|
Post by Trond on Dec 8, 2010 19:49:33 GMT 1
Hun var faktisk ikke helt dårlig faktisk. Hun var faktisk rimelig god. Da hun brød kysset kiggede han kort på hende. Da hun tog vand blev han en smule utålmodig men han måtte vel vente og han lod det ikke se at han var lidt små utålmodig. Da hun så endelig spurgte ham måtte han tænke sig om. "Hvad er straffen da?" spurgte han med en fræk undertone. Det kunne jo være hvad som helst. Det var også det der gjorde det farligt. Straffen kunne jo være at han ikke måtte ligge med hende i nat. Derfor uden at kende svaret på hans første spørgsmål bare svarede. "Jeg er ikke helt sikkert men et sted i mellem 15-20 er nok meget rigtigt" sagde han så
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 19:54:20 GMT 1
Neimi smilede bare lidt lumsk ved hans første spørgsmål for hun ville da ikke sige noget om hvad straffen kunne være før han havde sagt det andet, hvilket bare gjorde hendes smil mere frækt for så måtte han da havde en del erfaring med kvinder selvom han virkede lidt som om han ikke havde særlig meget. "Og mig som troede du havde været sammen med flere" sagde hun roligt men der var jo ikke mere at gøre ved det for hun regnede med at han sagde sandheden ellers slap han godt afsted med det.
|
|
|
Post by Trond on Dec 8, 2010 19:57:15 GMT 1
Han havde godt tænkt på at hun ikke ville fortælle ham straffen ellers ville det sjove sikkert bare gå ud af det. "Vil du så fortælle mig hvad straffen var nu?" spurgte han hende. Han smilte frækt ved tanken om at han jo nu fik sin præmie. Han stilte sig igen tæt på hende sådan helt tæt op af hende. "Og hvad er min præmie så?" spurgte han og lod sin hånd glide op ad hendes nøgne side. Han nappede hende kort i øreflippen og kyssede hende så nogle gange på halsen. Han havde det nu meget hyggeligt men samtidig var han også utålmodig og ville egentlig bare mere igang med deres lille leg
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 20:00:12 GMT 1
Neimi smilede lidt frækt "Tja ville bare have straffet dig med du skulle smide resten af tøjet" sagde hun drillende men det slap han jo for nu, eftersom han bare skulle finde hvad han ville have af præmie. "Du bestemmer selv din præmie husker du nok ligesom udfordringen til mig. Men igen du kan også blande dem sammen" sagde hun roligt men grinte kort over han nappede hende i øreflippen dog sukkede hun lidt over kyssende på halsen for dem kunne hun nu godt lide.
|
|
|
Post by Trond on Dec 8, 2010 21:53:08 GMT 1
Han grinte let. "Ja jeg ved nu ikke helt om det er en straf eller hvad det nu er" sagde han med et frækt smil. Han kunne slet ikke komme på noget på nogen måde faktisk. Han var helt blank. Han havde virkelig ingen anelse om hvad pokker han dog skulle udfordre hende med. "Jeg kan faktisk ikke komme på nogen udfordring til dig" sagde han med et lille grin. Det var sjovt at han var helt blank faktisk. Han kyssede hende nogle gange på halsen meget inderligt. Han var ikke sikker på hvor de var på vej hen faktisk. Om de var på vej hen i endnu en leg eller om de var på vej til sengen
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 22:00:33 GMT 1
Neimi grinte lidt over han ikke kunne finde nogen udfordring til hende "Tja du kan jo prøve med noget du gerne vil prøve med en kvinde, ellers spørge mig om ting eller måske udfordre mig til at danse mens jeg smider resten af tøjet" sagde hun roligt men strakte halsen da han begyndte at kysse den for hun kunne jo godt lide det, men nu var hun også kommet med nogle foreslag for der var jo nærmest ingen begrænsninger for hvad han kunne finde på, det var normalt kun folks fantasi der stoppede dem.
|
|
|
Post by Trond on Dec 8, 2010 22:06:37 GMT 1
Han grinte kort. Ja han kunne jo faktisk gøre lidt hvad han ville. Han grinte lidt over hendes forslag. Han kyssede hende en sidste gang på halsen. "Det der med dansen lyder faktisk ikke helt tosset" sagde han med et frækt smil til hende. "Så det tror jeg faktisk at jeg vælger. Ja det gør jeg faktisk" sagde han med et grin. Så må han jo finde ud af hvad han fandt ud af bagefter. Altså han ville nok bare finde på noget bag efter. Nu havde han jo ligesom fået nogle idéer af hende som han jo kunne bruge senere. Det ville han nok bruge senere
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 22:10:39 GMT 1
Neimi smilede frækt til ham da han havde valgt hvad hun skulle gøre "som du vil min herre, men så sæt dig hen på sengen så jeg har plads" sagde hun roligt for hun kunne jo ikke rigtigt gøre det når hun stod i hans favn, selvom hun ikke ligefrem klagede over at stå der men det virkede nærmest lettere hvis han satte sig hen på sengen eller bare stolen, selvom hun nok skulle dansen en smule udfordrende for ham bare for at se hvad han sagde til det.
|
|
|
Post by Trond on Dec 8, 2010 22:16:07 GMT 1
Han smilte frækt til hende men gjorde hvad hun sagde. Han slap hende og gik han og satte sig på sengen. Han så derefter hende på hende med et frækt smil. Han var ikke helt glad for at måtte slippe hende fordi at han stod faktisk meget godt. Det var rart at hun stod der i hans favn faktisk. Hun var faktisk slet ikke så slemt at være sammen med faktisk. Faktisk gav hun ham faktisk rigtig godt selvskab så han havde det rigtigt hyggeligt.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 22:22:15 GMT 1
Neimi smilede frækt til ham da han gik hen til sengen men det gjorde det jo lettere for hende at danse for ham. Hun fulgte ham dog lidt af vejen men kun for at stå tæt på ham med et lidt frækt smil og lidt frækt glimt i øjet for det her morede hende jo men hun ville jo også have bare en smule sjov før de gik hele vejen. Det varede dog heller ikke mere end et par sekunder før hun begyndte at danse så sensuelt som hun kunne mens hun meget langsomt tog resterne af hendes tøj af helt ned til den sidste sok, for hun ville jo drille ham en smule men også være sikker på hun vandt hans lille udfordring til hende.
|
|
|
Post by Trond on Dec 8, 2010 22:24:51 GMT 1
Han gengældte hendes frække smil og så op på hende som hun begyndte at tage sit tøj af. Hun havde bestemt vundet udfordringen han havde stillet hende. Nu måtte han finde på en lille belønning. Da hun havde fået alt sit tøj af kunne han ikke lade være med at rejse sig op og lægge hænderne om hendes hofter. "Okay du klarede udfordringen og belønningen er at du selv må vælge din belønning" sagde han med et frækt glimt i øjet. Han kiggede igen lidt udforskende på hendes krop. Den var bestemt flot det måtte han faktisk indrømme
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 8, 2010 22:28:47 GMT 1
Neimi smilede frækt til ham da han kom op og lagde hænderne på hendes hofter da hendes lille dans for ham var forbi. "så vælger jeg 5 kys fra dem min herre, og det skal være på munden" sagde hun roligt for det var jo en lidt større belønning for hendes lille dans men det gav hende stadig tid til at finde en udfordring til ham, for det skulle hun jo til at tænke over eftersom han var lidt svære end de andre.
|
|
|
Post by Trond on Dec 9, 2010 12:52:39 GMT 1
Han smilte frækt til hende. "Fint nok min smukke" sagde han frækt og kyssede hende mund. 5 kys var vel fint nok vis man også tænkte på at hun jo lige havde smidt alt tøjet for ham jo. Mens han kyssede hende udforskede hans hænder hendes krop for god var den jo det kunne han ikke løbe fra. Han havde dog set bedre men han havde også set så mange værre. Det kunne måske godt være at man skulle opsøge hende igen vis nu at resten af natten forløb som den gjorde nu for så ville det blive godt.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Dec 9, 2010 13:13:37 GMT 1
Neimi smilede lidt frækt til ham men gengældte da hans kys for hun ville jo have sine kys før hun ville give ham udfordringen. Da hans hænder begyndte at udforske hendes krop lagde hun blot sine hænder på hans overarme så han kunne få lov til at gøre det eftersom hun intet havde imod det, for kærtegn var jo dejlige når det kom til stykket i stedet for de bare gjorde det lige med det samme.
|
|
|
Post by Trond on Dec 9, 2010 16:48:49 GMT 1
Hans hænder udforskede ivrigt men kontrolleret hendes krop så ikke han virkede alt for desperat for desperat var jo ikke noget han var. Han trak kort hovedet væk. "Det var det første" hviskede han så ind i hendes øre og kyssede hende kort på halsen før han så kyssede hendes læber igen. Nu manglede han sådan set bare at kysse hende 4 gange så kunne hun give ham sin udfordring som sikkert ikke var let for nu var legen jo rigtigt gået i gang mente han jo. Så vis nu hun begyndte at udfordre ham mere seriøst blev han jo også nød til det.
|
|