|
Post by crystal on Jan 2, 2011 1:59:15 GMT 1
"det er derfor jeg bor her, her kan man gemme sig, og gøre det man skal, uden folk kan finde en og... dræbe en mens man sover"sagde hun med et smil på læberne, og kiggede ud til ham og ulvehunden, og smilte blot, dog smuttede hunden hurtigt om i stalden, eftersom den sikkert ville sove eller noget, "er du sulten?; jeg kan godt lave noget mad"spurgte hun så og stilte sig i døren mens hun kiggede hen på ham, med et smil på læberne, hun elskede når folk kunne llide det sted hun boede, her var så hyggeligt, og så var der beskyttelse, som de fleste ikke ville kunne bryde igennem, medmindre de var heldige, og så var den store hund der jo til at nappe dem der kom igennem,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 13:33:49 GMT 1
"Det er et meget fint sted du har fået dig her. Det ser også meget godt beskyttet ud" sagde han med et smil. Han kiggede efter hunden. De skulle nok blive gode venner vis ellers han blev der. Han kiggede sig igen rundt. Det var ret godt for man kunne ikke se ind men de kunne se ud. Da hun spurgte ham rystede han dog på hovedet. "Jeg tager ud og jager noget senere" sagde han og trak på skuldrene. Han ville nok blive meget inde i det her sikre område. Vis han ellers blev der men her var jo sikkert og desuden så var hun jo flink nok.
|
|
|
Post by crystal on Jan 2, 2011 14:36:45 GMT 1
Crys kiggede lidt på ham og nikkede så, før hun smuttede ind i huset og satte en kande over med vand, og daskede så ud til ham igen, med et smil på læberne, "der var nogen bjerg geder, lidt her fra for nogen dage siden, tror godt du kan fange dem hvis det er,"sagde hun så, og daskede om til stalden, og fandt sine gamle urter, og smuttede så ind i hytten igen, hun kunne self ikke stå stille i et sek, det havde hun enligt aldrig kunne, det måtte vel være derfor hun havde søgret for at stedet var så godt beskyttet, at hun kun kunne daske rundt om huset og stalden uden nogen ville kunne se, eller høre hende,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:41:42 GMT 1
Han nikkede kort og kiggede sig endnu en gang rundt så han kunne blive vant til stedet og blive enig med sig selv om at her var sikkert. "Så hvad er du for en?" spurgte han hende. Det var meget rart at vide. "Hvor kommer du fra og alt det der" spurgte han hende med et lille grin. Han ville gerne vide mere om hende så han kunne være mere sikker på at hun faktisk var venligsindet og ikke bare plottede at slå ham ihjel mens han lå og sov. Selvom hun havde haft hundrede chancer allerede som hun ikke havde benyttet sig af.
|
|
|
Post by crystal on Jan 2, 2011 14:46:31 GMT 1
Crys kiggede på ham og smilte blot "som du ved hedder jeg Crystal, eks Prinsesse af Darklia, jeg er magiker ligsom min mor er, og kan forvandle mig om til en kat, pga min fars gener, og nu tænker du sikkert, at jeg vil gøre dig ondt fordi jeg er zills datter og bla bla bla, men det sker ikke, for jeg vente min mor ryggen da jeg smuttede her op, "sagde hun så og smilede stadig det venlige smil, hun kunne ligså godt være ærlig overfor ham, så han ville se hun slet ikke vil ham noget ondt, hun havde jo tit haft muligheden for det, men aligevel havde hun ikke gjordt ham noget, hun respekterede ham blot, ligsom mange andre sikkert også burde, men nu var folk ikke ligsom hende, så det betød intet for hende, "du skal bare spøgre hvis du vil vide mere, jeg er 100 ærligt om det hele, "sagde hun så, og daskede hen og fik vandet væk fra ilden, og hældte det op i en gammel skål, og puttede så urterne i, og begyndte at blande det sammen,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 14:55:56 GMT 1
Da hun fortalte at hun var Zills datter kunne han ikke lade være med at træde et skridt bagud. Men så igen hun var jo flygtet fra sin mor. "Så de jager også dig?" spurgte han hende og tænkte lidt. Måske skulle man bare fortælle hende det hele nu eller også skulle han lade være. Han måtte være sikker på at han kendte hende en del bedre først så kunne det være at han ville fortælle hende sandheden om ham. MEn så igen det var ikke helt fair vis hun lod ham bo her og han så ikke fortalte hende hele sandheden om ham. Han besluttede sig dog for at være med at sige noget lige med det samme og se om han blev nød til det en dag
|
|
|
Post by crystal on Jan 2, 2011 15:01:40 GMT 1
, Crys lå og gik hen til ham igen med et smil på læberne, "nej de jager mig ikke, jeg forlod bare min mor ikke andet, så de har ingen grund til at jage mig, når jeg ikke nærmer mig deres hjem, og hvorfor skulle de jage mig? jeg har ikke grundt andet, end at forlade den kvinde der fødte mig, og efterlod mig hos en anden familie, "sagde hun så roligt, men smilte dog stadigt, hun ville nok aldrig glemme at hendes mor gav hende væk da hun var lille, det var bare en af grundende til hun havde forladt hende, plus hun brød sig ikke om at se sin mor på den måde, hun var faldet fra ar være en stor kriger, til hende der bare sidder og drikker på sin trone dagen lang, hvorfor spille tid på det, "skulle jeg lappe dit tøj for dig så du slipper for at købe nyt?"spurgte hun så og daskede ind i huset igen, efter af havde hentet nogle flere urter, og smed dem op i den lille skål hun havde på boret, og begyndte atter at blande det sammen, til det blev til en slags salve,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 15:08:14 GMT 1
"De jager godt nok mig det må jeg sige. Selvom det er så langt tid siden så jager de mig stadig lige så meget. Det er lidt vildt at din mor hun er så vedholdende" sagde han og rystede på hovedet. Han tog den ødelagte trøje af og gav hende den. Inden under trøjen gemte der sig en lettere veltrænet mave. Han havde jo ligesom ikke lavet andet i skoven end at træne de sidste par år jo. Så derfor var det jo en selvfølge.
|
|
|
Post by crystal on Jan 2, 2011 15:11:42 GMT 1
"gør som mig, hold lav profil og lad dem få intrykket af at du er død, så skal de nok lade dig være,"sagde Crys drillende, mens hun tog imod hans trøje, og gik hen til en skuffe og fandt en nål og noget tråd, og satte sig så ved boret igen, og begyndte meget koncentreret at lappe hans trøje, imens hun lod salven stå for sig selv, og blive lidt mere stiv end den var i forvejen, "nu ved du hvor stedet er, kan du bare komme når du vil, hvis du har brug for en fridag for at være på fulgt, "sagde hun så, og kiggede på ham med et smil på læberne, før hun atter vendte blikket imod hans trøje, ,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 2, 2011 15:45:51 GMT 1
"Tja...Det kunne godt være det var det letteste. Men jeg tror ikke din mor vil lade mig gemme mig" sagde han og trak på skuldrene. Det gjorde ham faktisk ikke så meget at så mange var døde på grund af ham det var jo bare sket. Men på en måde ville han også gerne møde Drazilla en gang. Den dag han skulle dø ville han nok også lade sig dræbe af Drazilla så hun kunne få fred i sjælen. "Det kunne godt være at jeg blev her et stykke tid. Her er nu meget rart at være faktisk" sagde han med et smil
|
|
|
Post by crystal on Jan 4, 2011 10:21:38 GMT 1
"du er velkommen til at blive der er et gæsteværelse du kan bruge, hvis du da sover"sagde crys så med et smil, og gik lappet hans trøje færdig og rejste sig så op og daskede hen og gav ham den, "pas nu på den, orker ikke til at syg en trøje 10 gange på en time oka?"sagde hun så mens hun smilede venligt til ham, og gik så hen og rørte lidt rundt i sin crem før hun fik trukket sin corsage af, Hun havde dog en tynd trøje indenunder der kun lige gik hende til under hendes barm, den dækkede da det den skulle, så han havde intet at kunne kommenter, så begyndte hun stille og roligt at putte den hvide crem, på de mange ar hun havde på maven og siden, dog puttede hun et støre lag på et ny lavet sår, på maven som enligt kunne havde slået hende ihjel da hun fik det, hvis det ikke var fordi hun var så god med medicin,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Jan 4, 2011 13:09:28 GMT 1
"Eller også så sover jeg udenfor med din hund. Den virker meget sød" sagde han med et træk på skuldrene. Han tog imod trøjen og tog den på. Det var faktisk meget rart at få noget tøj på igen. "Bare rolig jeg skal nok prøve at lade være med at ødelægge den. Det er ikke normalt jeg forvandler mig" sagde han med et grin. Han stirrede lidt da hun tog sit corsage af. Han måtte dog lige trække øjnene til sig så ikke hun fik nogle tanker om ham. Istedet gik han ind i hendes lille hytte og så sig rundt.
|
|
|
Post by crystal on Jan 4, 2011 13:59:21 GMT 1
"pas på han virker sød, når man lige møder ham, men han er en satan"Sagde crys så og gøs ved tanken om hvad hendes hund kunne finde på at gøre om natten, dog fik hun hurtigt sin corsage på igen, og betraktede ham med rolige øjne, hun var enligt ligeglad med om han havde kigget på hende eller ej, for hvis han ville være her en tid, skulle det ikke undre hende hvis han overraskede hende lige efter hun havde været i bad, det gjorde nemmerlig de fleste hun havde boet sammen med, Lige når man kom ind i den fine lille hytte kom man ind i køkknet, der stod kun et spise bord med 4 stole, eller kun det der ellers plejede at være i et køkken, Dog var der 4 føre, en dør ind til gæsteværelset, et til soveværelset, et til stuen og et til badeværelset, dog var der en ekstre dør inde i stuen ind til trænings rummet hvor hendes hund plejede at sove når den da ikke legede i stalden,
[/color]
|
|
|
Post by Tazu on Apr 25, 2011 12:26:21 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Jeg ved en ting eller to om hunde sagde han kort for hovedet. Han blev en smule imponeret over huset. Det var ret langt tid siden at han havde boet i nogle finde omgivelser der ikke var huler eller andet. Han plejede jo altid at bo i jordhuler som bjørne havde forladt eller stadig var i. Han ville nok ikke blive vant til at bo sådan nogle steder. Han ville nok bare ende med at ligge sig ud og sove sammen med hunden bare fordi at det virkede en smule mere hjemligt end det her fine sted.
|
|