|
Post by Trond on Dec 15, 2010 20:36:35 GMT 1
Natten gik hurtigt med dem begge to sovende. Trond vågnede ikke før det blev morgen da de første morgenstråler ramte hans ansigt. Han virrede kort med hovedet før hans øjne langsomt åbnede sig op igen. Først var der bare lyst og lyst men langsomt kunne han se noget mere. HAn gad faktisk ikke en dags arbejde der skete alligevel ingenting og han gik ruten alene. Ingen ville opdage vis han tog en lille fridag alligevel. Desuden så var der intet sket igår så hvorfor skulle der ikke ske noget denne dag. Han kunne ligeså godt lige snakke med Neimi. Når ja Neimi lå jo i hans arme. Han drejede ansigtet for at kysse hende godmorgen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 20:43:01 GMT 1
Neimi lå roligt og sov hele natten igennem, for hun lå jo ved siden af en så hun havde det med at sove mere trygt end når hun lå alene for der skulle hun hele tiden være på vagt overfor fremmede. Hun rynkede dog kort på næsen da hun mærkede solens stråler imod hendes ansigt men sov ellers bare videre indtil han kyssede hende godmorgen, først der åbnede hun langsomt øjnene og blinkede lidt med dem inden hun så på ham med et lille træt smil.
|
|
|
Post by Trond on Dec 15, 2010 20:45:41 GMT 1
Han prøvede så vidt det var muligt at forhindre at hun fik for meget sol lige ind i øjnene. Han vidste hvor irriterede det jo kunne være. Han kyssede hende en gang i panden. "Godmorgen smukke" sagde han stille til hende. Hun så godt nok en del træt ud. Han regnede dog lidt med at holde hende inde i værelset hele dagen idag. Bare fordi at han ikke rigtigt havde lyst til at sparke hende ud lige med det samme. Eller egentlig ville han gerne have fat på hende altid så han altid kunne komme til hende når han lige ville. Det havde han jo også lovet sig selv
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 20:52:38 GMT 1
Neimi smilede stadig en smule træt for hun var lidt langsom om at komme i gang om morgen, og det var specielt svært når hun havde en varm seng og en varm krop at ligge med, det gjorde ligesom hun slet ikke have lyst til at stå op alt for hurtigt. "Godmorgen" sagde hun roligt men gabte kort og strækte sig lidt for hun regnede jo med at hun skulle til at smide ud af rummet for han havde jo virket som den type dagen før.
|
|
|
Post by Trond on Dec 15, 2010 20:55:23 GMT 1
"Jeg har tænkt på en ting" startede han med at sige og holdte en lille pause. "Enten kan du tage dine ting nu og så bare gå" sagde han og holdte igen en pause. "Eller du kan lade være med at bevæge dig ud af sengen og bare ligge sammen med mig hele dagen" afsluttede han og kiggede derefter på hende. Det virkede som et meget nemt valg. I hvert fald fra hans side så kunne det da ikke være enklere. Bare at ligge her sammen med ham virkede som det eneste rigtige valg. Det var faktisk hendes eneste valg. Det vidste hun jo bare ikke endnu
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 21:03:32 GMT 1
Neimi så roligt på ham da igen talte til hende, dog lagde hun sig på ryggen og strakte sig ordentligt mens hun virkede til at overveje hans foreslag. "Du giver et svært valg, at komme uden for i kulden til nye eventyr eller blive i den varme seng med dig" sagde hun tænksomt som hun overvejede fordele og ulemper for begge ting, selvom i hendes hovede var det jo en ret nem valg, men han skulle lide en smule. Hun satte sig op og så lidt rundt i rummet inden hun lod sig falde bagover igen "Okay det bliver sengen" sagde hun med et skævt smil for det var alligevel for koldt til ikke at ligge under dynen og der var jo ikke noget bedre end bare ligge og dase hele dagen.
|
|
|
Post by Trond on Dec 15, 2010 21:05:57 GMT 1
Han grinte let over at hun tænkt over det. Han havde godt regnet lidt med at hun ville drille ham en smule. "Ja det er et svært valg jeg ved det godt" sagde han med et grin. Han blev dog glad for hendes beslutning. Han kiggede op på hende da hun satte sig op. Det gav ikke helt mening i hans hoved. Han satte sig dog også op og kiggede rundt. Deres tøj lå sådan lidt rundt omkring. Det gik nok. Han lagde sig ned i sengen igen på ryggen. Han lagde en arm omkring og trak hende en smule ind til sig så de lå helt tæt.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 21:13:34 GMT 1
Neimi smilede som hun lagde sig helt ind til ham for han havde jo selv lagt armen om hende og trukket hende indtil sig så han kunne være tæt på hende. Hun lagde dog hovedet op på hans brystkasse og lagde en hånd over hans mave, bare så de kunne ligge tæt på hinanden. "skulle du egentlig ikke på arbejde?" spurgte hun lidt doven men gjorde ikke nogen tegn til at hun ville rykke sig fra ham, ellers måtte han jo bare skubbe hende væk.
|
|
|
Post by Trond on Dec 15, 2010 21:17:14 GMT 1
Han smilte kort ned til hende før han egentlig overvejede sit svar. "Altså jo jeg skulle på en måde faktisk. Men altså jeg har en ad de der vagter som bare skal være der men faktisk sker der ikke en skid. Det er ikke behøvet er jeg er der. Det havde været værre vis jeg skulle op på frontlinien. Hvilket jeg også skal snart" han afsluttede det hele med et lille suk. Han havde jo rent faktisk en reel chance for at blive slået ihjel vis han kom op på frontlinien faktisk. Men han regnede faktisk ikke rigtigt med det på nogen måde. Han var jo stærkere end de der Nirelia folk
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 21:24:08 GMT 1
"Så du gider ikke rigtigt arbejde?" spurgte hun lidt dovent uden at rykke hovedet på nogen måde for hun gad jo ikke bevæge sig når hun kunne få lov at ligge op af noget varmt og han gjorde jo heller ikke ligefrem mine til at ville bevæge sig heller selvom han nok burde tage på arbejde. Hun rettede dog hovedet op kort blot for at kysse ham på munden "Men du skal ikke på frontlinien nu og det er godt for ellers kunne du ikke ligge her" sagde hun roligt med et lille sødt smil inden hun igen lagde hovedet ned på hans brystkasse.
|
|
|
Post by Trond on Dec 15, 2010 21:50:09 GMT 1
Han nikkede kort. "Nej jeg gider ikke rigtigt at arbejde" sagde han og trak kort på skuldrene. Zill ville jo ikke få noget af vide om det så det var jo lige meget. Så kunne han jo ligge her sammen med hende hele dagen lige indtil han skulle hjemad. Han gengældte kort hendes kys. "Nej jeg skal nemlig ikke på frontlinien nu så vi kan bare ligge her hele dagen og dovne" sagde han med et smil. Det var faktisk rigtigt rart sådan at vågne op til hende og bare vide man ikke skulle gå fra hende lige med det samme.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 15, 2010 21:57:47 GMT 1
Neimi smilede som hun kort lukkede øjnene og bare blundede lidt hos ham for det virkede ikke til de skulle noget. "Arh vi skal vel lave noget på et tidspunkt" sagde hun lidt drillende som hun lod hånden kærtegne hans mave lidt inden den igen bare hvilede på ham, for nok var hun doven men lidt ville hun nu gerne lave ind i mellem og spise skulle de vel også på et tidspunkt hvis hun skulle underholde ham hele dagen blev hun nok sulten på et eller andet tidspunkt.
|
|
|
Post by Trond on Dec 16, 2010 12:53:56 GMT 1
Han ene hånd kørte stille og roligt op og ned ad hendes ryg helt stille og roligt. "Noget skal vi nok men det jeg mente med det var at vi ikke skulle lave det helt store" sagde han med et lille smil. Det var sådan en hver arbejdsdag burde være. Vågne op med en kvinde og lave ingenting. Eller i hvert fald så næsten ingenting da for han havde regnet med at de skulle lave bare lidt en gang i mellem. Ellers kunne det jo ende med at blive en kedelig dag. En ret kedelig dag faktisk.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 16, 2010 18:16:46 GMT 1
Neimi smilede som hun lå op af ham og dovnede for der var jo ikke så meget andet hun kunne gøre, da slet ikke når hun lige lå og havde det så godt som hun havde det mens han kærtegnede hendes ryg der bare fik hende til at slappe af. "Har du nogen ideer til hvad det skal være?" spurgte hun roligt som hun igen lod hånden stryge lige så stille og roligt op og ned af hans brystkasse mens hun selv lå og tænkte over hvad de kunne lave.
|
|