|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 17:16:58 GMT 1
Han smilede stadig til hende og holde blidt om hende. han var tavs i lang tid mens han diskuterede med sig selv om hvad han skulle sige. "vil jeg få chancen for at gøre dette igen?" spurte han stille og næsten hviskende til hende da han trods at var en smugle flov over at spørge hende om det. hans tanker for rundt omkring den unge Neimi mens han forsøgte at beslutte sig for om han skulle spørge hende om mere eller blot lade hende svare på det andet først. han kyssede blidt hendes kind endnu en gang "jeg tror jeg elsker dig Neimi" hviskede han da han ville have at hun skulle hvide det så hun kunne beslutte sig for hvad hun ville med ham.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 17:27:55 GMT 1
Neimo lå bare og smilede som hun tavs betragtede ham for hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige til ham lige nu udover ligge og se på ham mens hun slappede af og nød hans nærværd. Ved hans første spørgsmål blev hendes smil nok lidt drillende idet hun svarede "Hvis du er heldig" for hun ville jo ikke have noget imod at gøre det igen med ham, måske bare ikke lige nu for hun ville gerne slappe lidt af. Efter han havde sagt det andet stivnede hun kort og så undrende på ham inden hun slappede mere af og smilede sødt til ham. "Hvordan kan du elske en du knap nok kender?" spurgte hun roligt selvom hun ikke havde noget imod at han gjorde for hun nød jo kun godt af det ligesom hun vidst begyndte at holde en del af ham.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 17:49:08 GMT 1
Han smilede muntert ved det første hun svarede men blev en smule mere alvorlig ved det næste. "jeg ved det ikke men der er noget ved dig...jeg har ikke lyst til at lade dig gå igen og ønsker dig alt den lykke du kan få" sagde han stille for at forklare hvad det var han følte for hende. han slap hende lidt men rykkede sig ikke væk fra hende og tvang sig selv til at se hende i øjne for at vise at han mente hver et ord han sagde. han var lang tid siden han sidst havde elsket nogen og derfor var han ikke 100% sikker på at der var det han følte for Neimi men han var sikker nok på det til at lade hende vide det.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 17:58:44 GMT 1
Neimi lå roligt og betragtede ham som han snakkede og efter tvang sig selv til at se ind i hendes øjne, dog lå hun lidt og tænkte over hendes svar til det. "Så er det godt at jeg også er begyndt at kunne lide dig og holde af dig" sagde hun roligt med et stille smil for hun vidste ikke rigtigt om hun skulle undskylde for at kunne lide ham eller om han synes det var okay for hun kunne jo ikke lade være og hun vidste da godt at hvis hun tog en tur ud i verden igen så ville hun da vende tilbage til ham igen fordi hun havde det så godt sammen med ham og måske med tiden ville hun elske ham selvom hun nok skulle lære det først for hun ville ture at sige noget hun ikke var sikker på.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 18:22:55 GMT 1
Leonardo smilede da han hørte hendes svar og kyssede hende blidt. "gi dig alt den tid du behøver til at finde ud af hvad du føler... bare husk at jeg vil være her for dig" sagde han med en venlig stemme der dog også var forstående da han ville lade hende vide at han ikke krævede eller forventede af hende. han vendte øjne op mod de magiske flammer igen som han med et kunne huske første gang han havde lavet hvilket var en del år siden men han huskede ikke hvem der havde lært ham det eller om han selv havde lært det kun at han havde været lykkelig for varmen der kom fra dem og som nu også sørgede for at Neimi og ham ikke skulle fryse mens deres kroppe langsomt kølede af efter det de havde lavet. han vendte igen hoved og så på Neimi mens han ventede på om hun ville sige noget
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 18:32:02 GMT 1
Neimi smilede sødt til ham og gengældte hans kys inden hun lyttede til det han sagde med at hun måtte tage sig alt den tid hun ville have for at finde ud af det, "Det er kun godt for ellers ville du jo nok blive irriteret over se mig når jeg kommer tilbage til dig" sagde hun roligt men også en smule drillende for hun regnede da med at vende tilbage til ham hver gang hun havde oplevet noget nyt, medmindre han selvfølgelig tog med hende ud i verden for at opleve den.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 18:59:34 GMT 1
han smilede roligt til hende og kyssede hendes kind roligt. "hvis jeg må vil jeg gerne følge dig på din rejse?" sagde han spørgende da han ikke ønskede at lade hende rejse alene afsted igen og nok ville have svært ved bare at være ved hulen på ubestemt tid og vente på hende hvis han da nogen sinde fik hende at se igen. han så håbefuldt på hende og ventede på hendes svar hvilket han håbede ville være et ja. han lod stille en finger glide under hendes hage og ned af halsen og videre blot fordig han nød at mærke hendes hud mod sinde hænder da fingeren kom til hendes mave stoppede han og holde den der mens han dog stadig holde blikket mod hendes øjne
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 19:05:16 GMT 1
Neimi smilede som hun blev kysset på kinden for hun kunne jo godt lide at blive behandlet på den måde. Hun kyssede ham kort på munden inden hun svarede ham "Må du godt, vil med glæde vise dig mere af verden end skoven og din hule" for hun ville jo rigtigt gerne vise ham hvor god verden kunne være og sjov for hendes vedkommende. Men lige nu havde hun det lige så godt sammen med ham som de kunne slappe af sammen efter hun havde givet sig til ham så han kunne se hvor meget hun egentlig godt kunne lide ham for det var ikke ligefrem alle hun gav hendes krop til.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 29, 2011 19:29:24 GMT 1
Leonardo smilede stort og kyssede hende lidenskabeligt men kort. "tak" hviskede han og smilede til hende inden han kort lukkede øjne inden han så på hende igen. det var tydeligt at se på hans øjne at han var træt men han ville ikke sove før hun gjorde da han ville kunne beskytte ham hvis der kom nogen hvilket der ikke tit gjorde men at der fra tid til anden dukkede ulve op der troede at hulen var ubeboet og han ville ikke risikere at det skete når han ikke var ved bevisthed da han ville være sikker på at kunne beskytte hende. han rettede med et hoved op og hen mod gangen da han mente at have hørt noget men efter at have lyttede lidt kunne han høre at det bare var vinden der drillede ham hvilket fik ham til at ligge sig ned igen og se på Neimi
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 29, 2011 23:16:26 GMT 1
Neimi smilede og gengældte hans kys inden hun lagde sig tæt indtil ham selvom hun vidst havde rigeligt med varme i kroppen så lå hun ret behageligt og lunt at hun blev lidt døsig af det. "Vil du gerne sove lidt?" spurgte hun roligt for han havde jo vidst ikke sovet meget den sidste nat hvor hun havde haft mareridt, eller det havde da ikke virket sådan, men selvfølgelig hun kunne ikke bide sig sikker på det eftersom hun havde sovet jo. Hun havde da heller ikke noget imod hvis han faldt i søvn nu eftersom hun bare ville ligge sig til at sove også, da hun havde et godt sovehjerte når hun lå sammen med folk.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 0:27:48 GMT 1
Leonardo tænkte lidt over det og så ned på hende. "jeg sover ikke før du gør smukke" hviskede han og så på hende med et smil mens han holde beskyttende om hende for at sikre sig at hun følte sig tryk da han ikke ville have der skulle ske det samme som natten før hvis hun fik mareridt. han lukkede øjne og så igen på hende med trætte øjne der dog stadig viste at han ville holde si vågen for hendes skyld hvis hun ville have det. han kyssede blidt hende næse for at drille hende lidt og se hvad hun sagde til det.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 0:35:51 GMT 1
Neimi smilede lidt som han sagde han ikke ville sove før hun sov, så hun lod bare øjnene glide i så hun kunne forsøge at sove men da han kyssede hende på næsen kom hun til at grine lidt så hun åbnede dem igen "Det er ikke nemt at sove hvis du skal drille" grinede hun stille for han gjorde det jo ikke nemt for hende at sove "Men du kan bare vente dig til vi vågner igen og har spist, så skal jeg nok give dig en udfordring" sagde hun drillende med et lidt drilsk smil for hun skulle nok finde på et eller andet der kunne give ham lidt af en udfordring, dog vidste hun endnu ikke hvad det skulle handle om men hun havde jo tid til at finde ud af det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 2:07:57 GMT 1
Leonardo så nyeskerigt på hende da han hørte det sidste hun sagde. "uuuh jeg kan næsten ikke vente med at se hvad det er smukke... men så skal jeg nok lade dig sove nu" sagde han stille men venligt og kyssede blidt hendes læber inden han lagde sig ordenligt til rette og holde om hende inden han langsomt men modvilligt falde i søvn dog med vågne sanser da han ville være sikker på at kunne beskytte hende mod de ulve der plejede at komme når det havde regnet meget som det havde gjort på det sidste. han drømte om en fremtid hvor han fik lov til at være sammen med hende hele tiden dog mest i ulve form hvilket ikke gjorde ham noget da drømmen var helt i gennem behagelig.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 2:14:56 GMT 1
Neimi smilede drillende til ham "Tak du gamle" sagde hun lidt drillende inden hun gengældte kysset og lagde sig lidt bedre til rette så hun kunne lytte en smule til hans hjerte eller ihvertfald mærke dens banken igennem huden. Det varede ikke længe før hun lod sig glide ind i en drømmeløs søvn, det velkendte mørke som omsvøbte hende og gjorde hende mere tryg end hun nogensinde havde oplevet sammen med en person, for godt nok kunne hun intet se i mørket men hun vidste at der intet var som kunne skade hende, kun hjælpe hvis det kom så langt.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 2:29:06 GMT 1
Natten var rolig og ser skete intet så han fik sovet i gennem mens han holde om hende hvilket han nød meget. han vågnede næste morgen og kunne tydeligt høre at renen var stoppet men kunne mærke på den kolde luft at det endnu en gang var tågede. han vidste ikke hvad klokken var men ville skyde på at den var et sted mellem 6 og 7. han så ned på Neimi og smilede da han nød at se hende sove og se så fredfyldt ud. han kyssede blidt hendes pande og håbede ikke at det ville væge hende før tid. han lå stille og kiggede på hende og ventede på at hun skulle vågne dog uden at sige et ord.
|
|