|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 16:44:29 GMT 1
Sneen faldt tungt ned på jorden og Ishtar var langsomt på vej gennem det allerede tykke sne, holdte den ene hånd op foran øjnene for ikke at få sneen lige i hovedet, hun stoppede langsomt up og så ned på sin kjole, den var ikke længere varm at have på, gennemblødt af sneen og var våd og kold, og hendes sko var også stive af kulden, og ikke tale om hendes fødder, hun hostede let og gav sig til at gå lidt videre, hun var faret vild i al det sneeri og ville bare have et sted at sove og få varmen. hun satte sig ned på en sten ikke så langt derfra og trak det lassede sjal tætter om sig og så sig om "E..Er.. Her.. Nogen?" hendes stemme hakkede i det hele mens hun råbte og hun begyndte at hoste igen og trak så fødderne op under sig for at prøve at varme dem.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 16:52:55 GMT 1
jacki var i skoven men var glad for hade fådet et stor dusør på så han var igang med sin job og sang nogle sange imens han gik i skoven til han kunne hører en lille stemme i det fjerne så gik lidt der hen og så en pige som var kold jacki gik over til hende og sagde "hey er du ok"sagde han og satte sig ved siden af hende
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 16:58:04 GMT 1
hun kiggede lidt up da hun hørte nogen og så på denne man der nu stod ved hende. hendes læber var begyndt at blive blå af kulde og hun lukkede øjnene igen, hele hendes krop rystede nu af kulde "Jeg..fryser" Hendes stemme var knækkende og lille at høre på, og hun begyndte at hoste igen, ville lyde forfærdeligt hvis ikke hun havde taget hånden op foran munden, hun så lidt på manden igen og gemte hovedet ind til sine ben og hostede mere, nærmest hostede sine lunger op kan man godt sige, der var ingen pause i hendes host før hun til sidst ikk kunne få vejret for hendes host, og de holdt op igen. hun trak vejret langsomt og svagt for at der ikke skulle gøre ondt, og så bare på ham.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 17:04:59 GMT 1
jacki kigged på hende og sagde "oh uhm jeg har det "sagde han og tog sin varme trøje af til hende og tog hende op og sagde "jeg skal nok hjælpe dig med at varme dig jeg finder et varm sted til dig"sagde han og løb med bar mave men var lige glad og løb alievel med hende i sine arme oh fryser om sig self men er lige glad for sin krop men ville hjælpe hende ud anset hvad og løb i den sne dag med bar overkrop og kigged på hende og sagde "b-bare rulig d-det skal nok gå hehe"sagde han med et smil til hende og løb hurtiger til den nærmste kro hvor hun kan få varmen ved et bål
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 17:16:20 GMT 1
hun klynede sig til ham mens han løb, begyndte at hoste voldsomt igen og så på ham"Hvem er du enlig?" spurgte hun svagt og lukkede øjnene før hun langsomt døssede lidt hen, ikke fordi hun var træt men fordi hun var så kold at hun ikke kunne mere, hun mærkede hurtigt varmen igen da de nåede frem men var stadig uden bevisthed, hendes læber var sprunget af kulden og blodet begyndte nu at løbe ned af hendes hage og ned på hendes tøj, og hendes øre og fingre blev en smule røde da de fik varmen hvorefter man kunne se forfrysningerne hun havde fået på dem.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 17:36:58 GMT 1
jacki kigged på hende da hun sagde hvad han var han sagde"hej hedder jacki stormwing"og da han så hun faldt ud hopped han i træerne for at gører det hurtiger og kom til en kro som han kender og sagde højt"KROVÆRT HVOR HAR DU DIT BÅL!!"kroværten viste ham hen til hans bål og satte hende ned ved siden af bålet og så han hun bløder lidt så han tog en klud til hende og fik blødet fra hende og prøvet at holde hende varm
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 17:40:45 GMT 1
hun mærkede varmen far bålet og begyndte at ryste igen, stadig ikke ved bevisthed, men på grund af kulden begyndte hendes krop at ryste og hun begyndte at svede selvom hun var kold, gispede lidt efter vejret hvorefter hun lå ganske stille og mærkede varmen optages i hendes krop, et svagt smil lagde sig over hendes blodige læber mens hun krympede sig sammen for at holde på varmen. stadig uden at havde åbnet øjnene, hvis man nu kiggede godt efter så var hun tynd og snavset plus hendes hud var plej som om hun ikke havde fået næring i meget lang tid.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 17:46:22 GMT 1
jacki kigged på hende imens han kigged hvad der var glat men sagde noget ligeså snart hun oped øjne "hej hvordan har du det?"sagde han men sagde til kroværten at han skulle give hende noget at drikke og noget mad for han betaler og kroværten kom med noget suppe og noget varm kakao til hende imens jacki kigged på hende og sagde "det skal nok gå her tag noget at spise og få dine krafter igen"sagde han med et smil til hende og kigged om der var mere galt
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 17:54:32 GMT 1
hun kiggede lidt på ham da hun endelig havde åbnet øjnene og lukkede dem igen da han snakkede til hende, ikke fordi hun ville være uhøflig, hun sukkede let og krøb mere sammen og samlede lidt krafter før hun langsomt satte sig op og så på ham igen "Tak for hjælper hr.. Men de skal da ikke give mig mad" hun så på ham da maden kom, uden at tage det da hun havde lært at man ikke skulle vise man ikke kunne klare sig selv.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 18:27:46 GMT 1
jacki smilte lidt til hende og sagde "hehe det gør ikke noget men du skal have noget mad til at få dine krafter igen "sagde han lidt og kigged lidt på hende og sgade "og kaldt mig jacki stormwing "sagde han med et smil og grinte lidt til hende men sagde "hvad hedder du"sagde han med et lille smil og kigged på hende og satte sig ned til hende og kigged på hende hvad hun ville sige
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 18:32:37 GMT 1
hun så på ham og tog stadig ikke imod maden, hun så hurtigt ned og bed sig i læben "jeg er ikk sulten hr Stormwing" hun lod sin læbe fugte hendes blodsrpængte læbe og så på ham igen uden at sige sit navn, hun vidste ikke hvorfor hun ikke sagde det men det gjorde hun bare ikke, som om hun var genert eller noget i den stil, han havde lige redet hende og alligevel sad hun bare som en lille dukke og ikke sagde noget.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 18:36:18 GMT 1
jacki kigged lidt på hende og syndes at det er syndt at hun ikke spiser noget og kigged lidt og sagde "uhm hehe m-må jeg få min tjøge tilbage miss"sagde han og smilte lidt til hende og kigged lidt på hende og viste ikke lige hvad han skulle ellers sige til hende siden hun var så stille til ham
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 18:44:56 GMT 1
hun nikkede blot og ragte hurtigt trøjen over til ham og så ned på sine hænder, forfrysningerne var tydlige for det var helt rødt på hendes knoer og det brændte, hun begyndte langsomt at sætte sig så hun kunne få varmet hendes hænder og begyndte at hoste lidt igen, hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun kom jo fra et sted hvor folk ville havde ladet hende være ude i kulden og det var jo sådan hun var opvokset, så det havde forskrækket hende grundigt.
|
|
|
Post by jacki stromwing on Nov 26, 2010 19:07:30 GMT 1
jacki kigged lidt da han tog sin trøje på igen men sagde "uhm... er der noget galt miss"sagde han lidt og klødte sig lidt bag nakken for han viste ikke lige hvad han skulle sige til hende nå hun var så stille mød ham
|
|
|
Post by Ishtar on Nov 26, 2010 19:10:55 GMT 1
hun rystede på hovedet og prøvede stadig at varme hendes hænder, hun trak vejret hurtigt ind og pustede så ud og vendte blikket mod ham, han kunne se hun var forvirret "Hvorfor rede du mig? Hvorfor lod du mig ikke ligge som andre ville havde gjort? jeg er jo bare en mund mere at mætte som folk siger" hun så på ham og så hurtigt ned på flammerne igen og holdte om sig selv og prøvede at få varmen igen, hun lukkede øjnene og huskede på sin pleje familie der netop havde sagt noget ligende, hvorfor hjælpe hende, hun var jo kun til besvær.
|
|