|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:32:42 GMT 1
" ja hved jeg men kunne bare ikk tage mig sammen til at gå op og snakke til dig" sagde han og kyssede hende hurtigt på munden inden hun sagde noget
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:36:45 GMT 1
Hun havde en hurtig kommentar lige på tungen men nåede ikke rigtigt at svare ham før hun blev kysset på munden, et kys som hun bare gengældte for hun kunne jo ikke helt lade være, dog smilede hun stadig en smule.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:39:22 GMT 1
han kikkede på hende " hva sku du til og sige" sagde han fordi han lagde mærke til hun var lige hved at sige noget
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:42:47 GMT 1
Hun kom til at grine en smule fordi han havde lagt mærke til det "At du bare skal gøre det for det er ikke alle der bider" sagde hun lidt drillende men det var jo ikke alle der bed, dog kunne hun finde på det.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:48:55 GMT 1
" jaa hved jeg" sagde han og kyssede hende igen " men jeg fik da kontakt til dig" sagde han " det det vigtigste sys jeg"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:52:30 GMT 1
Neimi grinte lidt "Ja det er da også vigtigt og du har da fået kys og kærtegn også" sagde hun lidt drillende for han havde jo tidligere sagt at han kun havde prøvet slag fra piger men nu fik han det modsatte fra hende.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 20:03:48 GMT 1
" ja det jeg også glad for" sagde han og lukkede og åbnede og lukkede øjenen det var helt mørkt udenfor og han var hved at falde i søvn
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 20:08:34 GMT 1
"Er du træt?" spurgt hun roligt og kyssede ham blidt på kinden, for hvis han var træt så skulle han da også have lov at sove lidt.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 20:18:24 GMT 1
" tjaa ja jeg bliver altid træt når det er mørkt lidt lige som dyr " sagde han og skulle til og rejse sig for at tage det tunge af som sko og hansker
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 20:22:10 GMT 1
Neimi slap ham da han ville rejse sig for hun rejste sig selv men det var så for at smide alt hendes tøj, da hun foretrak at sove nøgen når hun endelig havde en seng at sove i og hun skammede sig ikke ligefrem over hendes krop selvom hun havde ar flere forskellige steder men flest på ryggen.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 20:29:09 GMT 1
da efran så hun smed tøjet vendte han hovedet lidt væk selvom det egentlig var en refleks han var vand til fra sin mor so altid sagde til ham at man ikke skulle kikke på andre piger man ikke rigtig kendte så han vendte hovedet lidt væk
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 20:33:20 GMT 1
Neimi sagde ikke noget for han kunne jo bare kigge på hende hvis det var, selvom hun nok lidt hurtigt smuttede under dynen for at få varmen i hendes krop. "Ligger du ikke med mig i nat?" spurgte hun roligt men måske lidt barnligt som om hun ikke vil sove alene.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 20:38:38 GMT 1
" joo selfølgelig" sagde han og lagde sig under dynen og lidt tættere på hende og nussede hende lidt på panden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 20:45:16 GMT 1
Neimi smilede som hun lagde sig tættere på ham og lagde en arm om ham "Det var godt for det er ensomt at ligge alene" sagde hun lidt barnligt som hun nærmest gemte sig indtil ham.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 20:51:58 GMT 1
" ja det hved jeg har jo gjort det rigtig meget af mit liv" sagde han oglagde sig helt tæt til hende nu hvor han endelig havde en at være tæt på
|
|