|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 2:33:50 GMT 1
Neimi sov roligt hele natten igennem for denne gang havde han jo ikke gået nogen steder så hun havde ikke følet sig utryg på noget som helst tidspunkt. Som altid var hun nok lidt længe om at vågne det havde dog kun været en ting hun havde tilvænnet sig efter hun var blevet fri som slave så havde hun altid udnyttet at hun kunne sove længe, dog med tiden kunne hun godt mærke ham stirre på hende så hun begyndte at mumle "Det er ikke pænt at se på mig mens jeg sover", der gik yderligere nogle sekunder inden hun åbnede øjnene og så på ham med et lidt sødt smil.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 2:56:17 GMT 1
"jeg kan ikke gøre for det du er bare så smuk når du sover" sagde han stille og forsøgte at se så sød ud som muligt inden han blidt kyssede hende godmorgen. "har du sovet godt?" spurgte han stille og holde stadig beskyttende om hende dog også for at sørger for at hun ikke kom til at fryse af den kolde luft der sneg sig ind i hulen. han rettede lidt på måden han lå da han var blevet en smugle øm af at ligge på den samme måde hele natten hvilket han dog ikke ville indrømme overfor hende. han smilede og kyssede hende igen blidt mens han nussede hende på ryggen blot fordi han nød at være tæt på hende.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 10:26:45 GMT 1
Neimi kom til at grine stille for den grund kunne hun vidst ikke diskutere med ham eftersom det var hans holdning, selv synes hun jo ikke hun var særlig smuk. Hun gengældte hans godmorgen kys for hun kunne vidst roligt sige det var en god morgen efter hun havde sovet godt og nu var vågnet op sammen med ham. "Ja det kan jeg roligt sige når jeg har haft dig til at beskytte mig, hvad med dig selv? har du fået noget søvn i nat?" sagde hun roligt med et sødt smil for hun ville jo også gerne have han havde fået en god nats søvn hvis hun skulle til at udfordre ham med et eller andet, som hun ikke var helt sikker på endnu. Efter han havde kysset hende anden gang havde hun krøbet lidt ud af hans favn så hun kunne ligge sig på ryggen og strække hendes unge krop så det sagde nærmest knæk i nogle af hendes led, dog så det ikke ud til at gøre ondt på hende men virkede til at hjælpe lidt.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 15:52:41 GMT 1
han smilede roligt da han hørte hendes svar "det var godt... det har jeg også" sagde og svarede han inden han ligeså begyndte at strække sig dog måden han gjorde det på afslørede at han brugte meget af sin tid i ulve form. han kravlede hen og hentede mad kurven hvor alt maden stadig så super frisk ud hvilket mest af alt var grundet en besværgelse der var lagt på kurven der gjorde at maden ikke kunne blive gammel i den. han smilede roligt og satte sig med ryggen op af vægen og stilet kurven mellem dem inden han tog lidt tørrede kød. han havde en pels over sig men dog kun den nederste del af ham så man stadig kunne se hans overkrop hvilket han dog ikke tænkte over på nogen måde. han smilede til hende som altid og betragtede hende stille mens han tænkte på hvilken udfordring hun mon havde i tankerne.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 15:59:15 GMT 1
Neimi smilede bare da hun var færdig med at strække sig, satte hun sig op og betragede ham mens han hentet kurven og satte den imellem dem. Da han kom med kurven tog hun denne gang noget af det tørrede kød for hun var gået en smule træt i æblerne selvom det hun godt kunne bruge var en rigtig middag, gerne en hun selv havde lavet fra bunden. Hun tænkte dog ikke over at hun sad nøgen uden at pelsen dækkede hendes krop for hun havde det egentlig ret varmt efter havde lagt så lunt hele natten at hun nu trængte til at køle af mens hun roligt sad og spiste af kødet.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 16:22:26 GMT 1
han kiggede lidt på hende og smilede men forsøgte at undgå at kigge for meget på hende da han ikke ville virke som om at han ikke tænkte på andet end hendes krop da ham skam tænkte på mere end det. da han var færdig med at spise og var sikker på at hun havde fået hvad hun ville satte han kurven væk igen og kyssede hende blidt da han kom tilbage. "hvad har du så planlagt til mig smukke?" spurte han stille og så søgende på hende da han tydeligt huskede hendes ord natten før og da også var en smugle spændt på hvad det var.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 16:33:29 GMT 1
Neimi smilede lidt som hun spiste i tavshed indtil han fjernede kurven for der havde hun fået nok og var egentlig klar til endnu en dag med nye lege. "Tja har nogle forskellige ting vi kan lave men de kræver alt sammen tøj, så tror du mit tøj er tørt?" spurgte hun roligt med et lidt drillende smil men hun havde nu heller ikke lyst til at tilbringe endnu en dag i hulen eftersom der var alt for meget at se og lave uden for til at hun gad det.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 17:00:40 GMT 1
han smilede roligt og kyssede hende blidt. "det er det helt sikkert" sagde han og trak sine bukser på inden han kravlede ud gennem ganen og hentede tøjet der var blevet helt tørt men en smugle beskidt hvilket han skyndte sig at børste af inden han kravlede tilbage til hende og gav hende tøjet. han smilede for sig selv og havde fundet en trøje som han tog på og som minede utrolig meget om det han havde haft på da han først mødte hende. han hoppede ned på det lille stykke jord mellem bunken og gangen og ventede på hende uden at sige noget men så stadig smilende på hende.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 17:07:15 GMT 1
Neimi smilede og gengældte hans kys lige inden han gik ud og hentede hendes tøj, men hun blev dog siddende med pelsen lidt over sig for det var alligevel en smule koldt så hun kunne lige så godt nyde varmen fra pelsen mens hun ventede på ham. Så daa hun fik tøjet skulle der alligevel lidt overtalelse til hun tog imod det og tog det på så de kunne komme ud og lege lidt, dog satte hun også lige hendes ene dolk på plads inden hun tog bæltet omkring sig med de forskellige bedøvende eliksire og pulver hun rendte rundt med. Hun hoppede ned til ham og kyssede ham kort inden hun kravlede ud af gangen ud i det andet rum, men ventede dog ikke længe før hun kravlede helt ud af hulen bare for at se hvordan vejret var derude, det var dog en smule koldt men hendes tøj var også beregnet til vinter så hun skulle nok kunne holde varmen.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 17:33:19 GMT 1
Han gengældte hendes kys blidt og ventede til han var sikker på at hun var helt i gennem gangen inden han greb sin stav og fulgte efter hende ind i det andet rum og hurtigt videre ud i tågen der dog virkede fredfyldt i det solen langsomt stod op og gav skoven noget farve. han gik roligt hen til hende og holde om hende bagfra. "hvad er din plan så?" spurte han nyeskerigt og kyssede hendes kind inden han slap hende og gik om på siden af hende. han så lidt rundt i skoven for at være sikker på at der ikke var nogen i nærheden dog ikke fordi han var bange men fordi han ville være på den sikre side.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 17:43:08 GMT 1
Neimi smilede da hun mærkede han lagde armene om hende for hun kunne nu godt lide at være i hans favn også selvom det var bagfra for hendes vedkommende. Hun stod lidt og så rundt for nu ville det her da blev lidt af en opgave specielt for hende da hun ikke rigtigt var noget dyr "Tja lad os se hvor hurtig du er" sagde hun lidt drillende og skubbede blidt til ham inden hun begyndte at løbe ind i mellem træerne for at se om han kunne fange hende inden hun ville nå til ruinerne hvor de nok ville kunne finde på et eller andet at lave.
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 18:19:09 GMT 1
Leonardo begyndte at løbe med det samme hun løb men var ikke så hurtig i menneske form. da han var næsten oppe ved hende forvandlede han sig til ulve form da han var en hel del hurtigere på den måde og han løb så alt hvad han kunne hvilket var mere end rigeligt. han stoppede oppe ved ruinen og forvandlede sig tilbage og ventede på at hun skulle komme dog sørgede han for at han kunne se hende så hun ikke blev væk. han satte sig ned på en sten mens han så hende komme tættere på. "du sagde ikke at jeg ikke måtte forvandle mig" sagde han undskyldende da han godt vidste at havde han ikke gjort det havde han tabt stort da han næsten aldrig løb i sin menneske form.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 18:25:08 GMT 1
Neimi smilede som hun løb fra ham for en jagt var altid sjov dog grinede hun da hun så ham i ulveskikkelse løbe forbi hende hen til ruinerne, det var en mindre detalje som hun havde glemt tidligere men lige nu gjorde det heller ikke så meget selvom han havde vundet og hun normalt godt kunne lide at vinde. Hun stoppede dog op lidt foran ham selvom hun trak vejret en smule tungt og hurtigt efter den løbetur men det var jo sundt at holde sig i form hvis hun en dag skulle flygte fra nogen. "Nej men det tror jeg skal være reglen fra nu af" sagde hun med et smil, for hun ville jo også have en chance for at vinde noget. "Men hvad vil den gamle så have i præmie for at vinde?"
|
|
|
Post by Leonardo G.V.L.R on Jan 30, 2011 19:16:19 GMT 1
"det er an aftale smukke" sagde han til det første og tænkte sig lidt om før han rejste sig op og gik hen og lagde armene om hende. "hmm den var jo straks svære" sagde han en smugle drillende men kyssede hende så dybt kærligt så længe som det var behageligt før han brød kysset og så på hende med et smil. "lad os kalde det kys min præmie" sagde han med et smil og slap hende så igen inden han gik lidt mere op ved ruinerne. "hvad vil du så lave nu?" spurte han så stille og så tilbage på hende.
|
|
|
Post by Neimi Silvertung on Jan 30, 2011 19:26:54 GMT 1
Neimi smilede som hun ventede på hvad han sagde til at hans præmie skulle være dog smilede hun som hun gengældte kysset så kærligt som hun nu kunne og lagde armene om hans hals, så hun var ikke helt tilfreds da han rykkede sig fra hende men hun vidste jo også at det skulle til for ellers kom de jo aldrig videre i det hun ville lege med ham. "God præmie" sagde hun smilende for det var da en god præmie som hun også havde fået noget glæde ud af. "Se nu er det så din tur til at finde på en udfordring som jeg skal udføre alene eller vi skal konkurre om" svarede hun roligt for de kunne lige så godt lege hendes yndlings leg nu de alligevel var uden for og skulle bruge dagen på et eller andet så hvorfor ikke det?
|
|