|
Post by Neimi Silvertung on Dec 27, 2010 21:42:07 GMT 1
Nemo fulgte ham ind i mellem med øjnene og grinede lidt af ham, dog da han kom tæt nok på igen gjorde hun den ene hånd mere våd inden hun sprøjtede vand på ham for hun kunne da også være med til at drille.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 27, 2010 22:05:56 GMT 1
han fik vandet i hovedet og sprøjtede det væk fra ansigtet og kikkede på hende " heey " sagde han og rettede diskret en finger mod hendes mod og begyndte stille at lave mere og mere varme hved den
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 27, 2010 22:18:34 GMT 1
Nemo grinede drillende til ham "Hvis du må lege må jeg også" sagde hun drillende dog flyttede hun sig fra ham og vandet da hun begyndte at mærke varmen. Opvasken kunne jo lige så godt tage 100 år alligevel nu hvor de var i gang med at lege.
|
|
|
Post by efrantis on Dec 28, 2010 10:54:59 GMT 1
"javel ja" sagde han og gik mod hende og vasken for at prøve at samle noget vand op
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 28, 2010 11:12:36 GMT 1
Neimi grinede lidt som hun trådte mere bagud bare så hun kunne komme væk fra ham og vandet for hun vidste ikke noget værre end at mærke vandet imod hendes hud.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 13, 2011 19:51:26 GMT 1
han kikkede lumsk på hende " aha så du kan ikk lide vand hva " sagde han og sprøjtede lidt mod hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 13, 2011 19:58:26 GMT 1
Neimi tog hænderne op omkring hovedet til beskyttelse imod vandet der kom imod hende "Nej jeg hader vand" grinede hun men der var jo heller ingen grund til at skjule det når han selv havde regnet det ud. Hun trådte igen et skridt fra ham for at komme lidt på afstand selvom han nu havde hele vasken for sig selv.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 13, 2011 21:59:16 GMT 1
han tog hænderne op i luften og kikkede uskyldigt på hende " jeg stopper jeg stopper " sagde han og gik mod hende igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 13, 2011 22:07:01 GMT 1
Neimi grinede lidt og trådte igen et skridt bagud selvom det begyndte at blive svært for snart ville hun ramme en væg "Jeg tror ikke på dig" sagde hun drillende for hun stolede ikke rigtigt på han ville stoppe.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 13, 2011 23:08:20 GMT 1
han kunne se hun var næsten op af en væk og små løb hen til hende og løftede hende op og bar ehende langsomt hen mod vasken for så hun ikke løb væk
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 13, 2011 23:10:30 GMT 1
Neimi grinede som hun pludselig ikke kunne komme længere for jo hurtigere han havde kommet imod hende jo hurtigere var hun gået tilbage indtil hun havde ramt væggen, derefter havde hun bare grinet som hun blev båret af ham "ikke vandet, jeg hader vand."
|
|
|
Post by efrantis on Jan 19, 2011 18:51:50 GMT 1
han stoppede og kikkede på hende " heh jaa det jo det der det sjove " sagde han og tog hende til vandet og sprøjtede det på hende og satte hende ned igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 19, 2011 19:04:35 GMT 1
Neimi grinede som hun forsøgte at undgå vandet, hvilket hun ikke kunne så hun blev en smule sur men skjulte det godt bag smilet. "du er ond så jeg smider ikke tøjet for dig igen" sagde hun roligt bare for han kunne lærer det.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 18:32:53 GMT 1
" ta lad os nu se hvad der sker man kan ikke forudsige fremtiden" sagde han og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 18:38:28 GMT 1
"Jeg kan nu godt forudsige den for vil jeg ikke så vil jeg ikke" sagde hun drillende eftersom hun nok selv skulle bestemme om hun ville smide tøjet for ham eller ikke også selvom det var fristende nu hvor hun var godt våd efter han havde sprøjtet vand på hende
|
|