|
Post by Neimi Silvertung on Feb 9, 2011 19:47:44 GMT 1
Neimi kom til at grine lidt "Nu er du da kedelig" sagde hun drillende selvom hun nu ikke ville have det skete for hun var ret glad for hendes hår, det var det eneste smukke der var på hendes krop efter hendes egen mening. Da den lille Salamander kom frem smilede Neimi lidt stort over synet af den "Hvor er han dog sød"
|
|
|
Post by efrantis on Feb 9, 2011 21:10:07 GMT 1
den lille tingest kikkede nysgerrigt mod hende og gik stille tættere på hende efrantis kikkede på hende " han har altid været meget nysgerrig og elsker at se nye mennesker man skal bare gå stille til de første par gange fordi han er stadig lidt opmærksom overfor mennesker den lille tingest kig stille rundt om hende og snuste lidt til hendes ben og kikkede til sidst glad op på hende som tegn til at den ville kæles med
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 11, 2011 17:56:09 GMT 1
Neimi stod roligt og så på den lille tingest mens den kom nærmere og snuste til hende "lidt ligesom mange andre dyr" sagde hun roligt med et skævt smil for hun havde jo set at de fleste dyr havde det med at skulle undersøge folk før de overhovedet bestemte sig for om de ville være i deres nærhed eller ikke. Hun satte sig ned på hug og strøg den lige de steder hun kunne komme til uden at komme så meget til skade selv.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 11, 2011 18:04:13 GMT 1
den lille drage lukkede glad øjnene og sørgede for hun kunne komme bedre til omkring nakken og lagde piggene så meget ned den kunne og løb så lidt efter over til efrantis " ja det så min lille ven han er meget venlig når man lærer ham at kende han er den eneste der kan komme ind og ud af feltet som han vil ud over mig " efran gik helt inde i huset og lod dragen løbe rundt i huset eftersom den ikke havde været der længe og satte sig så over i stolen igen og den hoppede op i hans skød og lagde sig hvorefter han stille begyndte at kæle den
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 11, 2011 18:33:17 GMT 1
Neimi smilede bare som hun aede det lille væsen i alt den tid som den nu tillod inden han løb over til Efran, først der stillede hun sig rigtigt op igen og fulgte med de andre helt ind i huset hvor hun satte sig i en af de andre stole. "Hvordan vil jeg så egentlig kunne finde stedet igen når der er sådan et felt omkring det?" spurgte hun roligt for det kunne jo ske det gik hen og blev en smule svært for hende at finde hertil igen.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 11, 2011 18:40:51 GMT 1
efran tog en lille sten frem med et rødt mærke i og kastede den over til hende " den her vil lade dig se og komme ind i fæltet når du er i skoven skal du tage den op til munden og puste stille og varmt på den og den vil lyse op og du vil straks vide hvor du skal hen" sagde han og kikkede mod hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 11, 2011 18:45:22 GMT 1
Neimi sad roligt da han tog stenen op, selvom hun så lidt undrende på ham og da han kastede den greb hun den selvom hun havde været lige ved at tabe den, for det med at gribe ting var hun ikke lige den bedste til men hun forsøgte da altid så vidt muligt. "Så må vi håbe jeg ikke mister den for ellers er jeg da helt fortabt" sagde hun lidt drillende med et drillende smil, selvom hun ikke lige regnede med hun ville miste den men man kunne jo aldrig vide sådan som hun rejste rundt.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 11, 2011 19:01:34 GMT 1
" tjaa det den eneste måde du kan komme ind på " sagde han og kikkede ud " det begyndt at blive mørkere " sagde han og kikkede op i luften " du velkommen til at blive men må også gerne smutte hvis du vil du skal nok bare finde ud af det nu fordi det ikk så smart at rende rundt i skoven når det bliver mørkt " sagde han og gik stille rundt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 11, 2011 19:10:10 GMT 1
Neimi sad og betragtede ham mens han gik rundt for hun havde da ingen intentioner om at gå nogen steder "Hvorfor skal jeg ud i det mørke?" spurgte hun roligt for hun kunne jo lige så godt blive til det blev lyst, så havde hun da i det mindste et tag over hovedet i tilfælde af at det skulle regne og hun så jo ikke så godt i mørke heller. "vil da hellere være her sammen med dig" sagde hun med et sødt smil
|
|
|
Post by efrantis on Feb 11, 2011 19:57:16 GMT 1
" det jeg glad for" sagde han og smilte til hende og begyndte stille at gå ind mod soveværelset i huset det var et okay rum med en god stor seng og stor dyne der godt kunne rumme to personer dragen fulgte bare efter ham og hoppede automatisk op i sengen hvorefter efran satte sig på kanten af sengen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 11, 2011 20:13:45 GMT 1
Neimi smilede til ham som han gik ind i det andet rum men hun blev siddende i nogle minutter inden hun rejste sig for at gå ind til ham i soveværelset hvor hun så sig lidt rundt, stedet var jo større end hvad hun var vant til eller hun var ikke vant til så meget andet end kroerne når hun kunne få skaffet sig et værelse på en eller anden. "Skal vi allerede i seng nu?" spurgte hun roligt med et lille smil men hun synes næsten lige de havde spist så hun troede ikke på der var gået særlig lang tid, men igen hun var dårlig til at beregne tid.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 12, 2011 9:13:38 GMT 1
efran kikkede ud af et vindue i væggen " nej det er af hensynd til flamey han har været væk længe så ville lige tage ham med her ind så han kunne få sovet lidt " sagde han og aede dragen på ryggen og gik så igen hen til neimi " men hvad ville du så lave " spurgte han hende nysgerrigt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 12, 2011 12:06:54 GMT 1
"Det skal han også have lov til og hvis du er træt så kan du bare sove så skal jeg nok underholde mig selv" sagde hun roligt med et drillende smil inden hun vendte rundt og gik ind i stuen igen hvor hun satte sig på en stol. Hun skulle jo finde på et eller andet som skulle, nu hvor hun mærkede rastløsheden komme op i sig men hvad det skulle være kunne hun ikke rigtigt komme frem til.
|
|
|
Post by efrantis on Feb 18, 2011 11:06:36 GMT 1
efrantis kom ud kort tid efter og gik mod et vindue " hvis du vil have fat i mig er jeg på taget" sagde han og smilte til hende hvorefter han åbnede et vindue og hoppede op på taget han kunne godt lide at sidde der oppe om aftenen og kikke ud i skoven på de forskellige natdyr der var
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Feb 18, 2011 14:34:44 GMT 1
Hun smilede til ham da han kom ud i stuen til hende "Okay så finder jeg noget at lave" sagde hun roligt for hun havde ikke lige lyst til at kravle med ham selvom det da var en ide til hvad hun kunne lave. Efter han var kravlet ud rejste hun sig og begyndte at gøre lidt rent i huset, lige der hvor hun synes der trængte til en kærlig hånd.
|
|