|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 12:22:48 GMT 1
Neimi så lidt efter ham inden hun kravlede lidt under dynen for hvis han forlod hende kunne hun jo lige så godt udnytte de havde rummet indtil om eftermiddagen. Hun var dog en smule overrasket over han kom op til hende igen og gav hende vandet, hun drak lidt af det uden at sige noget.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 12:24:34 GMT 1
han kikkede på hende igen " ja du skal ikk tro jeg smutter igen" sagde han drillende " medmindre du gerne vil have det" tilføjede han hurtigt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 12:31:19 GMT 1
"Folk har det bare med at smutte når det er, så det er vel en vane at jeg tror det" sagde hun med et stille smil og drak lidt mere af hendes vand.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 12:36:18 GMT 1
" heh bare rolig jeg smutter ikk som jeg sagde jeg har jo stadig ikke vbist dig hvor jeg bor du skal jo vide hvor du kan komme hen hvis du skal have et sted at sove " sagde han og smilte
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 12:43:39 GMT 1
"Sandt nok men så skal jeg vel have tøj på?" sagde hun roligt og stilte hendes glas med vand på natbordet for det betød jo hun skule have tøj på
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 12:53:32 GMT 1
" ja det skal du for det nok lidt for klodt til at rende sådan rundt" sagde han drillende og kikkede udenfor sneen lå højt som sædvanligt og vejredt varsikkert også koldt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 12:55:52 GMT 1
Neimi smilede lidt skævt inden hun tog dynen væk og rejste sig for at finde hendes tøj og tage det på eftersom hun nok ikke fik lov til at blive liggende i sengen.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 12:59:03 GMT 1
efran tog sit ekstra tøj på det vil sige sko hansker og kappe og gik ned for at aflevere nøglen og udenfor og ventede på neimi
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 13:02:35 GMT 1
Neimi fik gjort sig klar med alt hendes nye tøj der nok skulle holde hende varm i den kulde de skulle ud i, så hun fulgte efter ham så de kunne komme hen til hans sted.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 13:18:44 GMT 1
efran begyndte at gå mod skoven og gik igenem sneen den var tyk og svær at gå i men i det mindste var det da ikk så koldt på grund af tøjet han havde på
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 13:26:54 GMT 1
Neimi fulgte roligt med ham for hun skulle jo finde ud af hvor han boede så hun kunne besøge ham i skoven. Sneen i irriterede hende en smule men hun havde det dejlige varme tøj på som han havde givet hende så det gjorde ikke så meget.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 13:37:50 GMT 1
efran gik ind imellem de høje træer og gik nærmest som om han kunne vejen med lukkede øjne han kendte jo stedet rigtig godt havde boet der i flere år og standsede hved et sted med en stor form for mark som egentlig ikke så ud af noget hvis man kikkede efran satte sig på hug og sagde nogle ord lavt og et stort træhus kom til syne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 13:40:57 GMT 1
Neimi fulgte efter ham igennem skoven men det var lidt svært ikke at ville kaste noget efter ham, dog ventede hun til hun havde set huset dukke frem. Først der satte hun sig lidt ned på hug og lavede en snebold som hun kastede efter ham.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 5, 2010 13:44:19 GMT 1
efran mærkede bevægelsen af noget der kom mod ham og vendte sig om og bukkede sig bagover og så snebolden flyve over ham og kikkede på hende " nåå så det sådan vi leger hva" sagde han og smilte og kastede selv en efter hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 5, 2010 13:49:22 GMT 1
Neimi smilede drillende til ham da det virkede til at han havde opdaget snebolden, dog grinte hun lidt da han selv kastede en efter hende men hun nåede lidt at gemme sig bag et træ eftersom det nok var hendes eneste forsvar. "Bare lidt" grinte hun inden hun samlede noget sne op og kastede det efter ham.
|
|