|
Post by Neimi Silvertung on Jan 22, 2011 11:09:28 GMT 1
"Hvor længe er meget længe for så gammel ser du ikke ud" sagde hun roligt med et lille skævt smil, før hun lagde håndklædet ned på gulvet for hun var færdig med at tører sig. Dog vidste hun at han ikke kunne være lige så gammel som en anden hun kendte der ikke havde fundet en enkelt kvinde.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 22, 2011 11:53:33 GMT 1
" jeg er 198 år gammel " sagde han og kikkede på hende " jeg har levet rimelig længe det værste er at dem man holder af dør for øjenene af en hele tiden "
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 22, 2011 20:13:54 GMT 1
"Med din personlighed så skal du nok finde en kvinde en dag" sagde hun roligt med et sødt smil, for hun mente jo at ting tog tid og man skulle kæmpe hårdt for at opnå det man gerne ville have skulle ske.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 25, 2011 18:15:20 GMT 1
" heh ja det rigtigt nok hva med dig hvad har du af planer " spurgte han nysgerigt for nu ville han da også vide hvad hun havde i tankerne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 26, 2011 12:54:37 GMT 1
Neimi sad lidt og tænkte sig om "Jeg har ikke rigtigt nogen planer, vil bare lade det være op til tilfældighederne" sagde hun roligt for hun havde ikke nogen videre planer eller ønsker for fremtiden.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 11:09:26 GMT 1
"tja lyder som en god ide" sagde han og rejste sig op " måske du ville bo her så du har et hjem og så jeg ikk er helt så alene" sagde han og kikkede nærvøst på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 11:16:21 GMT 1
Neimi smilede skævt til ham "Kunne jeg godt men det bliver aldrig mere end et par dage af gangen, det er for meget at se til jeg blive det samme sted for længe" sagde hun roligt for hun havde jo ikke noget imod at bo sammen med ham når hun lige var i nærheden men hun vidste udemærket godt at hun aldrig kunne blive et sted hele tiden
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 11:25:58 GMT 1
" det også iorden du kommer her bare når du har brug for et sted og sove og lige er i nærheden" sagde han og kyssede hende og gik lidt rundt og kikkede ud
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 11:37:30 GMT 1
Neimi smilede og gengældte hans kys "Det skal jeg nok, jeg må jo tit være i nærheden for vi er trods alt på grænsen" sagde hun roligt stadig med det søde smil for hun befandt sig mest på grænsen da de jo havde den største skov og bjergene.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 12:36:18 GMT 1
" okay" sagde han og smilte til hende " nå jeg smutter lidt ud og kikker skal du med " sagde han og begyndte at gå mod døren ud
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 12:38:18 GMT 1
"Kan jeg vel godt" sagde hun roligt og rejste sig for at følge efter ham, dog vidste hun ikke lige hvad de skulle ud og se men der måtte jo være et eller andet når han ikke en gang følte sig tryg i hans eget hjem.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 12:43:21 GMT 1
efran gik ud og kikkede lidt seriøst rundt han kunne mærke nogen i nærheden men vidste ikke hvem han håbede virkelig ikke det var nogen af hans gamle fjender som havde fundet frem til ham " det fordi jeg er uvenner med nogen har jeg været i lang tid og det ku se ud til de har fundet mig kan mærke dem i nærheden " sagde han og knurrede bagefter
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 12:49:37 GMT 1
Neimi fulgte med ham men blev dog i nærheden af huset, selvom det nok var en dum ide. "Kan du ikke sende en eller anden form for magi der kan undersøge området for dig?" spurgte hun roligt for hun havde ikke så meget forstand på magi så det kunne godt ske der fandtes sådan en besværgelse.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 13:25:02 GMT 1
" altså har en oppe som viser mig hvis der er nogen tæt på huset kan mærke nogen men de ikk helt tætte nok til at jeg kan vide hvor de er " sagde han og gik stille rundt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 13:28:38 GMT 1
"Hvorfor er du så ude for så de kan se dig i stedet for at være inde i huset så de har mulighed for at gå forbi?" spurgte hun roligt for hun kunne ikke se pointen i at han rendte rundt uden for så de måske ville se ham i stedet for at gemme sig inde i huset, medmindre han selvfølgelige ville slås med dem.
|
|