|
Post by Sol Angelika on Feb 11, 2011 20:16:18 GMT 1
"Se det vil nok være en god ide hvis jeg skal bruge det fremover" sagde hun roligt med et skævt lidt drillende smil, det nyttede jo ikke så meget at hun vidste han havde et hus hun måtte bruge, men ikke rigtigt vidste hvor det var. Tænk hvis hun gik ind i en fremmeds hus fordi hun troede det var hans? eller nej det kunne være lige meget hun var jo ligeglad med hvems hus det var når hun ville inden for i varmen.
|
|
|
Post by Shio on Feb 11, 2011 21:24:20 GMT 1
"Hvis vi måske kan mødes uden for kroen i morgen, så kan jeg vise dig huset? Det er for tiden ikke særlig meget værd at se, da jeg hverken har haft tid eller overskud til at gøre rent eller i det mindste rydde op" spurgte Shio roligt. Selvom Sol sikkert var ligeglad med det, så følte Shio stadig at det var Alice's hus og derfor skulle det fremvises med bare en hvis værdighed tilbage. Alice ville helt sikkert blive rasende, hvis hun fandt hendes hus i sådan en tilstand, men dog ville hun sikkert også havde forstået det, hvis hun oplevede Shio's situation.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 11, 2011 21:31:55 GMT 1
"eller jeg kunne hjælpe dig med at gøre rent så jeg kunne lærer hvor tingene skal være på den måde" sagde hun roligt med et skævt smil for hun havde da ikke noget imod at gøre lidt rent, selvom det efterhånden var mange år siden hun egentlig havde gjort det men hun havde jo heller ikke rigtigt nogen steder at gøre rent når det kom til stykket eftersom hun rejste rundt hele tiden. "Men selvfølgelig kun hvis du vil for jeg kan med garanti sige at jeg sikkert har set mere rodet og falde færdige huse"
|
|
|
Post by Shio on Feb 11, 2011 21:44:10 GMT 1
"Det er egenlig mere til respekt til Alice. Jeg takker for tilbudet, men det er mere betydningen og hensigten bag det, end selve gerningen. Rengøring var noget Alice gik meget op i" sagde Shio bare med et roligt smil. Han gik meget op i at vise Alice respekt, selvom hun ikke var der mere, men det var da det mindste han kunne gøre, efter hun tog ham til sig og ikke bare lod ham dø i hans forældres arme. Bare det at hun havde reddet hans liv, var helt overvældene og betød jo alt for ham.
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 11, 2011 21:51:21 GMT 1
"Som du vil jeg er på kroen her resten af aftenen og natten med hvis du nu fortryder det alligevel" sagde hun roligt for hun kunne jo lige så godt blive her og få bestilt et eller andet som at sælge nogle af hendes eliksirer eller ordne andre ting som hun egentlig skulle ordne men lige gad hun nu ikke rigtigt selvom de skulle ordnes. Hun havde nu ikke noget imod at skulle være alene i en aften så kunne hun jo altid tage hendes eliksir når de ting hun skulle var overstået.
|
|
|
Post by Shio on Feb 11, 2011 21:59:19 GMT 1
"Jeg undskylder. Men mange tak for måltidet, bare det er jeg dig dybt taknemlig for. Jeg vil komme i aften, så du i det mindste kan sove i huset i nat?" spurgte Shio med et roligt smil, mens han roligt og kort bøjede hovedet for hende som tak. Han ville bare af den grund gøre det så hurtigt som muligt, hvor det stadig ville være respektfuldt nok for Alices side.
//sorry kort svar xS
|
|
|
Post by Sol Angelika on Feb 11, 2011 22:05:52 GMT 1
"Det er fint nok så kan jeg ordne nogle ting mens du gør rent" sagde hun roligt selvom hun kort kom til at tænke på det lød lidt som om han var slaven siden han skulle gøre rent og hun skulle i byen og gøre andre ting. Dog rystede det kort væk igen inden hun rejste fra bordet for de kunne jo lige så godt komme videre i programmet. "Og det var så lidt måske har jeg mere råd til noget bedre mad næste gang" svarede hun roligt for hun kunne jo måske ikke være helt sikker på det eftersom hun jo ikke var synsk på nogen måde.
|
|
|
Post by Shio on Feb 11, 2011 22:13:50 GMT 1
Shio rejste sig selv fra stolen og gik væk fra bordet. "Bedre behøves ikke. Dette var perfekt" smilte Shio venligt "men vi ses senere sagde han, inden han roligt gik mod udgangen, for at gøre tingene klar. //out
|
|