|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:15:22 GMT 1
"Så det godt jeg ikke slår, kun i forsvar eller for sjov" sagde hun drillende med et lidt frækt smil for hun kunne jo godt finde på at overfalde ham men hun havde nu heller ikke lyst til at bevæge sig lige nu.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:19:54 GMT 1
" heh ja det er det" sagde han og kikkede på hende og fortsatte med at nusse hende på halsen og kinden og håret
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:24:25 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham som hun lagde den ene hånd om hans ryg og begyndte at stryge ham lidt op og ned for at gengælde hans nussen. "Men det gør vel hellere ikke noget jeg overfalder dig i sjov?" spurgte hun roligt
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:30:19 GMT 1
" heh neej det gør det ikk nu hved jeg det for sjov" sagde han " men hvorfor gik du rundt med så lidt tøj da jeg mødte dig" sagde han fordi det var sjælendt man så mennesker med så lidt tøj om vinteren
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:35:28 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham for nu kunne han jo forvente hun ville overfalde på tidspunkt men selvfølgelig kun for sjov. "Jeg har ikke noget hjem eller nogen familie, så må nøjes med hvad jeg kan stjæle eller finde" sagde hun roligt men det var jo sandheden.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:43:16 GMT 1
" tjaa kan ikke lige ordne det med familien men et hjem kan jeg godt særge for du får" sagde han" du kan bare komme til mig lige når du vil" sagde han og kyssede hende stille på halsen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:47:33 GMT 1
Det søde smil ville ikke rigtigt forsvinde fra hendes læber "Det vil jeg da gøre så" sagde hun roligt men strakte stadig halsen for hans kys som kort fik hende til at sukke af nydelse
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:51:51 GMT 1
han fortsatte lidt med at kysse hende blidt på halsen og kikkede på hende og fortsatte med at nusse hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:56:36 GMT 1
Neimi smilede sødt som han kyssede hende på halsen og nussede hende. "Er man lidt kælen nu?" spurgte hun roligt..
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:00:31 GMT 1
" jaa min mor plejede at være meget sammen med mig da jeg var lille siden hun døede har jeg savnet nogen at være sammen med og snakke med " sagde han men stoppede dog stille da hun sagde det mest fordi han ikk viste om det var iorden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:06:45 GMT 1
"Nu må du nøjes lidt med mig" sagde hun lidt drillende dog med et sødt smil som hun kort så undrende på ham da han stoppede men strakte så halsen igen for hun kunne godt lide det så det undrende hende at han stoppede.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:09:53 GMT 1
han fortsatte igen da hun så ud til at ville have ham til at fortsætte og fortsatte med at nusse hende på halsen " det skam også fint heh du er også sød" sagde han men blev en lille smule rød da han sagde det
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:13:15 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham "Du er også meget sød, og ret kær når du rødmer" sagde hun roligt men det var jo noget hun mente, så hun havde ingen grund til at lyve for ham når sandheden jo var bedre.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 19:18:05 GMT 1
" heh tak jeg bryder mig ellers ikk om jeg rødmer og hader at være nervøs overfor piger det var derfor jeg bare gik bag dig der ude" sagde han og nussede hende fortsat
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 19:25:35 GMT 1
"Det er nu meget uhøfligt bare at gå bag en uden at sige noget" sagde hun drillende men i hendes øjne var det jo uhøfligt at gøre det selvom hun egentlig ind i mellem gjorde det men det var mest fordi hun skulle stjæle fra folk.
|
|