|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 12:08:05 GMT 1
jackson kigged lidt men da hun kigged på ham og sagde det spøsmål sagde han med et smil "for mig er alle en person som man skal tag sig til og du kunne godt have noget varme hehe ikke alle personer er onde for mig er det godt at hjælpe nogen i nød som dig der ude og nu for jeg tør vede med at du er sulten "sagde han med et smil til hende og kigged på hende imens hun så forviret ud på ham men han smilte sødt til hende og kigged på hende med et veldigt smil
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 13:42:14 GMT 1
Hun så let på ham med de forvirrende øjne og rystede på hovedet igen "Det er farligt at samle nogen strejfer op, nu de jo heldig at jeg kun er et barn.. Og jo jeg er sulten" Mumlede hun og så på ham før hun langsomt tog suppen over til sig nu havde den jo også stået lidt og blevet lun lige så hun kunne spise det, hun satte den dog hurtigt fra sig og begyndte at hoste, og gemte ansigtet ind til hendes knæ "Undskyld.. Det gør ondt når jeg spiser"
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 13:51:49 GMT 1
jakson smilte lidt til hende og sagde "hehe det ved jeg men jeg kan en masse kampsport så vis du hade andgrabet mig var jeg klar men ja spis noget"sagde han med et smil og da han hørte hende hoste sådan tog han noget høstesaft op fra sin taske og sagde "her tag lidt af det her det hjælper lidt"sagde han og gav hende høstesaften
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 13:55:38 GMT 1
hun vendte hovedet væk da han ragte det ud mod hende "Nej.. Jeg fortrækker at lade min hoste gå væk af sig selv" hun så på ham igen før hun tog suppen op igen og begyndte at spise igen, meget langsomt dog men ned kom det jo også. hun lukkede øjnene lidt og satte så suppeskålen fra sig og lagde hovedet på hendes knæ, trak vejret hurtigt, men hendes vejrtrækning blev langsomt roliger og hun smilte på et træt måde og gemte ansigtet ind til sine ben igen.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 14:00:38 GMT 1
jacki tog sin falske tilbage men blev lidt mere glad for at hun spiste lidt og slapped af men kigged hurtig igen da hun hade sin hovedt mellem bene og sagde "uhm miss noget glat?"sagde han for han var lidt bange for at hun var mere ked af det eller kommet tilskade siden hun gør det og kigged lidt på hende imens han tænker lidt over hvorfor hun gør det eller hvad hun er eller hvem hun er
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 14:11:10 GMT 1
der kom ikke rigtig noget svar fra hende men hun løftede langsomt hovedet og så på ham med et lille smil "Nej intet galt, er bare så træt.." hun så på ham med øjne der var ved at falde i nu, mest på grund af alt der der var sket for hende men også fordi hun havde spist en stor potion mad som hun ikke havde fået længe.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 14:36:07 GMT 1
jacki smilte til hende og sagde "ville du godt sove i en seng "sagde han med et smil og kroværten sagde til dem at han har nogle værlser for der var ingen der oppe og jacki kigged på hende men smilte da hun spiste noget
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 14:40:26 GMT 1
hun så på ham og nikkede let, man skulle ikke spørger hende to gange, hun kom op at stå meget vaklende og fulgte efter kroværten der viste dem vej op til værelserne, hun så kun på sengen foran hende før hun langsomt lod sig glide op på den og lagde sig med et bump ned på den, og man kunne høre hun allerede sov. en lille snorken, ikke så det blev bemærket kom fra hende og hun begyndte at krybe ned under dynen i søvne.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 14:54:36 GMT 1
jacki sagde tak til ham da hun lage sig i sengen det var en 2 mand seng men jacki tog en stol og holde øje med hende vis der var noget glat men slapped af og faldt i søv lidt efter nogle timer og sov stille ind og snorked en lille smule og drømte om hende sjov nok og drømte han hun hade været sammen med ham hele tiden men vårned op og kigged lidt da han vårned til hende og sagde lidt "wow hvad skete der hvad var det for et drøm"sagde han og gik nede under og ville lave lidt mad og gik udenfor for at finde et dyr til at drikke blod af så han fandt et rådyr og drak alt blodet og kigged lidt og sagde"oh uhm hehe jeg må få denne dyr væk"sagde han og tog den i kroens køleskab og smilte lidt men gik op for at se hvordan hun har det
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 20:39:12 GMT 1
hun lå fortsat og sov lige så stille, hendes drøm var om noget hun havde oplevet mange år forinden, hun krøb sammen til en lille kugle under dynen og gemte ansigtet før hun mumlede noget i søvne, ganske utudligt og der blev stille igen i en rum tid før hun begyndte at hoste igen, dog mens hun sov, hendes hoste lød fordærdeligt og som om nogen havde tæsket hende men det var der jo ikke, hendes hoste stoppede lidt efter og hun krøb mere ind under dynen, stadig sovende.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 20:42:51 GMT 1
jacki kigged på hende med et lille smil på men hørte hendes høsten men satte sig ved stolen men viste ikke hvad drømmen var som han fik og hvad den betød men han mærke hendes pande lidt og kunne mærke at hun var lidt varm men var ikke helt sikker men kigged på hende lidt og tænker lidt over hvad han skulle gører for at hjælpe hende men satte sig ved sin stol og komme til at sove igen
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 21:05:33 GMT 1
hun vågnede imellem tiden og så hen mod ham med et roligt blik, hun holdte et host tilbage og trådte langsomt ud af sengen. hendes øjne var ved at lukke i igen og hun var ved at hoste hele tiden, hendes hud var bleg som aldrig før og hun følte det som om hendes hoved skulle springe. hun begav sig roligt ud på gangen og ledte efter trappen hvorefter hun kom udenfor meget hurtigt, hun trak sit sjal om sig der ikke længere var vådt og koldt og begyndte at gå, hendes tanker var på at han ikke skulle betale for hende, de kendte jo ikke hinanden og hun var bare en byrde nu hvor hun var syg og ikke kunne tage vare på sig selv.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 21:09:31 GMT 1
jacki vårned lidt efter og så at hun var væk men lædte efter hende og så ahn hun var på vej væk men løb hende til hende og sagde "hey miss hvad der glat hvorfor er du så bange for mig"sagde han men så på hende da han kom hen til hende og så at hun var meget syg men sagde "du er jo meget syg hvorfor løber du så du skal vile dig noget mere inden du kommer til krafter"sagde han for han ville hjælpe hende og ikke lade hende dø for en sygdom men forstå ikke at hun er sådan mød ham og hvad hun laver siden hun er så syg
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 21:15:35 GMT 1
hun vendte hovedet væk fra ham og lagde hånden på hans skulder lidt før hun langsomt tog sig sammen til at se på ham " De har ikke gjort noget galt hr.. Men jeg er syg, og jeg vil bare gerne afsted.. Jeg kommer ikke herfra og jeg vil heller dø af sult og sygdom ind at vide jeg måske mister dem jeg har kært på grund nogens lyster.. vær sød at lade mig go" hun hostede igen og gemte ansigtet og begyndte at græde.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 21:21:40 GMT 1
jacki kigged på hende og for ham da hun sagde de ord var det et røb om hjælp så han sagde "jeg lade dig gå men lad mig hjælpe dig så jeg er en dusør jærer jeg kan bæskydte dig lad mig hjælpe dig "sagde han og kigged på hende og hoper på om hun ville have hans hjælp til at hjælpe nogen som er måske i farer i at dø siden hun ville ofer sig i døden af det
|
|