|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 21:28:22 GMT 1
Neimi grinede lidt over hans forklaring på hvordan det smagte "Jamen så er det jo bare om det kun er mit blod der smager sådan eller om det også er andres" sagde hun roligt for det var jo ikke til at sige om det kun var hendes eller om det også galt andres, hun havde dog fået at vide før at hendes blod var utroligt sødt hvilket hun ikke forstod.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 21:44:07 GMT 1
han kigged på hende og sagde "n..nej tak hehe jeg skal nok ikke prøve det igen så jeg bange for at jeg dræper folk af det"sagde han stille og kigged på hende med et lille smil
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 21:53:26 GMT 1
"Hvad er der galt i at dræbe folk hvis det handler om overlevelse?" spurgte hun roligt for han kunne jo skifte fra dyreblod til menneskeblod og så ville han stadig kunne overleve på det, men selvfølgelig han skulle jo også have viljen til at gøre det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 22:01:36 GMT 1
han kigged på hende og sagde "nej det kan jeg ikke jeg er ikke en dræper som bare dræper nogle folk for at overleve kun dyr jeg.. kan ikke ok"sagde han imens han kigged ned
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 22:05:06 GMT 1
"Hvordan kan det så være du dræber dyr? har de ikke ret til at leve ligesom andre væsner?" spurgte hun roligt idet hun rullede rundt så hun lå på mave, så hun meget bedre kunne se på ham mens han talte.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 22:08:02 GMT 1
han kigged til hende og sagde "jo det ved jeg men.... d..det kan jeg bare ikke ok.. jeg kan ikke lige se folk dø rund om mig... og kun så lille som sult nej det kan jeg ikke"sagde han og så lidt ked af det ud til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 22:15:53 GMT 1
"Jeg spurgte også kun" sagde hun roligt med et lille smil som hun stadig lå på maven og betragtede ham. for hun kunne jo ikke selv noget slemt i at dræbe et menneske men hun ville ikke ligefrem sige det højt
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 19, 2011 22:23:49 GMT 1
han kigged på hende dybt imens han blev en smule rød men tænker ikke lige over hvordan hun siger til det men kigged på hende meget og smilte stille
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 22:27:30 GMT 1
Neimi så roligt på ham "Stadig sulten?" spurgte hun roligt bare for de kunne snakke om et eller andet, for det med at stirre på hinanden var ikke ligefrem noget som stod øverst på hendes liste over ting hun ville lave.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 20, 2011 23:00:31 GMT 1
han kigged hurtig væk igen og var en smule og sagde "n..nej jeg er mæt nu hehe men.. hvad skal vi mon lave nu?"sagde han lidt og klødte sig bag nakken lidt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 20, 2011 23:23:35 GMT 1
Neimi lå lidt og tænkte sig om. "Hvad med at gå på opdagelse oppe i bjergene? De er så forrædderiske lige i denne tid" spurgte hun roligt men så skete der jo et eller andet. "Eller vi kan tage Darklias skov eller måske Labyrinten".
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 20, 2011 23:27:25 GMT 1
han kigged lidt med et smil og sagde "nå du ønsker eventyr var hehe jammen det kan vi godt men jeg er ikke så meget ude for byerne kun lige det hvor der er folk eller min dusær er så du må siger hvor vi skal hen "sagde han med et smil til hende og tog sin trøje på igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 20, 2011 23:34:04 GMT 1
Neimi lå igen og tænkte sig lidt om "Skal vi ikke tage labyrinten, den er forhekset og svær at komme ud af igen når man først er kommet ind i den" sagde hun lidt tænksomt dog med et smil inden hun rejste sig op for at tage hendes tøj på.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 20, 2011 23:36:14 GMT 1
han kigged lidt væk da hun skal tag tøj på men sagde "jo det kan vi godt lyder sjovt også hehe men jeg kender ikke vejen der hen"sagde han lidt imens han kigged ned og var lidt rød
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 20, 2011 23:47:22 GMT 1
"Jeg skal nok vise dig den" sagde hun roligt med et skævt smil som hun tog hendes tøj på igen og satte den eneste dolk hun havde på plads mens tryllestaven blev puttet i hendes støvle så hun altid vidste hvor hun havde den henne af. Tasken med hendes eliksire kom over hendes skulder før hun lagde kappen om sig.
|
|