|
Post by jacki stromwing on Jan 20, 2011 23:53:14 GMT 1
han smilte til hende da hun var klar og sagde lidt dramatisk "ok aftsed til eventyr "sagde han med et smil og grinte lidt over det og sagde lidt efter "wow det var cool hehe"sagde han og grinte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 11:11:45 GMT 1
Neimi så roligt imod ham "Ja men vi har nogle timers rejse foran os. Så ideer til hvad vi kan lave under rejsen?" spurgte hun roligt med et lille smil inden hun gik forbi ham ud af rummet for at de kunne komme afsted.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 11:58:59 GMT 1
han smilte til hende men sagde "hmm jo vi kan jo se om vi kan finde et hest eller noget til at tag med på vejen"sagde han og klødte sig lidt i hovedt og smilte lidt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 12:13:40 GMT 1
"God ide lad os finde en vogn som vi kan få lift af" sagde hun lidt glad for det var egentlig en god ide, måske kunne de få et lift til Darklias by og så gå resten af vejen hen til stedet for der var vidst ikke så langt efter hvad hun kunne huske.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 12:19:35 GMT 1
han smilte til hende og sagde "ja virkelig god idea hehe det gør vi jo "sagde han og pakked lige det sidte af sine ting og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 12:25:17 GMT 1
Neimi gik neden under for at se efter en af de handelsrejsende som gerne var der for at få noget at spise for de var meget flinke ind i mellem og gerne ville tage en med lidt af vejen. Hun gik hen til nogle velkendte mennesker og stod lidt og snakkede med dem indtil Jacki blev færdig med at pakke hans ting.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 12:33:11 GMT 1
han blev ferdi med sine ting og kom ned og sagde "sådan så jeg klar er du?"sagde han med et stor taske bag sig og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 12:35:56 GMT 1
Neimi stod og snakkede indtil Jacki kom ned, så hun smilede til ham "Ja og jeg har fundet vores lift" sagde hun roligt og nikkede imod en ældre herre som også lignede en farmer. Han havde en vogn uden for spændt for et par fine brune heste.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 12:40:49 GMT 1
han smilte til den gammle mand og sagde "oh mange tak mr "sagde han med et smil og kigged på hestene med et smil og kunne godt lige dem de så stærke ud og klar til alt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 12:50:08 GMT 1
Neimi smilede skævt som hun fulgte med den gamle mand uden for, ud til hans vogn som stod parkeret lige i nærheden med hans yngre søn oppe på læsset for at sørge for den ikke blev stjålet. Neimi hoppede op på halm læsset bagerst på vognen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 12:57:57 GMT 1
jacki smilte og hopped lige ved siden af hende og lidt efter gik den gamle mand med hestene imens jacki kigged lidt rundt og satte sig lidt tilbage og kigged op på himlen med et smil og slapped af
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 18:30:07 GMT 1
Neimi rykkede sig ind så hun lå i den dejlige bløde halm, for nu skulle de jo bare nyde turen til Darklia hvor de ville blive sat af. "Hvad har du så planer for fremtiden?" spurgte hun roligt Jacki for at de kunne snakke lidt mens vognen bumlede lidt når der lå mindre sten i vejen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 19:28:01 GMT 1
han kigged lidt til hende men sagde stille "ved jeg ikke... jeg er ikke en som tænker så meget på det.. mere en som venter på hvad der kommer til mig mere det "sagde han med et lille smil men kigged til hende og sagde "hvad med dig så?"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:31:23 GMT 1
Neimi lå roligt og lyttede til ham selvom hun så op på himlen "Jeg har ingen ide om det, jeg planlægger aldrig noget men lader bare tingene ske" sagde hun roligt med et skævt smil for hun planlagde sjældent noget mere end nogle minutter i forvejen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 19:40:14 GMT 1
han grinte lidt men smilte og kigged på himlen igen indtil den gamle mand sagde "jeg ville helst ikke høre noget sex i min vogn det kan den her vogn ikke holde sig til"jacki blev lidt rød og sagde "d..det t..tror jeg heller ikke v..vi ville her h..hehe" og jacki kigged tilbage i himlen og slapped af
|
|