|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 21:26:15 GMT 1
hun smilte let og rystede på hovedet " i dette vil dine evner ikke være til nytte.. Det er et spil mellem to kongeriger og kærlighed og jealouxi" hun sukkede og vendte blikket væk før hun bengyndte at gå igen "Du kan dog gøre en ting for mig.. hvis jeg ikke er nået grænsen inden 14 dage så må du søge efter mig.. jeg leder nemlig efter noget jeg har kært.. vil selv finde dem" hun så sig tilbage mod ham og smilte igen stadig grædende og vendte blikket væk og gik videre.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 21:43:42 GMT 1
jacki kigged lidt på hende og sagde "ok skal nok men tag den her med dig det er en lille horn med den ville jeg være der for dig ok"sagde ahn og kigged på hende for hoper på at hun stoler på ham for ahn syndes at det er syndt at hun ikke ville have ham med for at hjælpe hende
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 27, 2010 22:12:47 GMT 1
hun nikkede let og tog ganske hurtigt imod det"mange tak hr for al din hjælp" hun smilte let og begyndte at gå ind mellem træerne igen for at komme væk, i takt med at det begyndte at sne og hun forsvandt hurtigt mellem træer og sneen.
//Out.. //
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 27, 2010 22:14:02 GMT 1
jacki var tilbage men kigged hvordan hun løb væk og jacki var ikke lige glad for at hun gik sin vej fra ham men gik ind igen og sov
// out//
|
|