|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 9, 2011 21:28:07 GMT 1
Alamut smilede til Gina og sagde "hvis du ikke vil være sammen med mig mere så kan du bare sætte mig at nu og så kan jeg gå resten af vejen" han ville gøre det hvis hun ikke ville sammen med ham og han ville også lade som om han glemte en lille pose med penge som en form for tak for hendes hjælp og han sagde "men e jeg så slem af være sammen med" og satte sig op og så Gina
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 9, 2011 21:34:07 GMT 1
"Nej det er du ikke, jeg kan bare ikke lide det du laver eller det sted som du kommer fra, der er for mange dårlige minder blandet ind i det" svarede hun mere roligt uden den irriterne toneleje men en der var mere sørgelig for hun kunne ikke gøre for hun ikke kunne lide de ting, det var bare ikke noget som lå til hende at kunne lide selvom det var ganske normalt at folk ikke havde noget imod det, men i hendes tilfælde var hun stærk modstander af at slå folk folk.
|
|
|
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 9, 2011 21:53:49 GMT 1
"du ved ikke hvor fra bjergene jeg kommer fra og tro mig når alle slave handler er stoppet eller døde så vil jeg kun dræbe for at forsvare mig og dem jeg holder af og som jeg ser det at en dør for 100 kan leve er godt" og han satte sin armbrøst på plads på ryggen og prøvede at rejse sig op så han kunne se hvor god hans balance var efter alt det blod han havde mistet han faldt ned men det var ikke så ringe endda
|
|
|
Post by Maka De Silver on Feb 9, 2011 22:00:03 GMT 1
"Slavehandel stopper aldrig medmindre det bliver ulovligt og det skal du ikke ligefrem regne med at det sker i Darklia.." sagde hun lidt irriteret igen for hun var ved at være træt af diskutere det emne, den mission han havde sat sig for ville jo aldrig lykkes for der havde altid været slavehandlere de sidste par tusinde år og der ville stadig være det om tusinderne af år så hvorfor i alverden dræbe sig selv for noget som alligevel ikke står til at ændre?
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 17:06:57 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 17:06:57 GMT 1
Alamut prøvede igen rejse sig op og sagde "man sagde også en gang at et menneske aldrig ville blive leder af en af de to lande men kan vi ikke tale om noget andet Gina" og han kom op at stå og satte sig ved siden af Gina og så ud i luften og hans anden skjulte kniv kom frem og han begyndte at pudse den
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 18:01:16 GMT 1
Post by Maka De Silver on Feb 10, 2011 18:01:16 GMT 1
"Anno burde heller ikke have den trone som hun har" sagde hun lidt spydigt men det var bare hendes holdning også fordi hun vidste det ville gå udover hendes elskede Nevø og Niece i sidste ende og det ville hun aldrig kunne bære. "Det er hendes grund til der er krig, det er hendes grund til jeg ikke kan flytte fra Darklia, det er hendes skyld alt det dårlige sker for min familie og mig". Hun lagde ikke skjul på at hendes holdning var at hun var meget imod Anno og bebrejde hende for alt det dårlige, dog ville hun gerne se hendes bror lykkelig men det skulle da ikke gå udover hans børn som han aldrig kom til fordi han havde hende der Anno tingen som var meget mere interessant.
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 18:53:30 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 18:53:30 GMT 1
Alamut så på Gina og sagde "har hun været i seng med din mand eller noget andet i den stil" han vidste jo ikke hvad hun var til eller hvad Anno havde gjort mod Gina siden hun var så sur på Anno og han sagde "men jeg har på fornemmelsen at det er et godt valg af leve et liv uden det der kærlighed så er man fri for den slags" og hans skjulte kniv forsvandt ind i hans trøje igen og så ned på jorden
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 19:04:42 GMT 1
Post by Maka De Silver on Feb 10, 2011 19:04:42 GMT 1
Gina grinede kort hånligt men det lød kun som et enkelt ha.. "Jeg har ingen mand og hvis jeg havde så ville hun ikke have en chance. Nej hun har ødelagt min familie og bringer den til undergang fordi hun er en kærligheds syg lille tøs" sagde hun en smule irriteret men der var et tydeligt had til Anno i det hun sagde og måden hun sagde det på, for Gina kunne virkelig ikke lide hende.
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 19:24:47 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 19:24:47 GMT 1
Alamut så på Gina og sagde "av du er rigtigt sur på hende og det lyder som om du har brug for at råbe det hele ud eller bare tale ondt om hende Gina" og så på hestene og sagde lidt drillende "og hvis du har tænkt dig at gøre det så ikke gøre hestene bange det vil ikke være sjovt at prøve at få hestene under kontrol igen" og grinede kort og så på Gina med et lille smil
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 19:31:18 GMT 1
Post by Maka De Silver on Feb 10, 2011 19:31:18 GMT 1
"Ja jeg er rasende på hende men jeg skal nok ødelægge hende på en anden måde" sagde hun mere roligt med et ret lumsk smil som om der kun var onde tanker i hendes hoved lige nu, men der var jo heller ikke så meget andet. Hun ville have hævn, hun ville have at Geralt skulle vælge imellem hende og Anno, til trods for han var hendes bror så skulle han ikke ødelægge alt det hun havde kæmpet så hårdt for, eftersom det havde taget lang tid for hende at få lov til at se efter hendes niece og nevø, deres liv skulle ikke ødelægges på grund af hans dumheder.
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 19:50:48 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 19:50:48 GMT 1
"Hvorfor ødelægge hende når du kan udnytte hende eller lade hende se hele familien" sagde han og smilede lidt ondt til hende og sagde "hellere bruge en mand ikke kan lide en af ødelægge sin familie endnu mere" og en lyd af en pil blev skudt efter Gina og han hoppede på den ene hests ryg og blev ramt af en pil i skulderen og hev den ud og sagde til Gina "jeg er bare uheldige i dag ikke Gina og kan du give mig armbrøst"
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 20:13:54 GMT 1
Post by Maka De Silver on Feb 10, 2011 20:13:54 GMT 1
"Hun har ingen familie, men jeg kan måske knuse hendes hjerte" sagde hun roligt med et lidt ondt smil for hun orkede ikke at være vred lige nu, men legede bare med tanken om hvordan Anno ville se ud hvis hun fik Geralt til at nægte kvinden, dog krævede det lige at hun fik kontakt til ham igen hvor end han nu måtte være. Dog fik hun et mindre chok da der kom endnu en pil flyvende "Lov mig når jeg sætter dig af at du aldrig nogensinde vil komme i nærheden af mig igen." sagde hun irriteret for hun var træt af at konstant være i fare bare på grund af en simpel mand så hun kunne godt overveje at give ham til deres angriber bare for at hun kunne få fred. "Og havde hun ikke den på din ryg"
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 20:27:27 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 20:27:27 GMT 1
"nej jeg lagde den om bag ved og jeg kan ikke gøre for vi bliver angrebet af røvere og slave handler os må er din gode udseende der for mændene efter dig og tog en kaste kniv og kastet den den vej pilen kom fra og sagde "sætter du farten op så vi kan komme væk" og hoppede om bag hende og tog armbrøsten og tre pile der ramte vognen
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 20:33:07 GMT 1
Post by Maka De Silver on Feb 10, 2011 20:33:07 GMT 1
"Jeg har rejst rundt i længere tid og aldrig mødt nogen der angreb mig selvom jeg var alene, det er din skyld at jeg bliver angrebet 3 gange på en dag" sagde hun irriteret som hun gav et smæld med tøjlerne så hestene satte farten op selvom de nok var trætte af at skulle op og galopere i stedet for bare at gå roligt ligesom de kunne have gjort før. Hun forstod dem nu også godt for hun var også træt af at de endnu en gang skulle flygte, så hun glædede sig en del til at hun kunne tage hjem og bare få fred fra alle de problemer
|
|
|
legatus
Feb 10, 2011 20:58:01 GMT 1
Post by Griffith Falconsoul Den 13 on Feb 10, 2011 20:58:01 GMT 1
Alamut lagde en lille pose med penge i vognen og sagde "jeg kan ikke love noget men jeg vil ikke prøve at finde dig" så hoppede han ud at vognen og blev ramt af en lidt ved siden af det andet pile sår han lige havde fået og skudt en pil at sted og der kom et død kvinde faldt ned fra et træ og sendte en ny pil at sted
//out//
|
|