|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 18:51:27 GMT 1
" ja men man hved jo aldrig vel og hvem siger i øvrigt det noget du bestemmer hvis jeg nu fjerner det for dig så sker det jo aligevel " sagde han grinende og drillende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 18:57:41 GMT 1
"hvis du gør det skriger jeg og bedøver dig" sagde hun drillende for han skulle ikke have det alt for let, hun ville ihvertfald ikke opgive uden kamp, men igen hun ville blive rasende hvis han bare prøvede på at gøre det.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:00:02 GMT 1
" heh okay jeg gør det ikke " sagde han han ville aldrig gøre noget mod folks vilje
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:04:11 GMT 1
Neimi smilede drillende til ham "Godt så er vi enige og hvordan forventer du lige jeg skal blive tør?" spurgte hun roligt for nu havde han jo gjort hende våd så måtte han havde en ide til hvordan hun blev tør igen.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:18:04 GMT 1
" hva så langt tænker jeg skam ikk" sagde han og grinte igen af sig selv
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:23:30 GMT 1
"Så tænk hurtigt" sagde hun drillende for hun ville have han skulle gøre hende tør på en eller anden måde. "Ellers tager jeg nogle af dine ting og sælger dem på det sorte marked" drillede hun, dog kunne hun nok godt finde på at gøre det.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:30:01 GMT 1
" heh jeg har nogle håndklæder du kan bruge " sagde han og gik ind og hentede nogen og gav hende dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:36:41 GMT 1
Neimi smilede lidt som hun ventede på han kom med håndklæderne så hun kunne tørre sig, hvilket hun også gjorde da han kom med dem. Hun gik dog forbi ham mens hun tørrede sig for hun ville hellere ind i hans stue i stedet.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:38:43 GMT 1
efran flugte bare efter og satte sig i en af hans stole og kikkede lidt efter hende imens
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:43:48 GMT 1
Neimi smilede som hun satte sig i en af stolene og ordnede hendes hår for noget af det var også blevet ramt af vandet. "Mens jeg tørre mig kan du jo fortælle mig hvad du ønsker af fremtiden" sagde hun roligt.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:52:07 GMT 1
" hmm hvad mener du helt præcist med det " spurgte han for han ville gerne vide hvad hun tænkte på
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:53:47 GMT 1
"Hvad vil du gerne bruge din tid på? vil du have en kone og børn eller bruge livet til at rejse i?" spurgte hun roligt selvom det var mere som eksempler hvad hun mente med fremtiden så måtte han jo selv finde på resten.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 21, 2011 19:55:22 GMT 1
" hmm hved ikk det ville være rart i det mindste at have en af rejse med men jeg er jo ikk så god til kvinder så kone og børn bliver det nok ikke til " sagde han og kikkede rundt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 21, 2011 19:58:53 GMT 1
"Man ved jo aldrig, folk siger der findes den rigtige person for alle" sagde hun roligt med et skævt smil mens hun ordnede hendes hår. Hun troede dog ikke på den snak med at der fandtes den eneste ene for folk men igen hun havde vel ikke mødt nok mennesker til at finde den der passede til hende.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 22, 2011 0:31:45 GMT 1
" tja kan der være noget om men har levet rimelig længe efterhånden og aldrig fundet den rigtige " sagde han og kikkede fortsat efter hende
|
|