|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 19:01:59 GMT 1
Neimi var ikke helt vant til at folk trak stolen ud for hende så hun så lidt undrende på ham inden hun satte sig i stolen og ventede på at tjeneren kom hen så de kunne bestille noget mad "Bare dagens gryderet og et glas vand" sagde hun roligt med et lille smil.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 19:10:25 GMT 1
efrantis bestilte noget kød og et glas øl og ventede på at han kom tilbage med deres mad efrantis kød var som sædvanligt råt som han best kunne lide det og han begyndte at spise det og drak stille og rolig og betraktede menneskene der var der
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 19:21:33 GMT 1
Neimi betragtede ikke rigtigt andre folk end denne lidt underlige mand som fik hans kød råt, noget der undrende hende lidt. "Hvad hedder du egentlig?" spurgte hun roligt for de skulle jo snakke lidt om og hun ville jo gerne vide mere om ham.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 19:43:14 GMT 1
han kikkede på hende " efrantis" sagde han høfligt " og de" spurgte han og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 19:46:20 GMT 1
Neimi så lidt undrende på ham for hun var ikke ligefrem vant til høflighed fra folk, sådan noget skete meget sjældent og overraskede hende altid. "Min herre kaldte mig Neimi, så det er vel det jeg hedder" sagde hun roligt med et let ligegyldigt skuldertrak inden hun begyndte at spise lidt af hendes gryderet.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 20:04:47 GMT 1
han spiste hvidere men kikkede med øjet lidt op på hende " din herrer " hvad mener du" spurgte han han var ikke helt klar over hvad hun mente
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 20:09:31 GMT 1
"Jeg var slave en gang" svarede hun roligt for det var jo ikke ligefrem nogen hemmelighed og det virkede ikke til at påvirke hende. Hun spiste roligt videre måske en smule hurtigt for at hun skulle være sikker på ingen tog maden fra hende.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 20:21:51 GMT 1
han kikkede lidt overrasket på hende mest fordi hun begyndte at spisehurtigere "hmm må være forfærdeligt at være slave " sagde han " du behøver ikk skynde dig altså medmindre du gerne vil væk fra mig har jeg sagt noget forkert" spurgte han bange og blev rød igen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 20:35:24 GMT 1
Neimi havde ikke rigtigt lagt mærke til at hun var begyndt at spise hurtigere, så hun så lidt overrasket på ham men valgte så bare at spise langsommere. " undskyld..Du har ikke sagt noget forkert, det er bare sjældent jeg får noget godt at spise" sagde hun undskyldende, med et lidt undskyldende smil som om hun skammede sig over det.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 20:42:39 GMT 1
" heh okay gør ikk noget du siger bare når du har brug for noget at spise " sagde han " jeg er tit her hved kroen og ellers er jeg i skoven" sagde han og kikkede meget på hende uden at stirre men bare kikkede han syntes hun var ret sød
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 20:56:20 GMT 1
Neimi grinte barnligt "Pas på med hvad du siger det kan ske jeg kommer til dig" sagde hun lidt drillende men hun kunne nu godt finde på at opsøge ham igen for at få noget mad eller måske lidt penge så hun kunne få et sted at sove.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:01:28 GMT 1
" heh iorden" sagde han og spiste færdig og gik op for at bestille et værelse og gik ned til hende igen og stod lidt nervøs "æhhhm jaa så har jeg bestilt et sted du kan sove såå her er nøglen" han rækte hende en nøgle og stod lidt "såå øhm jeg tjaa øhh" sagde han bare og pegede lidt i begge for at finde ud af om han skulle gå så hun kunne få sit værelse eller blive
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 21:05:42 GMT 1
Neimi så bare efter ham med et skævt smil indtil han kom tilbage med nøglen som hun tog imod "Tak, vil du ikke med op?" spurgte hun roligt men det var også lidt svært at føre en samtale hernede hvor der var mange mennesker, der ville være mere ro oven på.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:08:15 GMT 1
han stod lidt " mmm joo" sagde han og gik med hende op til værelset og kikkede lidt her var egentlig hvad man sku bruge stor seng et skab til tøj og et bord og vindue
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 21:14:35 GMT 1
Neimi gik op til værelset og så sig lidt rundt, det var egentlig større end hun var vant til for hun var egentlig ikke vant til en seng der var stor nok til 2 medmindre hun egentlig skulle dele den med en. Hun gik hen til bordet og så lidt rundt inden hun gik hen til vinduet og så på udsigten, blot for at gå tilbage til ham og kysse ham på kinden med et smil.
|
|