|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 1:00:14 GMT 1
Det var lige før at de andre havde bundet hende så rastløs som hun nu var for hun hadede virkelig sådan noget kamp og krig, når hun aldrig vidste hvad der skete og der var ikke rigtigt nogen som kunne fortælle hende noget som helst. Det var end med at 2 af de største unge fyre måtte sidde på hver side af hende før hun ikke længere turde at gøre særlig meget og dermed stoppede med at forsøge at gå nogen steder.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 1:09:32 GMT 1
Alamut kom ind i en landsby sagde lidt højt "er der en der hedder Gina" og hoppede af hesten og opdagede en af de pile han var blevet ramt af og hev den ud og så på den
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 1:15:58 GMT 1
Folkene var stadig inde i den lille kro, men da der begyndte at blive lavet om en lille slags ballade uden foran på grund af en nyankommende som havde råbt efter en eller anden kvinde, hvilket gjorde at hun fik lov at rejse sig og skynde sig lidt ud for at se om det var Alamut som var kommet tilbage i live.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 1:23:03 GMT 1
Da Gina kom ud at kro og gik hen til hende og gav hende tømmerne til hestene til hende og råbte lidt højt "der er 95 heste der kan mindst give hundred guld mønter vær hest lidt ude for byen" og faldt bag ud da han havde sagt det han ville sige
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 1:28:05 GMT 1
Gina så lidt undrende på ham da hun fik tøjlerne til nogle heste for hun kunne ikke se grunden til at hun skulle have dem, men da han faldt lidt bagud greb hun ud efter ham og glemte til helt tøjlerne. "Kom du er såret, vi må have byens healer til at kigge på det" sagde hun roligt og lagde en arm om ham selvom hun umuligt kunne bære ham så måtte hun forsøge at holde ham oppe.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 1:34:10 GMT 1
Alamut var stadig ved bevidsthed men stadig ikke helt sig selv og sagde "ja det må jeg bare det ikke er en smuk kvinde som dig" og faldt i søvn han kunne bare ikke mere
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 1:38:48 GMT 1
Gina så undrende på ham men da han begyndte at sove måtte hun selv gå i knæ indtil nogle af de unge fyre kom hen og hjalp hende med at bære ham hen til byens healer hvor de afleverede ham og hun satte sig i venteværelset mens healeren og medhjælperen gik i gang med at lappe ham sammen igen.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 1:54:25 GMT 1
Alamut vågnede nogle timer senere og tog efter sit sværd som en refleks og han opdagede det lå lidt væk fra ham sammen med hans tøj og tog sig til sin ene skulder og sagde "Cazzo"
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 1:59:41 GMT 1
Gina var gået på kroen efter havde ventet noget tid men var alligevel nået tilbage da han var vågnet og havde bandet, eller hun troede han bandede. Så hun rejste sig fra stolen i venteværelset og gik ind i rummet til ham. "Du burde egentlig lære mig hvad det ord betyder" sagde hun roligt med et meget stille smil.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 2:05:53 GMT 1
Alamut så på Gina og sagde "det går an på mange ting men grundlæggende betyder det for helvede når det er om ting og når det er en person nej det vil jeg ikke fortælle til en dame" og han lagde sig ned igen og så op på loftet
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 2:10:13 GMT 1
Gina så roligt på ham og lukkede døren efter hende da hun gik ind i rummet og satte sig på en af sengene, der var ikke særlig mange men det var jo også en lille landsby. "Nå så nu er jeg en dame? før var jeg en ting, sikke jeg stiger i rang" sagde hun en smule drillende men det var da en forbedring fra den dame til en dame.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 2:18:07 GMT 1
Alamut smilede og sagde "Gina den dame og dame er ligesom at sige de og du med den høflighed jeg har lært" og tog sin skjulte kniv og satte den til sin venstre arm Gina kunne se han ikke havde sin ringfinger på sin venstre hånd
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 2:22:16 GMT 1
"Det du har lært er ikke ensbetydning med at det er det samme for andre" sagde hun roligt for den høflighed han havde lært, havde jo ligefrem fornærmet hende tidligere på dagen. "Men hvor på rangstigen ligger smuk dame så?" spurgte hun drillende for hun havde efterhånden åbnet sig lidt for ham.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Jan 30, 2011 2:29:34 GMT 1
Alamut rødmede lidt da hun sagde det han kom i tanke om det han havde sagt og væk fra hende og sagde "det er når en mand eller en anden kvinde er forelsket i en kvinde eller vil prøve at få det nemmere at komme tæt på en kvinde" og vente sig om
|
|
|
Post by Maka De Silver on Jan 30, 2011 2:36:54 GMT 1
"Så enten er du forelsket i en kvinde du knap nok kender eller så vil du bare gerne tæt på en kvinde med kold hjerte om det er du vil vide mere om hende eller bare i seng med hende ved jeg ikke" sagde hun roligt med et skævt smil for hun skulle lige være sikker på hvilken del det handlede om, selvom hun gættede på den sidste eftersom hun ikke ligefrem havde været særlig åben overfor ham.
|
|