|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 16:39:13 GMT 1
" ja det gør du nok" sagde han og lagde stille armene om hende og kikkede på hendes øjne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 16:44:51 GMT 1
"ellers kan det jo være du finder på noget" sagde hun roligt men da hun kunne se han lagde armene om hende, lagde hun sig bare tættere indtil ham for at putte lidt.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 16:51:38 GMT 1
" tja hved jeg ikk er jo ikk vand til at være sammen med andre så kan nok ikk finde på noget" sagde han for det var jo sant han var aldrig sammen med andre før nu
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 16:56:45 GMT 1
"Så må du lærer det hvis jeg skal komme på besøg må du jo være vant til selskab" sagde hun roligt med et lidt sødt smil men ihvertfald ville han vel på et tidspunkt vænne sig til at hun var i nærheden.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 17:10:00 GMT 1
"nåå heh nej det ik fordi jeg ikke kan vænne mig til at være sammen med andre kan bare ikk finde på noget at lave " sagde han og nussede hende ned af ryggen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 17:18:00 GMT 1
"Tror nu godt du kan finde på noget at lave sammen med andre, hvad kan du foreksempel lide?" sagde hun roligt med et sødt smil, dog virkede det til at hun lagde sig helt indtil ham da han begyndte at nusse hende.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 17:25:01 GMT 1
" hmmm hved ikk helt bare sidde og se på naturen og gå lidt rundt besøge markeder og se om der sku være nogen spændene mennesker der " sagde han og fortsatte stille med at nusse hende på ryggen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 17:31:52 GMT 1
"Jamen så gå en tur med folk, vis dem smukke steder mens i snakker sammen" sagde hun roligt med et skævt smil "Eller udfordre dem til et lille løb henover en mark"
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 17:39:49 GMT 1
" hah og hvem sku det være med kender ikk nogen ud over dig og regner ikk med du gider sådan noget" sagde han og kikkede på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 17:44:08 GMT 1
"nej men hvis du mødte andre, desuden kan jeg nok godt lokkes til det" sagde hun roligt med et lille frækt og sødt smil, for hun kunne jo nærmest lokkes til alt dog ikke så meget om vinteren for der ville hun hellere være foran en pejs eller ildsted.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 17:47:14 GMT 1
" tja okay hva kan du bedst lide at lave her om vinteren hvor det jo er koldt" spurgte han og nussede hende lidt på kinden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 17:55:48 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham og strakte halsen en smule "Fortrækker at ligge foran den åbne ild eller bare godt gemt under en dyne, om det er sammen med nogen eller ikke kan være lige meget, selvom det er sjovest når der er nogen til at holde mig med selvskab" sagde hun roligt.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:03:58 GMT 1
" jamen så det jo godt jeg er her" sagde han og nussede hende nu på siden af halsen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 1, 2010 18:08:29 GMT 1
"Ja det er godt, så har jeg en at ligge med." sagde hun roligt med et sødt smil mens hun stadig strakte halsen en smule så hans hånd kunne komme til. "Det er egentlig sjovt hvor stort skridt du har taget på kort tid"
|
|
|
Post by efrantis on Dec 1, 2010 18:11:00 GMT 1
" tjaa det kræver ikk så meget skal bare være sammen lidt uden at blive slået ned konstant af piger sagde" sagde han fordi det er det som plejede at ske " så går det let nok for mig"
|
|