|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 17:22:03 GMT 1
han lavet en lille sky smil og rite sin hånd mød hende for at få sine bukser på igen imens han kigged på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 18:12:34 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham som hun rakte hans bukser til ham for han rakte jo alligevel ud efter dem. Hun så dog ikke væk fra ham eftersom der jo ikke var nogen grund til at lade være og hvor hun skulle kigge hen det vidste hun nu heller ikke rigtigt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 19:47:09 GMT 1
han tog bukserne og tog dem på hurtig "tak hehe"sagde han men var lidt rød inu imens han smilte lidt til hende og grinte let
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 19:54:07 GMT 1
Neimi smilede drillende til ham "Hvorfor var det egentlig du ville have dem tilbage?" spurgte hun drillende eftersom hun jo havde set ham nøgen en del gange så det kunne godt undre hende lidt at han pludselig ville have tøj på igen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:23:58 GMT 1
han kigged på hende lidt rød og sagde "uhm... ja for jeg.. er lidt sky over.. for kvinder inu.. så.."sagde han stille og kigged på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 20:27:05 GMT 1
Neimi grinede lidt "Godt så gør det ikke noget, selvom der kun er mig herinde og jeg har set dig nøgen" sagde hun roligt med et skævt smil, dog blev hun liggende i sengen for hun gad ligefrem ikke at rejse sig fra den.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:28:05 GMT 1
han kigged til hende og hade bar mave inu men sine bukser på og sin hat imens han kigged lidt rundt efter noget at spise
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 20:29:50 GMT 1
Neimi så roligt på ham inden hun så op i loftet og strakte hendes lille krop før hun lagde sig lidt bedre til rette i sengen. Han sagde jo ikke noget og hun havde ikke ligefrem lyst til at blive ved med at sige noget når stilhed kunne være lige så godt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:37:35 GMT 1
lige så stille nu rummet var stille kunne man høre jackis mave som gnurret en lille smule han kigged lidt til hende og sagde "ja... undskyld hehe jeg er en smule sulten "sagde han stille og smilte
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 20:51:40 GMT 1
Neimi rettede hovedet lidt op da hun hørte hans mave knurre, så hun så undrende på ham "Fik du ikke nok af de madder jeg næsten lige har hentet?" spurgte hun roligt og pegede ud på badeværelset hvor fadet med madder stadig stod for de havde kun spist nogle få hver.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 20:59:37 GMT 1
han gik der ud og spiste noget mere af det og blev ved til der var ikke mere og sagde "jeg tror at det blod du gav mig så blev jeg meget sulten hurtig.. det har jeg ikke prøvet før "sagde han og kigged på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 21:07:42 GMT 1
Neimi så lidt efter ham men lagde sig til at se op i loftet igen med hænderne under hovedet "Tja det kan godt ske, men nogen ting skal jo være de første" sagde hun roligt med et lille skævt smil, for alt skulle jo nærmest prøves en gang før man kunne sige om man kunne lide det eller ikke.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:12:47 GMT 1
han smilte til hende og sagde "ja hehe men jeg kan ikke glemme den smage så... sødt og jeg fik masser af enigy af det og.. og... "sgade han imens hans øjne så helt glad ud af smagen og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 21:19:20 GMT 1
Neimi satte sig lidt op og så imod ham mens han forklarede hvad han syntes om hendes smag "Og hvad?" spurgte hun roligt med et opmuntrende smil for hun ville jo gerne have han sagde noget mere om det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:24:54 GMT 1
"det er som at gå oppe i himlen jeg kunne ikke stoppe med at smage den mega gode smage den var så dejligt og skønt som at gå i himlen fuldt med engle"sagde han og kigged på hende med et mega smil på
|
|