|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 18:58:20 GMT 1
" heh ska nok finde dig" sagde han og kikkede på hende " finder altid dem jeg vil" sagde han for det var rigtigt hver gang han ledte efter nogen fandt han dem
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 19:05:30 GMT 1
"Du ved da ikke om jeg er svær at finde" sagde hun drillende med et skævt smil inden hun fjernede håret fra den ene side af halsen og afslørede bidemærket efter en vampyr, det lignede dog kun 2 små ar fordi det var længe siden efterhånden.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 20:38:12 GMT 1
efrantis kikkede lidt på mærket " er det fra en vampyr" spurgte han nysgerrigt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 20:41:05 GMT 1
Neimi grinte lidt fordi han ikke tog sig videre af hendes udfordring. "Ja det er fra en vampyr og nej jeg er ikke selv vampyr" svarede hun bare roligt med et skævt smil, for det spørgsmål havde hun fået før og det efterfølgende var nærmest altid om hun selv var vampyr.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 20:55:32 GMT 1
" okay så er jeg da sikker for ikke at blive bidt i nat " sagde han drillende men venligt og aede hende i håret
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 21:02:28 GMT 1
Neimi kom til at grine lidt "Jeg kan da godt bide dig hvis du gerne vil have det, men forvent ikke jeg kan forvandle dig til vampyr" sagde hun lidt drillende for hun kunne da godt bide ham, hvis han havde lyst til det.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 21:05:30 GMT 1
" heh behøver du skam ikk " sagde han og grinte og vendte sig på ryggen igen og var egentlig hved at falde i søvn det blev hurtig mørk om vinteren og han havde det fra dyr at når det blev mørkt blev han træt
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 21:22:07 GMT 1
Neimi smilede drillende som hun lettede sig lidt mere så hun stod på alle 4 i stedet med hovedet indover ham "Kan da også finde på andre ting" sagde hun drillende inden hun kyssede ham hurtigt på panden.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 21:30:02 GMT 1
han smilede lidt rød i hovedet til hende og spurgte " og hvad mener du så med det" spurgte han dog nysgerrigt for han ville gerne vide hvad hun snakkede om
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 21:36:58 GMT 1
"Tja kan finde på andre alternativer end at bide, som foreksempel at kysse" sagde hun drillende og kyssede ham igen på panden bare for at drille ham en smule "eller er du kilden?"
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 21:40:48 GMT 1
" hmm kilden ikk så vidt jeg hved " sagde han og kyssede hende på panden også
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 21:45:30 GMT 1
Neimi grinte lidt over han kyssede hende på panden "Er du nu helt sikker på det? skal jeg finde ud af det for dig?" spurgte hun drillende for det kunne jo være lidt sjovt at undersøge om han egentlig var det.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 21:48:54 GMT 1
" du kan bare prøve" sagde han og smilte til hende og aede hende på armen " hvis du kan" sagde han drillende
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Nov 30, 2010 21:51:14 GMT 1
"Selvfølgelig kan jeg det" sagde hun drillende med et drilsk smil for hun kunne ikke rigtigt stå imod en udfordring, så der skulle ikke siges mere før hun begyndte at prikke ham flere forskellige steder bare for at se om han grinede.
|
|
|
Post by efrantis on Nov 30, 2010 22:02:41 GMT 1
han reagerede lidt på hun prikkede i siden men ikke så meget så det kildede og kikkede på hende " hmm er du måske kilden" sagde han og smilte til hende
|
|