|
Post by efrantis on Dec 4, 2010 22:54:48 GMT 1
efter lidt tid endnu stoppede efran men dog kun for at vende hende rundt og fortsætte et okay tempo bagfra
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 4, 2010 23:00:03 GMT 1
Neimi smilede som hun blev vendt rundt men dog kom hun til at stønne en smule højere af deres nye stilling, selvom hun nok undrede sig lidt over han kunne holde sig så længe af en første gang.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 4, 2010 23:02:43 GMT 1
efran var så smådt begyndt at mærke noget og begyndte nu rigtig hurtigt i et lille stykke tid før han trak sig ud igen og kort tid efter kom
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 4, 2010 23:04:58 GMT 1
Neimi stønnede nydende da han satte farten meget op i et lille stykke tid dog smilede hun da det hele virkede overstået for nu kunne hun vel slappe en smule af?
|
|
|
Post by efrantis on Dec 4, 2010 23:10:52 GMT 1
efran lagde sig ned igen og slappede af og kikkede på hende " nåå hva sys du" sagde han og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 4, 2010 23:21:45 GMT 1
Neimi smilede og lagde sig helt ned på sengen igen for bedre at slappe af "Sikker på det var din første gang?" spurgte hun lidt drillende for det havde ikke helt virket som en første gang.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 4, 2010 23:24:27 GMT 1
altså ja har jo aldrig kunne komme i nærheden af en pige før" sagde han og kløede sig i håret og smilte igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 4, 2010 23:27:41 GMT 1
"se det er jeg så usikker på er rigtigt" sagde hun drillende med et lidt frækt smil stadig mens hun så på ham.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 4, 2010 23:29:37 GMT 1
" okay men jeg taler sant" sagde han fordi han havde jo aldrig gjort det før fordi han ikke kunne komme i nærheden af en pige før
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 4, 2010 23:35:22 GMT 1
"Er bare overrasket over du ikke var så genert eller klodset som alle er deres første gang" sagde hun roligt med et drillende smil for hun var jo overrasket over forskellige ting som at han vidste hvad han skulle gøre. "Og så det at du kunne holde så længe"
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 8:18:01 GMT 1
han kikkede på hende " alltså det at jeg vidste hvad jeg skulle gøre har jeg et svar på og det er at min far da han levede sys at når jeg fandt en pige ville han meget gerne have der skulle komme børn ud af det selvom jeg sys man lige skulle slappe lidt af med det så derfor glemte han med vilje at lukke døren når ham og min mor var igang " sagde han og blev lidt rød over det " og jeg var jo nysgerrig så derfra hved jeg hvordan jeg skal gøre men det at jeg holder så længe har jeg dog ikk noget svar på" sagde han fordi man kunne jo ikk vide hvorfor man holder så længe
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 11:23:35 GMT 1
Neimi lå roligt og så på ham mens han fortalte men det gav jo også mening hvis han havde kigget på forældrene når de gjorde det men det stillede dog stadig et spørgsmål op i hendes hoved som hun dog valgte at holde for sig selv. "Se det kan jeg tro på" sagde hun roligt med et skævt smil for det virkede da rigtigt nok selvom hun ikke rigtigt vidste hvorfor han holdt så længe.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 11:48:15 GMT 1
han rejste sig lidt op og kikkede lidt rundt og begyndte at tage tøj på " jeg smutter lige ned og henter noget og drikke skal du have noget" sagde han og kikkede på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 11:50:14 GMT 1
Neimi så roligt på ham da han rejste sig op for det virkede lidt til at han ville forlade hende "bare noget vand er fint" sagde hun roligt med et lille sødt smil
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 12:13:46 GMT 1
efran gik ned og købte noget at drikke og gik der op igen og gav neimi vandet og satte sig igen og drak selv sit eget
|
|