|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:47:34 GMT 1
"Slap af du gamle, det er drengen for genert til" grinede hun for hun havde ikke ligefrem tænkt sig at gøre noget, lidt manere havde hun da. Desuden ville de jo nok blive kigget på af den gamle mands søn som nok var på hendes alder.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:01:44 GMT 1
lige så stille slapped jacki af og fladt i søvn i høet og drømmer en masse ting men mumled en smule om hans mor og den smerte han fik fra sin far og han drømmer ondt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 20:06:18 GMT 1
Neimi lod bare Jacki sove som hun kravlede lidt længere op for at tale med den unge fyr, dog strøg hun ind i mellem Jacki over kinden for at få ham til at falde af, så hun kunne snakke med fyren alene mens han fortalte sjove historier som hun kom til at grine af.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:09:40 GMT 1
lidt efter nogle timer vårned jacki med et meget bange ansigk og kigged lidt rundt og så de 2 hygge sig og jacki viste godt at hvad han var igang med og hopped af og gik lidt forand vogen og tøret sine øjne efter den drøm
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 20:15:12 GMT 1
Neimi havde underholdt den unge fyr og den gamle mand ligesom de havde underholdt hende og alle 3 havde grinet af forskellige historier. Hun så dog undrende efter Jacki som sakkede mere og mere bagud for hestene var lidt hurtigere end ham. Så hun fik de andre til at stoppe vognen "Hvad er der Jacki?" spurgte hun undrende.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:26:35 GMT 1
han kigged lidt på dem og hurtig tørte sine øjne og sagde "j..jeg tænker på vors eventyr kun hehe hvor sjovt det kommer til at blive... ja.. "sagde han og gik lidt hurtiger med dem og gik lige forbi dem lidt så han kom forand
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 20:30:28 GMT 1
"Er der en ting man ikke skal Jacki, så er det at lyve for mig for jeg kan læse det hurtigere end du tror" sagde hun roligt men lidt advarende for det var virkelig noget hun hadede at blive udsat for eftersom hun læste det så hurtigt på folk. "Sæt dig så op i vognen vi har stadig noget vej endnu". Hun fulgte ham med øjnene og hovedet med.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:32:59 GMT 1
han kigged til hende og satte sig ved siden af hende og sagde "undskyld..."og kigged lidt ned og så lidt ked af det inu men prøvet at lave et lille smil til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 20:36:58 GMT 1
Neimi så roligt på ham inden hun satte sig længere ved siden af ham da vognen igen begyndte at bevæge sig "Nå hvad var det så du drømte?" spurgte hun roligt for det plagede ham jo tydeligt så det hjalp ham nok lidt hvis han fik lov at snakke om det.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 20:44:22 GMT 1
han kigged lidt til hende men sagde "d.det er min fortid... min far.. han gav mig de 3 ar i mit ansigt og lavet en masse smerte til mig mor og mig... nu har jeg ledt efter ham i nogle år og ingen ting om ham eller hørt om ham.. og mange gange har jeg drømt om det samme igen og igen nogle gange det gode vi har haft og mange gange det som han har gjort mød mig og mor.." sagde han med et ked af det ud og kigged til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 20:57:51 GMT 1
"Og det brokker du dig over? Du havde da i det mindste en mor som holdt af dig.. Nå men pyt med det hvad hed din far?" sagde hun roligt for hun kunne ikke se hvorfor det rørte ham, hun havde jo selv fået tæsk af både hendes mor og far så hun kunne ikke rigtigt sætte i hans sted for i det mindste havde han fået kærlighed.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 21:09:59 GMT 1
han kigged til hende og sagde stille " en navn som jeg ville helst glemme.. men han hedder john starwing"sagde han stille og kigged ned og prøvet at glemme det igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 21:18:09 GMT 1
Neimi tænkte sig lidt om "Aldrig hørt om ham, men var det ham som var vampyren?" spurgte hun roligt for det gjorde vel søgningen en smule nemmere selvom navnet ikke sagde hende noget som helst Men hun havde jo folk som hun kunne spørge.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Jan 21, 2011 21:31:16 GMT 1
han kigged lidt til hende og sagde "ja.. det er han.. og jeg ved han er hos nogle vampyer eller noget men.. de ville ikke lukke mig ind hos dem så jeg kan søge efter ham men.. ja.."sage han og slo ned i vognen af vrede og sagde lidt bag efter "u..undskyld"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 21:40:10 GMT 1
"Tja gætter det handler om vampyrer i Darklia eftersom jeg aldrig har hørt om vampyrer i Nirelia. Så kender måske en jeg kan spørge hvis det er" sagde hun roligt for der var kun lige en som hun kunne komme i tanke om angående vampyrer selvom han nok ikke ville være hjælpsom.
|
|