|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 13:43:40 GMT 1
" bare rolig alt hvad der er inde for magi feltet kan ikke ses af andre end dem jeg giver lov så de kan ikk se os er ude for at hvis de aligevel kan se det så er jeg klar" sagde han og fortsatte med at kikke
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 13:46:51 GMT 1
"Men de kan høre os?" spurgte hun roligt men også lidt undrende for hun skulle jo lige være sikker på at de ikke kunne høres for så havde folk jo noget at gå efter hvis det var. Dog måtte hun da beundre hans magi eftersom hun ikke selv ville kunne finde ud af den salgs, det var alt for svært for hende.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 14:09:10 GMT 1
" nej de kan ikk høre os medmindre de er draconians også vi har gode ører og kan høre hinanden selv igenem magi men det var de ikk sidste gang og tror ikk de har fået nogen på deres side så vi burde være sikre men vær på vagt aligevel" sagde han og kikkede igenem skoven
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 14:24:36 GMT 1
Neimi stod roligt og betragtede ham henne fra huset for hun havde jo ikke så meget at sige til det, hun mente dog at alt nærmest gik op i kamp for folk og kamp var ikke ligefrem noget som hun egentlig gad.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 14:56:47 GMT 1
" jeg gider egentlig ikke kamp er et fredeligt menneske men når folk ikke kan lade en være er man jo nærmest nød til det" sagde han og kikkede venligt over på hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 15:04:45 GMT 1
"Hvorfor så være herude på vagt?" spurgte hun roligt idet hun satte sig ned op af huset væg, hun var blevet træt af at stå op og glo ud på en skov hvor der alligevel ikke var noget som rørte sig, eller hun kunne ihvertfald ikke se noget bevæge sig, dog kun lige høre en enkelt fugl kvidre.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 15:33:11 GMT 1
" heh ville bare være sikker" sagde han og gik over til hende " lad os gå ind igen de ser ikke ud til at have fundet os"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 15:40:56 GMT 1
"Har du overvejet et eller andet form for vagtdyr i stedet?" spurgte hun roligt men rejste sig op da han kom hen til hende for nu kunne det være der skete et eller andet, i stedet for at glo på træerne som jo nok ikke flyttede på sig.
|
|
|
Post by efrantis on Jan 30, 2011 21:48:47 GMT 1
" hmm nej fordi hvis dyret opfanger noget uden for feltet og render ud kan den ikke komme ind igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 21:51:36 GMT 1
"Overvejet at lænke den så?" spurgte hun roligt for så kunne han jo selv bestemme hvor langt denne måtte gå og dermed kunne han undgå den smuttede ud af feltet. Hun gik roligt inden for igen for han kunne jo bare følge med og snakke samtidig med.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 1, 2011 22:27:07 GMT 1
" hmm bruger ikke dyr til sådan ting har dog en ide om en anden lille ven jeg kan bruge " sagde han og tænkte sig om mens han gik med ind
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 2, 2011 18:34:54 GMT 1
"Hvem er denne ven?" spurgte hun roligt for den kunne hun ikke rigtigt regne ud når han ikke ville bruge dyr og hun ville jo ikke blive her i længere tid, så det hjalp hende ikke så meget. Dog var hun da interesseret i hvem han egentlig snakkede om.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 8, 2011 22:26:38 GMT 1
"en jeg fandt for noget tid siden han har en utrolig god sans for nærmest alt " sagde han og kikkede rundt lidt tid " men han har nok gemt sig"
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 9, 2011 19:19:00 GMT 1
"Sikker på det ikke er din fantasi?" spurgte hun drillende med et lidt drillende smil selvom hun da nok regnede med at han talte sandt men hun havde det nu alligevel lidt sjovt med at drille ham. "Måske kan han hjælpe med at finde en måde at sætte mit hår på"
|
|
|
Post by efrantis on Feb 9, 2011 19:26:30 GMT 1
" for det første tror jeg ikk du skal tage ham i nærheden af dit hår han sætter bare ild til det " sagde han smilende og lidt grinende og kikkede rundt og fandt ham hvor han gemte sig i nogle buske " kom dog her over tosse" sagde han til den lille fyr hvorefter en lille salamander lignene dyr kom frem den lignede en blanding mellem en drage og et firben den havde store skæl en stor hale hugtænder pigge på halen og nogle små horn den var på størrelse med en halvstor hundevalp
|
|