|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 21:52:13 GMT 1
han kigged hurtig og sagde "virklig jeg ville godt have det"sagde han og så lidt mere alvoldi ud men en smule glad
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 21:55:06 GMT 1
"Så skal jeg nok spørge næste gang jeg ser ham, men du kan ikke tage mig med derhen hvor han bor for han er ikke så glad for mænd" sagde hun roligt med et skævt smil eftersom hun ikke ligefrem ville have at han skulle komme i problemer.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 22:09:16 GMT 1
jacki lavet en lille suk og satte sig tilbage og sagde"ok.. hmm.... nå jeg møder min far ville jeg dræpe ham.. det er det jeg ønsker mig allermest i hele mit liv " sagde han lidt vredt og bid sig i sin underlæbe og han bløder lidt for han bider hold i sin læbe men kigged til hende hurtig og kigged oppe i himlen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 22:15:15 GMT 1
"Jamen så må vi jo se om vi kan finde ham" sagde hun roligt med et skævt smil inden hun lagde sig ned i halmen igen. Hun havde nu ikke noget imod at han ville dræbe hans far det gjorde det hele lidt mere sjovt efter hendes hoved.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 22:19:36 GMT 1
jacki slapped lidt af efter det og kigged oppe i himlen og tænker på hvordan han skal dræpe sin far på og blev mere og mere vred i kroppen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 22:29:20 GMT 1
"Hvordan vil du dræbe ham?" spurgte hun roligt for hun var ret ligeglad med om den unge mand smuglyttede eller hvad. Hun vendte sig rundt og så hun lå på siden bare for at hun bedre kunne se på ham.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 22, 2011 15:34:29 GMT 1
han snakked stille og sagde "jeg ville smade hans krop så ingen klogle er til pålver og så ville tag hele hans skin og have det som trofæ og så ville jeg binde hans krop i en træ så alle kan se hvad der sker nå men gør mig sur "sagde han med et meget vred stemme
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 22, 2011 20:16:55 GMT 1
Neimi så roligt på ham som han forklarede hvad han ville gøre imod hans far "Halshug ham for en sikkerhedsskyld eller gennembor hans hjerte med noget, det er vidst det eneste som rigtigt virker.. Eller brænd ham hvis du vil have han skal dø" sagde hun roligt men stadig lidt lavt så de andre ikke skulle høre det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 22, 2011 20:52:24 GMT 1
han kigged oppe i luften og sagde "jeg ville ikke se ham dø jeg ville have ham til at lide i alle de år han har gjort mød mig og mor"sagde han med et vredt stemme og hopped af og sagde "jeg kommer tilbage skal lige noget.."sagde han og gik til nogle træer og kun slog en gang han den var allerade smadert og han var mega sur og gik amok af vrade på træerne og efter nogle time så kigged han tilbage til hende og løb efter dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 23, 2011 13:02:18 GMT 1
Neimi så lidt undrende efter ham men den gamle mand gad ikke stoppe vognen så han måtte jo bare følge efter dem eller finde hende i Darklia. Efter de timer hvor Jacki havde smadret træer var Neimi og de 2 andre allerede nået til Darklia, hvor hun var blevet sat af og havde taget afsked med de andre, så nu var hun gået ind i en kro og havde sat sig der bare for at se om Jacki ville dukke op på et tidspunkt når han selv var klar eller om hun selv skulle tage afsted.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 23, 2011 13:17:46 GMT 1
han kom ind i kroen lidt slapped og alle sammen sagde ikke et ord for de viste at hvad han arbejder som men han satte sig ved hende og sagde ikke meget nu så han mere ked af det ud og kigged ned i boret
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 23, 2011 13:41:14 GMT 1
Neimi sagde ikke noget til ham da han åbenbart havde fundet hende i kroen, hun virkede dog ikke helt glad for han havde fundet hende for han havde jo bare forladt hende tidligere sammen med de andre, så hun var en smule sur på ham.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 24, 2011 17:38:37 GMT 1
han kigged lidt på hende men sagde stille "undskyld... skulle lige hade vredet ud fra mig... "sagde han og kigged ned
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 24, 2011 17:57:58 GMT 1
"Og du kunne ikke have nøjes med at råbe eller lade vreden være i dig ligesom alle andre gør det" sagde hun roligt selvom hun stadig virkede lidt sur over det men på den anden side så havde hun haft rigeligt tid til at snakke med den unge mand.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 24, 2011 20:16:48 GMT 1
"hmm...." han kigged ned meget ked af det og gik ud igen med et meget ked af det udtruk og kigged tilbage og sagde "undksyld for at... være her... "sagde han stille og løb ud fra kroen og kom ikke tlibage
//out//
|
|