|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:19:45 GMT 1
da hun kyssede ham på kinden blev han fuldstændig rød i hovedet og kikkede lidt ned for hurtigt at kikke op igen " nåå hva ska vi snakke om" sagde han og satte sig på sengen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 21:25:45 GMT 1
Neimi smilede igen "Du er nu stadig sød" for det morede hende lidt at han var så nervøs overfor hende, men for at være sød ved ham gik hun hen til bordet og satte sig på den. "Hvordan skete det der egentlig?" spurgte hun roligt som hun betragede klappen foran hans øje for der var ikke mange som havde dem.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:31:01 GMT 1
" nåå øhh den her" sagde han og smilte til hende " altså det ikk fordi jeg har mistet øjet jeg er en draconian og min drages styrke ligger i mit ene øje hvis jeg tager den her af og åbner øjet vil det udløse min drage og så bliver det ikke sjovt " sagde han og sukkede lidt men smilte igen til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 21:39:32 GMT 1
Neimi sad roligt og lyttede de første sekunder men alligevel rejste hun sig og gik hen til ham for at sætte sig ved siden af ham på siden men stadig på den side hvor klappen var, for det var jo lidt interessant og hun var nysgerrig. "Sejt så du ville blive til drage herinde i rummet?" sagde hun lidt overrasket men det var på den gode måde
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:42:08 GMT 1
" tjaa ja hvis jeg tog den af men det ville resultere i at stedet ville blive ødelagt og at jeg ville smadre alt jeg kom i nærheden af og det ikk sjovt " sagde han " derfor holder jeg det tilbage men kan stadig bruge forskellige dele af dragen " sagdde han og smilte til hende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 21:53:55 GMT 1
"Sejt og praktisk til tider vel" sagde hun lidt glad med den barnlige nysgerrighed som hun rettede sig lidt mere op og lod en finger glide over den ene snor, ikke fordi hun havde tænkt sig at tage den af selvom hun kunne finde på den, men mere af nysgerrighed.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 21:56:41 GMT 1
efrantis blev lidt bange for at hun ville tage den af og tog hånden på den " du må altså ikk tage den af okay" sagde han det ender ikk godt " sagde han bange for hvad der ville ske hvis hun gjorde
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 22:01:01 GMT 1
Neimi satte sig lidt hurtigt ned igen og fjernede hånden fra snoren "Nej ville ikke tage den af, undre mig bare over hvordan dit øje ser ud. Men gør ikke noget som du ikke vil have" sagde hun roligt men så lidt ned i gulvet
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 22:08:38 GMT 1
han var ikke rigtig nervøs mere og tog stille og blidt om hendes hage og tog hendes hoved op og kikkede på hende igen " heey du behøver ikk tænke over det " sagde han venlig og aede hende på kinden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 22:17:29 GMT 1
Neimi så på ham med de barnlige øjne da han løftede op i hendes hage så hun alligevel ikke kunne undgå at se på ham. "Kan ikke lade være, er altid nysgerrig" sagde hun lidt barnligt men smilede lidt sødt over han aede hende.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 22:22:36 GMT 1
"tja mennesket er født nysgerrig sådan er vi jo" sagde han " er selv nysgerrig med nogen ting " sagde han " hvad er egentlig dine interreser hvad kan du lide " spurgte han og smilte han ville jo gerne vide mere
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 29, 2010 22:26:18 GMT 1
Neimi smilede stadig lidt sødt for hun kunne ikke lade være når det ikke virkede til at han ville skælde mere ud. "Jeg har ikke rigtigt nogen interesser, det eneste jeg laver er at rejse rundt og forsøger at overleve" sagde hun roligt men med et lille suk, for det kunne jo være rart at have et hus at komme til ind i mellem.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 29, 2010 22:31:16 GMT 1
" heh hmm altså hvis du vil have et sted du kan sove så har jeg en hytte ude i skoven jeg kan vise dig hvor jeg bor så kan du altid komme der hvis det er " sagde han og lagde sig ned og kikkede op i loftet og slappede af han var begyndt at tænke på sin familie som jo døede for lang tid siden
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 8:00:54 GMT 1
Neimi smilede lidt som hun ændrede sidde stilling så hun bedre kunne sidde og se på ham "Det må du gerne vise mig, for så har jeg da et sted at tage hen hvis det bliver for koldt" sagde hun rolig.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 15:53:55 GMT 1
han kikkede på hende og smilte men sukkede bagefter og så trist ud uden at sige hvorfor og bare stirrede i luften
|
|