58 GMT 1
jacki blev en smule rød igen og sagde "d-du må godt s-sove i sengen så jeg klage den"sagde han med et lille smil og var rød men satte sig i sengen og slapped lidt af
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 22:32:01 GMT 1
"så du vil sove i sengen med mig?" spurgte hun roligt med et skævt smil for den var hun ikke helt sikker på at han ville, men gjorde bare et ligegyldigt skuldertrak før hun begyndte at tage hendes tøj af.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 22:40:48 GMT 1
jacki kigged hurtig væk da hun gør det men tog også sin tøj af og lage sig unde dynen men kigged væk og sagde "uhm j-ja"sagde han og var lidt rød inu
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 27, 2010 22:52:07 GMT 1
"Okay" sagde hun bare med et smil og fik alt tøjet af og lagt i en pæn bunke inden hun gik hen til sengen og lagde sig ned under dynen.
|
|