|
Post by Neimi Silvertung on Mar 31, 2011 18:35:18 GMT 1
Neimi smilede lidt til den lille drage ting inden hun lagde sig lidt bedre til rette og faldt ret hurtigt i søvn, en drømmeløs søvn men tryg så længe der lå en eller anden ved hendes side og hun kunne høre dem trække vejret eller det behøvede de egentlig ikke så længe hun bare kunne fornemme de var der. Tæppet trak hun så tæt om sig som hun kunne for at hun kunne få så meget varme.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 11, 2011 11:01:53 GMT 1
efran sov godt den dag og drømte ikk rigtig noget og vågnede ret sent næste morgen neimi sov stadig da han vågnede han rejste sig forsigtigt for ikk at vægge hende og gik mod stuen ud af rummet dragen gik også ud af sengen og fulgte med ham ud og gik mellem hans ben for at værre tæt på ham han satte sig i en stol i stuen og kikkede søvnigt rundt i huset
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 21, 2011 14:02:16 GMT 1
Neimi sov roligt om natten selvom hun nok kort havde ligget uroligt i søvne men ikke det det helt store for hun havde kun lige vendt sig rundt et par gange i streg før hun igen var faldet til ro. Egentlig lagde hun ikke videre mærke til at Efran forlod sengen sammen med den lille firbenet drage for hun lå alt for godt og behageligt til at mærke det eller ihvertfald lå hun for godt til at tage sig af det. Så der gik nok nogle timer inden hun så meget som overvejede at glippe med øjnene og lige så stille vågne op.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 21, 2011 21:11:53 GMT 1
efran var smuttet ud af huset og gik rundt omkring skoven for at finde mulig ofre så de kunne få noget og spise når pigen engang vågnede han havde taget sin drage med eftersom den havde bedre næse end han havde og efter kort tid kom han tilbage med 2 kaniner og en del frugt og grønsager han havde fundet i skoven og begyndte at stille et bål op ude foran huset hvor han begyndte at stege dyrene og gøre frugterne klar
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 22, 2011 10:15:07 GMT 1
Neimi lå i nogle minutter hvor hun bare kiggede lidt rundt og lyttede efter om han gik ude i huset eller måske var gået for i sengen var han ihvertfald ikke, nå men det endte med hun vendte sig om på den anden side og lagde tæppet over hovedet fordi hun ikke gad at have lyset i hendes øjne og så var det alt for varmt der hvor hun lå til hun egentlig gad at rejse sig fra sådan en god plads, selvom hun godt vidste hun ikke kunne blive liggende hele dagen.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 22, 2011 13:32:36 GMT 1
efran sad stille udenfor og tilberedte maden selvom han normalt spiste det rådt men det var mest for hendes skyld det tog sin tid eftersom han gjorde sig umage med at ordne kødet han var rimelig god til at lave mad da det var færdigt kikkede han mod huset for at se om hun var stået op men det så ikke sådan ud så han lod hendes mad hænge over svag varme for at holde det varmt og tog sit eget med over til et træ i nærheden hvor han begyndte at spise sammen med sit kæledyr
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 22, 2011 13:37:02 GMT 1
Der gik ikke mere end nogle sekunder før Neimi alligevel lå og kedede sig så hun endte med at sætte sig op med tæppet op sig, mens hun så lidt imod døren til hun kunne regne ud at Efran ikke kom ind til hende, så sneg hun sig lige så stille ud af tæppet efter meget overtalelse fra hendes side af. Hun fik tøjet på igen og redte håret igennem med fingrene inden hun lige så stille gik ud i stuen igen og så lidt dovent rundt før hun gik ud for at se om han var derude i stedet for inden for.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 22, 2011 13:56:15 GMT 1
efran kikkede mod huset igen og så hun kom ud dog meget søvnig og kaldte efter hende " heeey jeg er her ovre" sagde han og vinkede efter hende " der er mad hved bålet hvis du er sulten " sagde han og pegede mod bålet og spiste hvidere af frugterne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 22, 2011 14:05:47 GMT 1
Neimi smilede skævt da hun hørte hans stemme og så kort imod ham inden hun gik hen til bålet og tog noget af det mad der var der inden hun gik hen til ham og satte sig ved hans side. "Har man så sovet godt?" spurgte hun roligt inden hun begyndte lige så stille at spise af den varme mad, mens hun ventede på hans svar.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 22, 2011 14:36:04 GMT 1
" jeg har sovet fint hvad med dig " spurgte han og gav resterne af sin mad til dragen og lænede sig mod træet for at slappe af " gu glad for at sove" spurgte han drillende og kikkede på hende mens han rettede lidt på sit bind for det ene øje
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 22, 2011 15:12:19 GMT 1
"Sov helt fint men begyndte at føle mig ensom i sengen" sagde hun roligt selvom det sidste var sagt drillende for han var jo bare gået fra hende og efterladt hende alene der, ikke noget hun havde så meget imod for så kunne hun jo bare fylde mere. "Jeg har jo sagt jeg udnytter det når jeg har en varm seng at sove i, for ved aldrig hvornår jeg får en igen" svarede hun lettere grinende på hans drillende kommentar.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 23, 2011 11:53:14 GMT 1
"ja det jo rigtig nok men som sagt så længe du vil kan du altid være her når du skal bruge et sted mit hus er altid åbent for dig " sagde han og kikkede mod solen igen " noget bestemt du vil idag fordi jeg regner med at smutte ud til byen igen for at kikke lidt rundt hvis der nu sku være noget at finde eller noget man kan tjene penge på " sagde han med blikket fortsat rettet mod himlen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 23, 2011 20:24:38 GMT 1
"Du ved godt jeg vil udnytte det" sagde hun lidt drillende inden hun spiste af maden og da hun selv var mæt stillede hun tallerken med resterne ned på jorden eftersom hun ikke lige gad at gøre det rent lige nu. "Det kan vi da godt gøre" svarede hun roligt som hun betragtede ham mens han så på himlen dog kunne hun ikke dy sig for at læne hendes hoved helt til hans øre "Og hvis du er sød kan det ske du får lov at tage mig på røven mens andre ser på" hviskede hun drillende inden hun kort kyssede ham på kinden og satte sig normalt igen som om intet var sket.
|
|
|
Post by efrantis on Apr 24, 2011 9:02:07 GMT 1
da hun stilte resterne på jorden skyndte den lille drage hen til det og spiste det rimelig hurtigt og kikkede glad på pigen og lænede sig ind mod hende da hun lænede sig op mod efran kikkede han smilende på hende " heh så man jeg vist hellere være sød " sagde han og kikkede venligt på hende da hun rejste sig op igen lidt efter rejste han sig selv og begyndte at gå mod huset " skal du med" spurgte han og kikkede mod hende igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Apr 24, 2011 9:26:31 GMT 1
Neimi smilede lidt drillende til ham selvom hun kort strøg dragen over skældene før hun rejste sig og begyndte at børste sig ren for eventuelle ting der havde sat sig på hendes tøj. "Sagde du ikke lige vi skulle til byen?" spurgte hun roligt selvom hun fulgte med ham hen imod huset, hun var jo allerede fuldt påklædt så der var ikke noget i huset som hun skulle bruge.
|
|